Toon posts:

Suggesties: mailtje bij bepaald nieuws+shopsurvey op plaatsn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een suggestie: het zou leuk zijn als je gemaild kon worden bij bepaalde nieuwsberichten, software updates enz. Dat je bijvoorbeeld in kan stellen dat elke keer als het woord "AMD" in het nieuws komt, je daar een mailtje over krijgt, of elke keer als er een topic wordt geopend ofzo. Maar misschien levert dit teveel traffic op. En je zou natuurlijk ook gewoon naar de site kunnen gaan, maar toch.

tweede suggestie: De shop survey is een van de handigste (zoniet de handigste) functies die ik tot nu toe op een webiste heb gezien, alleen is het een beetje lastig dat je de winkels niet "geografisch" kan sorteren ofzo. Je kan het wel op plaatsnaam doen, en als je een beetje geografisch aangelegd bent kan je wel bedenken waar die plaatsen liggen, maar misschien zouden die winkels op een manier ingedeeld kunnen worden waardoor je kan kijken naar winkels bij jou innde buurt. Ze zouden bijvoobeeld ingedeeld kunnen worden op provincie.

Verwijderd

1ste idee is denk ik niet haalbaar, dit zou zoveel traffic en serverload opleveren dat het niet meer leuk is. (ik meen wel dat de traffic een cadeau is maarja moet je ook niet overdrijven)

2de idee zou mij ook wel zeer handig lijken prijsindex.net heeft dat b.v. ook kan je ook op de kaart zien waar iets ligt.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Sorteren op de eerste twee cijfers van de postcode moet niet zo moeilijk te zijn.

Een nieuwsbrief via e-mail wordt waarschijnlijk een optie voor de extra account.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad is het eerste waarschijnlijk niet haalbaar vanwege de traffic. Wat betreft het tweede deel: ik dacht eerst eigenlijk aan methode waarbij je de winkels in plaatsen in een zelf in te stellen straal om je eigen woonplaats heen ziet, maar dat is ondoenlijk 8)7 . Toch is het vervelend als je bijvoorbeeld op de rand van een provincie woont, dan krijg je wel winkels die aan de andere kant van de provincie liggen en geen winkels die een paar km over de "grens" liggen.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 01 augustus 2002 @ 23:57:
Sorteren op de eerste twee cijfers van de postcode moet niet zo moeilijk te zijn.

Een nieuwsbrief via e-mail wordt waarschijnlijk een optie voor de extra account.
offtopic:
Extra account? Komt daar binnenkort een FP.plan over?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

[nohtml]2morrow schreef op 01 augustus 2002 @ 23:28:
Misschien een suggestie: het zou leuk zijn als je gemaild kon worden bij bepaalde nieuwsberichten, software updates enz. Dat je bijvoorbeeld in kan stellen dat elke keer als het woord "AMD" in het nieuws komt, je daar een mailtje over krijgt, of elke keer als er een topic wordt geopend ofzo. Maar misschien levert dit teveel traffic op. En je zou natuurlijk ook gewoon naar de site kunnen gaan, maar toch.
Extra notificatie mogelijkheden kunnen opgenomen in het pakket voor betalende users die we ergens dit jaar hopen te introduceren.
tweede suggestie: De shop survey is een van de handigste (zoniet de handigste) functies die ik tot nu toe op een webiste heb gezien, alleen is het een beetje lastig dat je de winkels niet "geografisch" kan sorteren ofzo. Je kan het wel op plaatsnaam doen, en als je een beetje geografisch aangelegd bent kan je wel bedenken waar die plaatsen liggen, maar misschien zouden die winkels op een manier ingedeeld kunnen worden waardoor je kan kijken naar winkels bij jou innde buurt. Ze zouden bijvoobeeld ingedeeld kunnen worden op provincie.[/nohtml]
In die nieuwe layout kun je zoeken op bedrijfsnaam en/of plaatsnaam (of een gedeelte daarvan. De resultaten kunnen gesorteerd op bedrijfsnaam, plaatsnaam of de gemiddelde scores.

Verwijderd

Topicstarter
Extra notificatie mogelijkheden kunnen opgenomen in het pakket voor betalende users die we ergens dit jaar hopen te introduceren.
OK, das tenminste iets :)
In die nieuwe layout kun je zoeken op bedrijfsnaam en/of plaatsnaam (of een gedeelte daarvan. De resultaten kunnen gesorteerd op bedrijfsnaam, plaatsnaam of de gemiddelde scores.
Heb je het over de bestaande layout, of een speciale voor het betaalde account, of iets anders? Op plaatsnaam sorteren kan je nu ook (bedoel je misschien deze interface), maar zoals ik al zei, zou het handig zijn om ook geografisch te kunnen sorteren.

Misschien mis ik wel iets helemaal :+, maar dan zou ik niet weten wat
Pagina: 1