Toon posts:

Final Fantasy 7 (psone) waar nog te koop ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic titel , Helaas is mijn 2de cd kapot van Final Fantasy 7 , nu zou ik graag een nieuw exemplaar willen kopen (alle 3 de cd's dus) , alleen waar kan ik hem nog bestellen ?
Geen enkele winkel heeft em meer of kan hem niet bestellen , iemand een idee ? (google / ebay etc heb ik niks op gevonden en ben wat gamewinkels afgegaan in nl)

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
zie eerst of je em niet kan repareren met tandpasta ofzo .
Laats zag ik er nog een in de Makro liggen , maar 30€ was ie me niet waard , FF8 lag er ook

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Grabbelbakken struinen he. Bekende verhaal.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11 17:02

FastBunny

Give it the Works !

Http://www.replay.nl (moet je ff bellen of langsgaan eigenlijk, In breda zag ik er vorige week ofzo nog 1 van liggen)
http://www.nedgame.nl (ga naar psone, letter F, en kies uitgebreide lijst, zie net dat ie op reserveren staan.)

Daar hebben ze hem nog wel, eventueel 2e hands :)

[ Voor 0% gewijzigd door FastBunny op 02-08-2002 09:57 . Reden: ff aangepast ]

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
FastBunny schreef op 02 augustus 2002 @ 09:55:
Http://www.replay.nl (moet je ff bellen of langsgaan eigenlijk, In breda zag ik er vorige week ofzo nog 1 van liggen)
http://www.nedgame.nl (ga naar psone, letter F, en kies uitgebreide lijst, zie net dat ie op reserveren staan.)

Daar hebben ze hem nog wel, eventueel 2e hands :)
Bedankt ! :)

Verwijderd

Ik heb nog wel een originele versie liggen, kun je wel over kopen voor zeg maar eurotje of 25........

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 15:27:
Ik heb nog wel een originele versie liggen, kun je wel over kopen voor zeg maar eurotje of 25........
hoe durf je je originele exemplaar van FF7 te verkopen... Dat doe je gewoon niet... of je hebt meerdere originelen uiteraard >:)

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 15:27:
Arg!Hoe kan je nou FFVII verkopen???!!
Schaam je

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:36

Sharky

Skamn Dippy!

Captain Pervert schreef op 02 augustus 2002 @ 03:43:
Grabbelbakken struinen he. Bekende verhaal.
schijnheilige piraat!

This too shall pass

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:55
Of gewoon importeren uit de VS. Moet je PSX wel gechipped zijn (zijn er mensen met een ongechipte PSX?). Daar is ie gewoon overal verkrijgbaar, nieuw, voor een dollar of 15.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Topicstarter
s_roubos schreef op 03 augustus 2002 @ 00:57:
Of gewoon importeren uit de VS. Moet je PSX wel gechipped zijn (zijn er mensen met een ongechipte PSX?). Daar is ie gewoon overal verkrijgbaar, nieuw, voor een dollar of 15.
Heb geen psx meer maar een ps2 waar ik hem op wil afspelen , en ik heb me ps2 niet omgebouwd ;)
heb gelukkig inmiddels al een aderesje gevonden die hem opsturen ,had ze nog vantevoren gebeld of het wel een nieuw doosje en boekje was en niet 1 die al ruim 4 jaar in hun winkel ligt waar allemaal barsten en ezelsoren op het hoesje/boekjes zitten , en gelukkig verzekerde de meneer dat hij gloednieuw is :)

• Captain Pervert
sharky schreef op 03 augustus 2002 @ 00:08:
[...]

schijnheilige piraat!
Haha, hoezo? Als je een oud spel zoekt, is dat vaak je enige optie. Soms kun je hem online nog ergens bestellen, maar vaak tegen te hoge prijzen (in elk geval geen budget-titel-prijs.

En kopieren van vrienden of bibliotheek met modchippie erbij is natuurlijk ook nog een optie :X ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
sharky schreef op 03 augustus 2002 @ 00:08:
[...]

schijnheilige piraat!
HAHAHAHAHA

WACHT EENS

Mij schiet ineens iets te binnen :D :D

Ehm ja, toen met jou dat was mijn eeeh, minder eerbare periode

O-) O-) O-)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:36

Sharky

Skamn Dippy!

