In de veronderstelling dat ik een trial van Quicktime op de site van Apple had gedownload blijkt dit de toch al wat bedaagde versie 5 te zijn. 6 kan ik alleen krijgen als ik m meteen koop. Ik wil hem echter eerst eens uitproberen. Is er een trial van Quicktime 6 voor windows te downloaden ?
http://fileforum.betanews.com/detail.php3?fid=948389372
http://www.apple.com/quicktime/download/
hier o.a.
http://www.apple.com/quicktime/download/
hier o.a.
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Ik heb 'm net gedownload en het is echt versie 5. Zou het te maken kunnen hebben met de Nederlandse versie die ik gekozen heb ?
Dat denk ik wel ja, Nederlandse versies zijn altijd wat trager met een nieuwere versie, daarom draai ik ook alleen maar Engelse software.Anoniem: 40712 schreef op 02 augustus 2002 @ 00:29:
Ik heb 'm net gedownload en het is echt versie 5. Zou het te maken kunnen hebben met de Nederlandse versie die ik gekozen heb ?
Jazeker, de versie 6 NL is (nog) niet uit.Anoniem: 40712 schreef op 02 augustus 2002 @ 00:29:
edit:
Telaat
Telaat

[ Voor 0% gewijzigd door Arjan Scholl op 02-08-2002 00:33 . Reden: telaat ]
Dat stond er dus niet bij.arjanscholl schreef op 02 augustus 2002 @ 00:32:
[...]
Jazeker, de versie 6 NL is (nog) niet uit.
edit:
Telaat![]()
Heb jij ervaring met die versie 6 ? Hoe is ie ?
Ik zoek nl. een vervanger voor die onstabiele mediaplayer 7.1
Is wat voor te zeggen ja.FL!PNEUS schreef op 02 augustus 2002 @ 00:32:
[...]
Dat denk ik wel ja, Nederlandse versies zijn altijd wat trager met een nieuwere versie, daarom draai ik ook alleen maar Engelse software.
Dat zie je ook bij veel bedrijven zeker als het om besturingssystemen gaat.
Ik gebruik WMP8 (Windows XP) en die draait megastabiel. QuickTime heb ik alleen maar geïnstalleerd staan voor trailers die bijna altijd in het QuickTime-formaat beschikbaar zijn. Hij doet dat perfect, en met MPEG'jes heeft'ie niet de neiging om te haperen onder het scrollen, wat WMP wel heeft. Ook kan QuickTime 6 EINDELIJK full-screen afspelen. Overall wel een goeie player voor je video, maar voor audio zou ik Winamp gebruiken. Of QCD Player, die's ook heel gaaf, heeft hele mooie skins, moet je eens zoeken naar de iTunes 2 skin, megageil (ja, sorry, ben Mac-verliefd, heb er alleen het geld niet voorAnoniem: 40712 schreef op 02 augustus 2002 @ 00:34:
[...]
Dat stond er dus niet bij.
Versie 6 werkt goed hoorAnoniem: 40712 schreef op 02 augustus 2002 @ 00:34:
[...]
Dat stond er dus niet bij.
[sub]* Arjan Scholl heeft Quicktime 6 PRO

edit:
Laat maar zitten, react verneukt t nu helemaal
[ Voor 0% gewijzigd door Arjan Scholl op 02-08-2002 00:43 . Reden: toevoeging ]
WinAmp gebruik ik al naar tevredenheid, behalve de layout is waardeloos alhoewel die vanaf versie 3 beter schijnt te zijn.FL!PNEUS schreef op 02 augustus 2002 @ 00:37:
[...]
Ik gebruik WMP8 (Windows XP) en die draait megastabiel. QuickTime heb ik alleen maar geïnstalleerd staan voor trailers die bijna altijd in het QuickTime-formaat beschikbaar zijn. Hij doet dat perfect, en met MPEG'jes heeft'ie niet de neiging om te haperen onder het scrollen, wat WMP wel heeft. Ook kan QuickTime 6 EINDELIJK full-screen afspelen. Overall wel een goeie player voor je video, maar voor audio zou ik Winamp gebruiken. Of QCD Player, die's ook heel gaaf, heeft hele mooie skins, moet je eens zoeken naar de iTunes 2 skin, megageil (ja, sorry, ben Mac-verliefd, heb er alleen het geld niet voor).
Ik gebruik verder Windows 2000. Mediaplayer 6.4 is heel stabiel maar ook beperkt.
Mediaplayer 7.1 is echt waardeloos. Mijn systeem hangt heel vaak (en ben niet de enige wat ik zo hoor).
Onder welk OS draai je hem ?arjanscholl schreef op 02 augustus 2002 @ 00:37:
[...]
Versie 6 werkt goed hoor
[sub]* Anoniem: 40712 heeft Quicktime 6 PRO[/sub]
edit:
De standaard lay-out in Winamp3 is exact hetzelfde als in Winamp2. Het grootste merkbare verschil is dat de skins nu freeform zijn, dus dat je kunt maken wat je wilt. Verder is er onder de kap erg veel veranderd.Anoniem: 40712 schreef op 02 augustus 2002 @ 00:44:
[...]
WinAmp gebruik ik al naar tevredenheid, behalve de layout is waardeloos alhoewel die vanaf versie 3 beter schijnt te zijn.
Toen ik Windows 2000 gebruikte had ik nooit problemen met WMP6, kwam ook misschien omdat ik echt maar af en toe een filmpje kijk en me nooit echt in de playlist mogelijkheden e.d. van WMP6 heb verdiept.Ik gebruik verder Windows 2000. Mediaplayer 6.4 is heel stabiel maar ook beperkt.
Mediaplayer 7.1 is echt waardeloos. Mijn systeem hangt heel vaak (en ben niet de enige wat ik zo hoor).
WinXP PRO US
Ik d8 t zo...Anoniem: 40712 schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:
Heb ik met WinAmp en Quicktime samen een volwaardige en stabiele vervanger voor Mediaplayer ?
edit:
Huh? 1970?
Huh? 1970?
Ik heb (op mijn win2k machine):
- WinAmp voor mp3's (in compact mode, heb ik enkel twee dunne balkjes zichtbaar) in combinatie met lPlayer om de mp3's te queuen (kan je ook WinAmp mee besturen)
- QuickTime voor .mov's (als ze dat formaat eens wilden openmaken...zodra er een andere player komt, vliegt die QuickTime er hier af)
- RealPlayer voor .rm's (ook hier: zodra er een andere player komt, neem ik graag afscheid van RealPlayer)
- BSPlayer voor alle andere video materiaal (en heel af en toe Media Player 6.4; een andere Media Player komt er bij mij niet in)
- WinAmp voor mp3's (in compact mode, heb ik enkel twee dunne balkjes zichtbaar) in combinatie met lPlayer om de mp3's te queuen (kan je ook WinAmp mee besturen)
- QuickTime voor .mov's (als ze dat formaat eens wilden openmaken...zodra er een andere player komt, vliegt die QuickTime er hier af)
- RealPlayer voor .rm's (ook hier: zodra er een andere player komt, neem ik graag afscheid van RealPlayer)
- BSPlayer voor alle andere video materiaal (en heel af en toe Media Player 6.4; een andere Media Player komt er bij mij niet in)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.
Welke versie van Quicktime ?TaXaN schreef op 02 augustus 2002 @ 02:45:
Ik wil eigenlijk gewoon 1 goede voor geluid (Winamp) en 1 voor beeld.
Pagina: 1