Outcast, onverbetelijk

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 451 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-01 00:42

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ik blijf me erover verbazen..
ben weer begonnen met het spelen van deze game ontwikkeld door Appeal.
Het spel heeft gewoon alles ! de sfeer is werkelijkwaar perfect.

Anti alias is zo ongeveer gepromote door dit spel. het maakt namelijk de 512 resolutie zeer goed speelbaar.
voice acting is hardstikke goed, geluiden zijn mooi. en de humor :) naja, je moet het gewoon zien !
de nieuwe patch(erm.. 2001 :) ) zorgt ervoor dat alles nu goed werkt. dus geen vage Win98SE installaties meer.

Afbeeldingslocatie: http://www.outcast-game.com/english/flash/screenshots/23.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.outcast-game.com/english/flash/screenshots/52.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.outcast-game.com/english/flash/screenshots/67.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.outcast-game.com/english/flash/screenshots/30.jpg

Check vooral de Out takes op de Outcast site. Filmpjes van cut-scenes die ze eruit hebben gelaten. en gesprekken die uitliepen op scheldpartijen.. lache !

http://www.outcast-game.com/english/flash

-- Altijd blijven prutsen --

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
download deze.. :D
ftp://ftp.download-center...deos/uk/outtakes/out7.mpg

ik hou het niet meer...
hahahahah

Verwijderd

bestwel vet spel, maar, euhm, toen ik het 2 jaar geleden (ongeveer?) zag, dacht ik, HOLY SHIT, maar nu, vind ik de graphs niet meer zo geweldig :D

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:47

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Kost geloof ik 5 euro ofzow bij de freerecord shop, en idd, zeer vet spel ^_^. Deel 2 was toch in ontwikkeling?

Verwijderd

Heb ik ook gekocht maar niet lang mee gespeeld :)

De besturing trok me totaal niet :) En dat schuiven over het scherm van die gast als ie zogenaamd loopt :X

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:26
Ja ik heb het ook gekocht. Jammer dat het niet werkte. Na de installatie werden alle bestanden automatisch weer verwijderd.

Er was geloof ik een patch ofzo voor, maar die werkte ook niet, dus toen heb ik de cd's maar weggegooid, en had ik een dubbelcd-doosje voor 50 gulden :(

Verwijderd

nou ik heb het spel ook...ik vindt het het beste spel wat er ooit gemaakt is...
dit is op halflife na het enigste spel met een echt GOED verhaal...ik moest
het een paar jaar missen vanwege die vage sjit met installen...maar nu met die
patch...HEEEEEERLIJK..jammergenoeg ben ik nu aan betere graphics gewend...
maargoed, dat ontneemt niet het feit dat het een onwijs bere-spel is....
de eerste keer dat ik het uitspeelde had ik 97% uitgespeeld :D

edit:

btw check me naam sinds het spel gespeeld te hebben _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2002 08:49 . Reden: oops nog wat vergeten ]

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

als iemand em kwijt wil, neem ff contact met me op, anders ga ik ff langs de free record shop :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

misschien kan jaded hem nog in de prullenbak of de kliko vinden :P

Verwijderd

WHAHAHAHAHHHA DAT FILMPJE!!! OMFG HAHAHAHAHAHA DIE IS ZOOOOOO k3wl!!!!!
hahahaha zijn er nog meer van dat soort filmpjes?

Verwijderd

Heb Outcast ook liggen, krijg het niet geinstalleerd, ook niet met patches, loaders, compatibility modes en wat er nog meer te klooien valt.
Maar ik blijf hopen nog eens een oude bak op de kop te tikken om daar Windows 95 op te zetten, kijken of het dan wel werkt... dus ik doe hem nog niet weg!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 09:05:
WHAHAHAHAHHHA DAT FILMPJE!!! OMFG HAHAHAHAHAHA DIE IS ZOOOOOO k3wl!!!!!
hahahaha zijn er nog meer van dat soort filmpjes?
Ga naar www.outcast-game.com

en onder Image en Sound vind je ongeveer 17 andere filmpjes.. :)

Verwijderd

outcast, ja, geweldig spel :)

prachtig spel met geweldig sfeervol verhaal, en dan die graphics, zonder gebruik te maken van 3dfx...

ja, outcast is een spel dat echt in mijn geheugen gegrift staat :)

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Jaded schreef op 02 augustus 2002 @ 08:43:
Ja ik heb het ook gekocht. Jammer dat het niet werkte. Na de installatie werden alle bestanden automatisch weer verwijderd.

