"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Er is een andere user (kloontje?) met het dezelfde emailadres: Ronaz_2.
En omdat er in de configfile aanstaat dat er geen dubbele emailadressen mogen worden gebruikt, wordt je actie geblocked.
Zal even met AntonT overleggen wat we precies hieraan willen doen.. voor jou kan ik iig die Ronaz_2 een ander email adres geven, nl degene waarmee hij geregged is.
En omdat er in de configfile aanstaat dat er geen dubbele emailadressen mogen worden gebruikt, wordt je actie geblocked.
Zal even met AntonT overleggen wat we precies hieraan willen doen.. voor jou kan ik iig die Ronaz_2 een ander email adres geven, nl degene waarmee hij geregged is.
nada aka zilch, formerly known as zip
?????
Heel vaag ik ken geen ronaz_2. Daarbij komt dat ik vlak nadat de site online ging, mijn profile nog wel kon wijzigen. Ik heb toen mijn icon gewijzigd.
Maar mijn zegen heb je in het deleten/onbruikbaar maken van die "kloon".
Heel vaag ik ken geen ronaz_2. Daarbij komt dat ik vlak nadat de site online ging, mijn profile nog wel kon wijzigen. Ik heb toen mijn icon gewijzigd.
[ Voor 0% gewijzigd door ronaz op 02-08-2002 16:17 . Reden: nieuwe info ]
Zie: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/ronaz_2
Heb hem even een ander email adres gegeven.
Heb hem even een ander email adres gegeven.
nada aka zilch, formerly known as zip
Blijkbaar heb ik die wel aangemaakt, toen ik een verkeerd mailadres had ingevoerd. Jorma heeft dit toen netjes opgelost. Ik heb inmiddels addy gewijzigd in die Ronaz_2. Deze mag verwijderd worden. Wat mij betreft mag deze post naar een meer gepast forum worden gemoved. Iig bedankt voor het checken.
Dat was een foutje van mij. Ik had een configoptie tijdelijk uitgezet en niet meer aangezet.ronaz schreef op 02 augustus 2002 @ 15:39:
?????
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()