Hoe snel is dit ding met overdracht snelheid? Een vriend zegt dat hij er altijd 12 mb per seconde mee haalt als hij aant leechen is bij iemand. Kan dit?? Want ik dacht dat usb niet zo snel was
USB 1 is uit mn hoofd idd iets van 12Mb.... theoretisch..
in de praktijk lager... Daarom wordt bij Cistron bv ook een ethernet modem aangeraden, met usb haal je gewoon niet de maximale snelheid..
Edit: USB 1: low-speed 1.5Mbit, highspeed 12Mbit
enne.. 12mb per seconde?? gelul, als in 12 MegaByte??? of 12Mbit ? (als in ruim 1 MegaBYTE per seconde?)
of whatever bedoelt ie?
in de praktijk lager... Daarom wordt bij Cistron bv ook een ethernet modem aangeraden, met usb haal je gewoon niet de maximale snelheid..
Edit: USB 1: low-speed 1.5Mbit, highspeed 12Mbit
enne.. 12mb per seconde?? gelul, als in 12 MegaByte??? of 12Mbit ? (als in ruim 1 MegaBYTE per seconde?)
of whatever bedoelt ie?
Gelul, haal je met een 100Mbit PCI kaart in 95% van de gevallen nog nieteensddkiller0900 schreef op 02 augustus 2002 @ 00:32:
hij bedoelt echt MegaBYTE
USB1 THEORETISCH max ongeveer 1,2 megabyte per seconde.. in de praktijk al knap als je dat haalt
hoe zit het dan met usb 2.0, is dat al uit? hoe snel is het??
want ik vind het ook gelul. Als die usb 1.0 zo'n snelheid al haalt was het niet nodig om usb 2.0 uit te brengen
want ik vind het ook gelul. Als die usb 1.0 zo'n snelheid al haalt was het niet nodig om usb 2.0 uit te brengen
USB 1 = 12Mbit
USB 2 = 480Mbit
Alleen alle USB->netwerk die IK gezien heb zijn allemaal USB1
USB 2 = 480Mbit
Alleen alle USB->netwerk die IK gezien heb zijn allemaal USB1
Pagina: 1