Er was geloof ik een patch ofzo voor, maar die werkte ook niet, dus toen heb ik de cd's maar weggegooid, en had ik een dubbelcd-doosje voor 50 gulden :(
ga naar

http://www.adelpha.de/downloads/patches.php

download Patch 3 en Patch 3 the games

installeer de game door patch3 te starten (met CD1 in je laatje)

na intstallatie gaat ie niet verder dan het filmpje ! --> start danr dan Patch 3 the games. dat is namelijk een OC loader update

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Kan niet wachten op Outcast 2 trouwens.. jammer dat ie is uitgesteld. Daar had ik nou de PS2 voor gekocht :)

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 15:53
Ik wil em ook ff gaan halen, maar doet ie het ook met win2k :? (ik vrees namelijk van niet omdat voor win98se al een pats nodig is...)

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 02 augustus 2002 @ 17:57:
Kan niet wachten op Outcast 2 trouwens.. jammer dat ie is uitgesteld. Daar had ik nou de PS2 voor gekocht :)
Uitgesteld? Het hele bedrijf is toch failliet?

Verwijderd

zijn de belgen toch nog ergens goed voor :P

fi

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-01 22:15

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 14:32:
[...]

Uitgesteld? Het hele bedrijf is toch failliet?
Jep en is voor onbepaalde tijd uitgesteld, scheen zelfs dat wat ze gezegd hadden (voor hoever die af was enz) allemaal bull was, heeft een ex werknemer gezegd. En de sfeer uit deel1 zou nie trug komen.

Appeal en Outcast 2 dood, maar er is hoop

Outcast 2 werd geen spel voor de echte Outcast fans

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Is er nou niet een demo o.i.d. van dit spel? Want ik wil 't toch ook wel eens in actie zien.

edit:
Laat maar, 'k heb al wat gevonden

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Bedoel je deze: ftp://ftp.download-center...deos/uk/outtakes/out7.mpg ? JOuw link doet het namelijk niet.

Verwijderd

*Zucht* Wat een master game was dat...ik ben nog geen andere game tegen gekomen die de kwaliteit evenaard...bijna een perfecte adventure...mischien dat Morrowind in de buurt komt?

-Heel leuk om op die Twon'Ha's rond te rijden (de outcast versie van paarden) en dan ook kunnen schieten tijdens het rijden.
-Meesterlijke GFX..zelfs nu nog...mischien ietwat korrelig door de Voxel engine maar het texture gebruik maakt alles 100% goed
-baddass wapens die een stuk indrukwekkender zijn dan de hedendaagse (UT/Q3) troep

Even spammen:

Afbeeldingslocatie: http://www.softwaregids.com/adventure/outcast/outscr03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/oct99/ocast05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/oct99/ocast08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/Adventure/Outcast/Outcast03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.game-over.net/review/july99/outcast/Screen1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.game-over.net/review/july99/outcast/Screen7.JPG

Hmmm ik ga hem weer eens instaleren....btw FoggyFreek, hoe ver ben je?

• Gaius
  • Niet online
Het spel zat "gratis" bij m'n Encore DX3 DVD setgeval van Creative. Juist ja, de DVD versie, zitten ook al die filmpjes bij, wel humor.
Het spel zelf eigenlijk nooit gespeeld, het zal aan mij liggen, maar wat een afgrijselijke graphics. Waarom zo'n engine ontwikkelen als er al Voodoo kaarten in de verkoop zijn?

