Toon posts:

Nieuwe user wil zich graag registreren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar het probleem is dat hij geen geldig email adres heeft.

Nu wil ik wel voor hem 1 van mijn @home adres even geven zodat hij zich kan reggen, hij kan immers gewoon zijn password veranderen.

Maar nu waar het om gaat: als hij zich eenmaal heeft geregt dan is er 1 email waarmee ie geregt is en 1 email die hij zelf zal veranderen, mijn vraag is dus of dat emailadres waar hij dan mee geregt is dan omgezet kan worden naar zijn zelfingestelde email, ik hoef namelijk niet zijn ow's e.d. te ontvangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Je kan je email adres changen in je profile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zmn schreef op 02 augustus 2002 @ 02:22:
Je kan je email adres changen in je profile ;)
Zo heb ik dat ook in mijn verhaaltje geschreven als het goed is :P

Maar je behoudt dus ook een emailadres waarmee je geregt bent (dus 2 mailadressen) en als ik het goed hebt wordt er bij een ow of waarschuwing ofzo naar beide mailadressen een mail gestuurd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:08
volgens mij wil hij zich dus reggen via een gratis provider.. wat dus niet kan hier.. en daarvoor regt tie zich maar eerst even met een mail adres van jouw :?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:03
Devian schreef op 02 augustus 2002 @ 09:32:
volgens mij wil hij zich dus reggen via een gratis provider.. wat dus niet kan hier.. en daarvoor regt tie zich maar eerst even met een mail adres van jouw :?
Ja, mooi he. Mensen die nog wat voor anderen overhebben. Maar het kan gewoon.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen Blom schreef op 02 augustus 2002 @ 09:39:
[...]

Ja, mooi he. Mensen die nog wat voor anderen overhebben. Maar het kan gewoon.
Ligt eraan. Als die andere een account heeft met dat adres kan dit niet. En nog een leuke: op het moment dat 2 personen met hetzelfde emailadres willen reggen krijgen ze een melding dat dat niet mag :+
Pagina: 1