Captain Pervert schreef op 03 augustus 2002 @ 01:21:
[...]
HAHAHAHAHA

WACHT EENS

Mij schiet ineens iets te binnen :D :D

Ehm ja, toen met jou dat was mijn eeeh, minder eerbare periode

O-) O-) O-)
niks minder eerbaar, mijn leven is destijds weer verrijkt. FF7 is een ervaring die iedereen meegemaakt moet hebben. :)

This too shall pass

Verwijderd

Topicstarter
Het is in ieder geval geen optie om hem als copy te kopen ik wil hem orgineel met goed uitziende boekjes / hoesjes etc dus vandaar dat ik hem orgineel wil en het liefst wil ik hem als non platinum ;) ja heb veel eisen maar hij moet wel weer in me verzameling passen

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:44
mischien moet je eens op ebay of marktplaats kijken ofzo? ik hoor altijd zoveel goeds over mediamarkt enzo misschien moet je daar eens kijken, niet dat ik er ooit geweest ben :{

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 01:07:
[...]

Heb geen psx meer maar een ps2 waar ik hem op wil afspelen , en ik heb me ps2 niet omgebouwd ;)
heb gelukkig inmiddels al een aderesje gevonden die hem opsturen ,had ze nog vantevoren gebeld of het wel een nieuw doosje en boekje was en niet 1 die al ruim 4 jaar in hun winkel ligt waar allemaal barsten en ezelsoren op het hoesje/boekjes zitten , en gelukkig verzekerde de meneer dat hij gloednieuw is :)
Waar heb je het uiteindelijk besteld dan ? :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Woei blij ontwerp van die site zeg, lijkt wel een kinderkleurplaat daar :+

Verwijderd

Topicstarter
FastBunny schreef op 03 augustus 2002 @ 13:52:
[...]
Woei blij ontwerp van die site zeg, lijkt wel een kinderkleurplaat daar :+
ja de site ziet er een beetje vaagjes uit , voordeel voor mij was dat ik er in de buurt woon (het is in lelystad en ik woon in almere) dus dat is zo ff heen en weer gereden :)

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 13:53:
[...]

ja de site ziet er een beetje vaagjes uit , voordeel voor mij was dat ik er in de buurt woon (het is in lelystad en ik woon in almere) dus dat is zo ff heen en weer gereden :)
Nice ja :) Happy gaming verders met de brute Final Fantasy 7 :9

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb FFVII hier nog liggen, 2 maal gespeeld, ik zou hem eventueel wel willen ruilen. Waarom ruilen? Ik spaar zelf ook spellen en op die manier hebben we er allebei het meeste profijt van als ik nog een spel aan mijn collectie toe kan voegen die in die collectie ontbreekt.
Contacten op e.kostense@lycos.nl

• Captain Pervert
ilyc schreef op 03 augustus 2002 @ 17:34:
Ik heb FFVII hier nog liggen, 2 maal gespeeld, ik zou hem eventueel wel willen ruilen. Waarom ruilen? Ik spaar zelf ook spellen en op die manier hebben we er allebei het meeste profijt van als ik nog een spel aan mijn collectie toe kan voegen die in die collectie ontbreekt.
Contacten op e.kostense@lycos.nl
2 maal gespeeld of 2 maal uitgespeeld?

In dat eerste geval verdien je een pak slaag

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
-

[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 13:28 ]

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:57
Ik zie FF7 nooit ergens liggen (zelfs niet platinum), FF8 daarentegen wel (gelukkig ook maar, want die had ik nog niet voor de PSX, wel voor de PC net als FF7)
Die Flevoland site kwam dus wel goed uit, want daar heb ik dus ook maar een deel besteld :)
Alleen die rembours zijn nogal hoog (meer dan 12€) pffff, ik schrok van het eindbedrag, dat was bijna de helft van de prijs van het spel.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Pagina: 1