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik wou dat ik het ook kon spelen ;(

• Kwistnix
  • Laatst online: 23-01 14:12
Heb Outcast ook zo veeeeeeeeeel gespeeld.
Ijzersterke game.

Verwijderd

Thufir_Hawat schreef op 31 augustus 2002 @ 16:08:
Het spel zat "gratis" bij m'n Encore DX3 DVD setgeval van Creative. Juist ja, de DVD versie, zitten ook al die filmpjes bij, wel humor.
Het spel zelf eigenlijk nooit gespeeld, het zal aan mij liggen, maar wat een afgrijselijke graphics. Waarom zo'n engine ontwikkelen als er al Voodoo kaarten in de verkoop zijn?
Simpel, Met Voodoo GFX was de hele wereld van Outcast niet mogelijk geweest..ga maar na: zelfs nu kunnen 3D kaarten maar net een bosachtige omgeving neerzetten...en Outcast doet het alsof het niks is!
Dat komt omdat Outcast software rendered is en je dus veel meer kan doen want het gaat dan alleen maar om de CPU power.

Ik vind de GFX meer dan prima..de gameplay maakt alles goed vind ik.

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-01 21:10
Hoe zit het met deel 2? Komt hij nog uit of ligt hij nu na faillissement in de prullenbak.

• daaf258
  • Laatst online: 21-01 10:18

daaf258

For Aiur

Brakius schreef op 31 augustus 2002 @ 16:26:
Hoe zit het met deel 2? Komt hij nog uit of ligt hij nu na faillissement in de prullenbak.
Klopt. Het is nog niet officieel bevestigd dacht ik. Misschien neemt iemand anders het project over (hopen !).
Maar infrogrames heeft appeal laten barsten en alle gelden stopgezet :(. Jammer maar ze moeten wat die uitgevers. Al hun aandeeltjes blijven kelderen.

- specs - audioscrobbler -

Verwijderd

whahahahaha!!!
lolig! whaha echt tegek stukje!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-10-2025

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Outcast is echt geweldig, en vooral de muziek geeft zo'n goede sfeer aan het spel, maar even een vraagje, krijgen jullie hem ook aan de praat in WinXP

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Bij mij lukt die niet in xp (ofwel ligt het aan mijn athlonXP )

Verwijderd

L0L! deze is ook goed.....hier krijgt een camara dude zwaar op z'n flikker!

http://www.outcast-thegam...vies/outcastouttake04.mpg

• Splash
Demo: http://us.infogrames.com/demos/

En volgens de faq van infrogames zou hij het gewoon moeten doen onder XP en NT, dus met mijn win2k moet ie het ook wel doen :*) . Ik ga em maandag dus ook maar kopen (iedereen is zo enthousiast :) ).

Verwijderd

Heeft iemand hem al aan de praat gekregen onder XP? de patches zijn alleen maar voor Win98 of werkt dat ook?

Verwijderd

ik vind het spel er nogal ranzig uitzien :r fuckspel dat ik daar mijn zuurverdiende centjes toen aan uitgegeven heb

Verwijderd

Spelen kreng! eenmaal bekend met de gameplay en je maakt je niet meer druk de GFX :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 13:55:
Spelen kreng! eenmaal bekend met de gameplay en je maakt je niet meer druk de GFX :)
IDd, ik zag hem pas liggen voor 6 euro en dacht zal ik he halen?

Toen maar niet gedaan, maar denk toch dat ik hem morgen weer ga halen.

Ohja en Take 12 is wel erg cool :D

Verwijderd

Heeft er iemand wellicht ook de engelse text file van het spel ?.

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 17:25:
Heeft er iemand wellicht ook de engelse text file van het spel ?.
Kan je beter even op internet zoekn, misschien "warez request" achtig

Ik, geheel anders

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

daaf258 schreef op 31 augustus 2002 @ 16:31:
[...]

Klopt. Het is nog niet officieel bevestigd dacht ik. Misschien neemt iemand anders het project over (hopen !).
Maar infrogrames heeft appeal laten barsten en alle gelden stopgezet :(. Jammer maar ze moeten wat die uitgevers. Al hun aandeeltjes blijven kelderen.
Maaruh ik weet eigenlijk niet of dat wel zo erg gevonden moet worden. Natuurlijk was deel 1 een masterlijke game... maar volgens insiders (lees mensen die aan deel 2 werkten) zou het spel veel meer arcade-achtig worden en dit vooral om de PlayStation 2 spelers tegemoet te komen.. Dus meet schieten enzo maar minder adventure.. Oftwel ik verwacht dat deze game (als die ooit uitkomt) door de hardcore outcast fans de grond in word geboord omdat het geen waardig vervolg is...

Eh btw die gozers die er aan werkten zijn inmiddels al weer met een andere game bezig met hun nieuwe gamecompany http://www.elsewhere-entertainment.com/ wat volgens hunzelf het echte vervolg is op outcast....

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Verwijderd

Furknell schreef op 01 september 2002 @ 17:52:
[...]

Kan je beter even op internet zoekn, misschien "warez request" achtig
:) , ik begrijp wat je bedoelt maar zo bedoel ik het niet.

Het spel heb ik gehaald toen ie net uit was in Nederland en bevat dus ook de nederlandse text file, oftewel menus en ondertiteling is allemaal in het Nederlands.

Er was ooit een fan site waar je de engelse text (niet de speech, die is voor alle versies engels) file vandaan kon halen (was maar 400+ kb groot) maar alas, de site is er niet meer. Engelse vrienden lenen het spel weleens maar dan weten ze natuurlijk niet wat er bedoeld wordt...

Dus als iemand hem heeft zou ik hem graag willen hebben.

Thx.

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-01 13:41
1 van mijn eerste games die ik kocht.......ben lang verslaafd geweest aan Outcast :)

Verwijderd

Ooow ik zou ook heel graag die engelse text file willen hebben...die nederlands taal in Outcast staat super dom en klopt ook voor geen meter!

En heeft iemand hem al aan de praat gekregen op WinXP???

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 19:09:
Ooow ik zou ook heel graag die engelse text file willen hebben...die nederlands taal in Outcast staat super dom en klopt ook voor geen meter!

En heeft iemand hem al aan de praat gekregen op WinXP???
Hehe dat was lachen met teksten die te lang waren om in de daarvoorbestemde tekstvakken te passen enzo :+

Verwijderd

Maar loopt hij nou onder WinXP-heyheytheyheyhey? [zeur modus]

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ik heb het spel uitgespeeld, tot op het moment dat ze dat 'ding' weer vinden en hij terug gaat :)
Het plot is echtwaar geweldig en heeft een open einde.. ik heb zooveeel plezier gehad met dit spel

[ Voor 0% gewijzigd door FoggyFreek op 02-09-2002 19:09 . Reden: te weining text ]

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Voor engelse textfile, mail me, is geen warez request. joris@jorisbos.nl

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Engelse textfile is wegens grote vraag te downloaden : www.jorisbos.nl/files/text.pak (als dit het juiste bestand is i.i.g.)

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

ehh misschien dat dit werkt om hem onder xp te spelen:

Q: I have Windows NT, how do I install the game?

Answer: The System Checker that verifies you have the proper system requirements to run the game did not include Windows NT as a valid operating system and will halt the installation. The game is in fact compatible with NT, you just need to de-activate the system checker by going through StartàRunàX:\Setup\Setup.exe NOSYSCHECK (Use the proper CD Drive letter) and click OK.

voor volledige faq http://www.outcast-thegame.com/support/index.htm

Verwijderd

DarK_M schreef op 02 september 2002 @ 21:46:
ehh misschien dat dit werkt om hem onder xp te spelen:

Q: I have Windows NT, how do I install the game?

Answer: The System Checker that verifies you have the proper system requirements to run the game did not include Windows NT as a valid operating system and will halt the installation. The game is in fact compatible with NT, you just need to de-activate the system checker by going through StartàRunàX:\Setup\Setup.exe NOSYSCHECK (Use the proper CD Drive letter) and click OK.

voor volledige faq http://www.outcast-thegame.com/support/index.htm
_/-\o_ _/-\o_ O+ O+

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Jow ff een edit...
Er zijn mensen waarbij de game wel gewoon werkt onder XP
zie http://ina-community.com/...ght=outcast+under+windows

/offtopic
enne waarom ben je nooit online met icq???? :+

• Kwistnix
Ik heb vandaag Outcast maar es gekocht (ik heb het al wel veel [uit]gespeeld,
maar ach..) :)
Had tot nu toe altijd nog zo'n gare Twilight versie, maar dit spel moet je
natuurlijk orgineel hebben ;)

Verwijderd

Daar hebben de makers nu niet meer veel aan hoor.

• Kwistnix
Doe het ook niet voor de makers hoor :)

• Splash
Ik heb em dus gekocht, het is echt een SUPER vet spel! :9 Wel veel gepraat, maar dat is bij dit spel lang niet zo saai als bij andere spellen, vanwege de superbe bewegingen van de karakters. :9~ En iendelijk eens een spel waar je ECHT vrijheid hebt, en zelf kunt bepalen hoe je de problemen oplost (bv mannetje neerknallen om rijsttoevoer stop te zetten, of hem gewoon overtuigen)

Enne, hij doet het bij mij onder win2k foutloos, geen problemen bij installeren, spelen, wat dan ook.

Verwijderd

OMG, hou op ik moet serieus ;(

Goeie ouwe tijd :'(

• Splash
Erm, ik heb nog een probleempje, nadat ik dat bericht van dat vrouwtje (Maria ofzoiets) heb ontvangen loopt m'n twon-ha niet meer achter z'n gui aan :( !
(Hoe zal dit klinken voor iemand die het nog nooit gespeeld heeft? :) )
Ik kan er nog wel op rijden, maar daar houdt het mee op.
Iemand anders zelfde probleem? Zo ja, hoe op te lossen?

• wacko
  • Laatst online: 22-01 15:21
Splash schreef op 06 september 2002 @ 15:14:
Erm, ik heb nog een probleempje, nadat ik dat bericht van dat vrouwtje (Maria ofzoiets) heb ontvangen loopt m'n twon-ha niet meer achter z'n gui aan :( !
(Hoe zal dit klinken voor iemand die het nog nooit gespeeld heeft? :) )
Ik kan er nog wel op rijden, maar daar houdt het mee op.
Iemand anders zelfde probleem? Zo ja, hoe op te lossen?
Marion :).

Ikzelf heb de volg-functie eigenlijk nooit gebruikt, ik reed er altijd op.

Verwijderd

Outcast was zooooo vet!

Alleen jammer dat ik het voor like 80% had uitgespeeld en toen per ongeluk het einde las op internet...

Hail outcast!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-01 10:48
wow, een outcast-topic, anno 2002 :) geweldig

game zelf niet zoveel meer, maar deze game is voor mij puur nostalgie en "de goeie-ouwe tijd".

zelf bepalen welk gedeelte je ging spelen, opdrachten doen, waar en wanneer je wilde, zalig, geweldige verhaallijn.

gfx zijn ff wennen, maar wel strak voor die tijd :)

*zucht ;(

Verwijderd

LiToKi schreef op 06 september 2002 @ 16:44:
gfx zijn ff wennen, maar wel strak voor die tijd :)

*zucht ;(
Graphics zijn afgezien van de resolutie nog steeds fantastisch :)

• blakez
  • Laatst online: 13-10-2025
Aaah, Outcast.. daar heb ik slechte herinneringen aan.. niet aan 't spel zelf, want dat was fantastisch!!! Maar wel aan het probleem dat m'n savegames niet meer wilde werken nadat ik m'n computer geformateerd had.. |:( Ik was dus (volgens mij) al best ver.. toen ik besloot m'n pc te formateren (omdat ie zo buggy liep) en m'n savegames zou ik wel even op een diskette zetten en ze daarna weer terug in de outcast map zetten.. Dat ging dus niet.. :( Ik heb 't me tot de dag van vandaag nog steeds niet vergeven dat ik zo stom heb kunnen zijn.. :) Ik denk dat ik er maar weer eens aan ga beginnen... Want Outcast is gewoon _/-\o_ !!!

Verwijderd

:(

Na deze thread wou ik Outcast weer even installeren, maar ik krijg een foutmelding :(

Jammer......maar goed heb dat filmpje op de install cd nog eens bekeken :D ook leuk.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
hoe beter je systeem hoe gedetailleerder de graphics btw, door de voxel engine :) dus als het goed is moet hij er nu beter uit zien dan op je oude pc.

Human Bobby

• blakez
Justice schreef op 06 september 2002 @ 18:45:
hoe beter je systeem hoe gedetailleerder de graphics btw, door de voxel engine :) dus als het goed is moet hij er nu beter uit zien dan op je oude pc.
Volgens mij klopt dat niet helemaal... 't ziet er hier nog hetzelfde uit als vroeger hoor, alleen d.m.v. anti alliasing met een geforce4 ziet 't er net 'ietsje' beter uit.. maar de resolutie blijft 't zelfde...

• Freak
  • Laatst online: 13-05-2025
Idd, dit spel ruled nog steeds vind ik.
Heb het een lange tijd geleden ooit eens bij een vriend gespeeld.
Wat hebben we een lol gehad met het killen van al die onschuldige ventjes :P leuke manier om je wapens te testen. >:)
Toch maar ff kijken of ik eraan kan komen...of in de winkel of......

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 06 september 2002 @ 22:14:
Idd, dit spel ruled nog steeds vind ik.
Heb het een lange tijd geleden ooit eens bij een vriend gespeeld.
Wat hebben we een lol gehad met het killen van al die onschuldige ventjes :P leuke manier om je wapens te testen. >:)
"I may not know much, but I know you are evil!" >:)

Verwijderd

Ik vond het best een vet spel, me broer had het een paar jaar geleden gekocht, maar ik snapte er nie veel van, maar tot waar ik het gespeeld heb, was het leuk :Z

Verwijderd

Woei! Ik ben weer overnieuw begonnen...gelukkig is het verhaal zo complex (alle sub misies) dat ik niet meer precies weet wat ik moet doen :)
Ik heb nu al wel weer m'n trouwe Twon'Ha en ben druk bezig de Essence Idols te verzamelen....en uiteraard wat soldaatjes mollen die in de weg staan.

Zodra mijn wapen (pistool) Level 2 is ga de zwaarbewaakte opslagkamers leegroven! yeah wat een mastergame is dit toch :)

• Freak
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 22:17:
[...]

"I may not know much, but I know you are evil!" >:)
Dat valt heus wel mee... O-)
Even laden en daar staan ze weer.
en ken je weer verder })

Verwijderd

Ik slacht geen onschuldige Talan....behalve dan die zingende malloot...en die domme 'Maar' natuurlijk....oh en ook nog die maffe twon'ha houder.........hmmm fuck :) hehe

Verwijderd

Maar, de slimste Talan in Adelpha :P

"Hello Ululu!"

Verwijderd

VERD!! Ben m'n Twon'Ha kwijt!....waar is dat klotebeest heen? ....die gaat op de BBQ als ik hem te pakken krijg :z }) :(

• Jan_V
  • Laatst online: 00:53
Ik ga hem misschien ook kopen, maar dan niet zo'n stomme budget titel in DVD hoesje.
Ik wil die orginele doos/dvd case hebben.
Kheb UT ook als zo'n budget titel, maar dat vind ik toch minder charisma hebben.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Freak
Weet iemand misschien van welke movie het stukje uit outtake 9 is??
Kan er maar niet opkomen, maar klinkt zo bekent.
www.outcast-game.com

Verwijderd

De shops hebben een goede aan ons, cazz heeft ook al een legale kopie.
*kan dat neit altijd, leuke prijs, leuk spel?*
Ik wil wel weten hoe goed het verhaal nouw wel is, ik ken alleen de demo.

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Atgast schreef op 02 augustus 2002 @ 08:47:
als iemand em kwijt wil, neem ff contact met me op, anders ga ik ff langs de free record shop :)
Zag em bij E-Plaza liggen, €20,- :/

Signature?

Verwijderd

Osdorp-Dude schreef op 07 september 2002 @ 20:33:
[...]

Zag em bij E-Plaza liggen, €20,- :/
! Afbeeldingslocatie: http://forums.beyondunreal.com/images/smileys/eek2.gif ! Nog steeds 20 Euro?

Verwijderd

heel stoer spel idd. de besturing was ook fantastisch: WASD en de muis, en dan met de infrarood laser mikken: hoppa! schiet zo een heel leger af :P Heerlijk, die vrijheid enzo, en al die sub-quests. Ik had altijd wel wat te doen, en als ik ergens niet uit kwam, dan ging ik iets anders doen en probeerde ik het later wel weer.

Ik zat wel op het puntje van mn stoel met klamme handen toen ik tegen die draak/megaworm moet vechten die uit de grond kwam in die ene tempel... (beetje spoiler, maar je voelt toch al aan dat ie gevaarlijk is als je er over hoort... maar toch schrok ik me elke keer dood :P

edit:
ben een beetje op die site gaan rondneuzen in de Out-takes (http://www.outcast-game.com/english/flash/first.html en dan op out-takes klikken) en ik heb ze allemaal bekeken. ik vond out-take 3, 4, 5, 8, 12, 14 en 15 echt aanraders! die zijn lachen :D

Verwijderd

Vraagje...ik moet nu Rissdepots gaan aanvallen om de Mons te jatten maar mijn gun is nog maar level 0.....kan je in Shamazaar uberhaupt al een wapenupgrade krijgen? want anders gaat m'n hele munitie vooraad erdoor heen..

• wacko
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ik heb ongeveer een jaar geleden Outcast gekocht voor fl 25,- bij de Bart Smit; kan dus wel degelijk goedkoper :)

ICBM: afaik kun je alleen wapen upgrades krijgen in Talanzaar. Alhoewel de battles niet moeilijk zijn (kost alleen veel ammo), hou flink wat over voor als je wat betere, leukere wapens krijgt.

Verwijderd

hmmzz iedere tempel heeft aan de zijkant iets wat lijkt op een deur...is het mogelijk die open te maken? met TNT wil het in elk geval niet....zie pic:

Afbeeldingslocatie: http://us.f1.yahoofs.com/users/6ff9c094/bc/Temp/__hr_Outcast.jpg?bcdcpe9Apq2mFIi9

Je hoort een paar mensen steeds over het geheim van de tempels..bedoelen ze daar de 'Essence Idols' mee of deze deuren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 01:02:
hmmzz iedere tempel heeft aan de zijkant iets wat lijkt op een deur...is het mogelijk die open te maken? met TNT wil het in elk geval niet....zie pic:

[afbeelding]

Je hoort een paar mensen steeds over het geheim van de tempels..bedoelen ze daar de 'Essence Idols' mee of deze deuren?
Dat zijn geen deuren.

Kijk eens op de daken van die tempels, er zitten van die vreemde gaten in, waarin misschien iets zou kunnen passen. :)

Verwijderd

Al gedaan :) ...alleen zitten er zoveel secrets in Outcast dat ik hoopte dat daar nog iets achter zou zitten :P

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 08:46:
nou ik heb het spel ook...ik vindt het het beste spel wat er ooit gemaakt is...
dit is op halflife na het enigste spel met een echt GOED verhaal...
Dat wil ik toch even ontkennen. Er zijn heel veel adventures en RPGs met goede verhalen. Daarnaast heb ik zowel Half-Life als Outcast gespeeld, en hoewel hun verhalen goed zijn kan ik je verzekeren dat het niet eens in de buurt komt van dat van Planescape: Torment. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Muahah w8 maar tot je Fea Rhan voor het eerst ziet :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 12:58:
Al gedaan :) ...alleen zitten er zoveel secrets in Outcast dat ik hoopte dat daar nog iets achter zou zitten :P
Hmm, geheim van de tempel, hmm, kijk dan in een van die meren die pal naast zo'n tempel ligt, in een van de hoeken van de map, ik dacht of de noord-oost of zuid-west.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 14:41:
Muahah w8 maar tot je Fea Rhan voor het eerst ziet :P
Fea Rhan is een watje :P

Verwijderd

William Kuaffman is pas 1337

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 21:16

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Hehe ik denk dat ik hem ook maar ff ga installeren :) Hopelijk kan het zonder patch

• blakez
Waarom heb ik het idee dat anti aliasing niet werkt in dit spel?? Ik heb een leadtek ti4400 en heb alle aa modes al geprobeerd.. (2x,4x,6x,Quincunx) Maar ik zie er echt 'geen' verschil tussen eerlijk gezegd.. :( In het setup menu van Outcast staan alle instellingen op z'n max en ook anti-aliasing staat aangevinkt.. iemand een oplossing om toch van die vervelende kartelranden af te geraken???

Verwijderd

Omdat Outcast software rendered is...duz geen AA helaas.

• Kwistnix
Heb um weer es uitgespeeld vandaag. Net klaar.
Blijft een mooie verhaallijn :)

• Kwistnix
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 22:12:
Vraagje...ik moet nu Rissdepots gaan aanvallen om de Mons te jatten maar mijn gun is nog maar level 0.....kan je in Shamazaar uberhaupt al een wapenupgrade krijgen? want anders gaat m'n hele munitie vooraad erdoor heen..
Mons zal je er niet vinden hoor :p
Essence Idols (of hoe je dat dan ook schrijft) wel.
Als je wapen upgrades of nieuwe wapens wilt komen moet je naar Talanzaar gaan en daar 1 van de 3 merchants vinden om ze te kopen.

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02-2025
het lijkt een beetje op Giants vooral de humor is ZEER goed

humor in giants was ook al om in je broek te schijten heb me echt rot gelachen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 09:44:
Heb Outcast ook liggen, krijg het niet geinstalleerd, ook niet met patches, loaders, compatibility modes en wat er nog meer te klooien valt.
Maar ik blijf hopen nog eens een oude bak op de kop te tikken om daar Windows 95 op te zetten, kijken of het dan wel werkt... dus ik doe hem nog niet weg!
Zit ik gisteren deze thread te lezen, vraagt mijn man:"hee, welk spel is dat?"
Ik:"Outcast, heb ik ook nog ergens liggen, krijg ik alleen niet geistalleerd onder XP"
Hij:"Nee, dat had je liggen". Ik:"Heb ik liggen." Hij weer:"Nee, hoor, heb ik twee weken geleden in de vuilnisbak gepleurd, je kreeg het toch niet geinstalleerd en ik dacht toch niet dat het ooit zou lukken."
:( :'( :( :'(

• Freak
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 07:48:
[...]

Ik:"Outcast, heb ik ook nog ergens liggen, krijg ik alleen niet geistalleerd onder XP"
Hij:"Nee, dat had je liggen". Ik:"Heb ik liggen." Hij weer:"Nee, hoor, heb ik twee weken geleden in de vuilnisbak gepleurd, je kreeg het toch niet geinstalleerd en ik dacht toch niet dat het ooit zou lukken."
Die zal zeker de eerste paar maanden in bed niks meer hoeven te verwachten?? >:)

• Kwistnix
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 07:48:
[...]

7 Eurootjes bij de Free Record Shop :)

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Wat waar hoe € 7.00- dan wil ik hem ook! :) :*)

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:14

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik heb em net gehaald de FRS, was de laatste :)
hopen dattie het doet :s

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1 2 3 Laatste