ik heb een database en daarvan wil ik 240 elementen (integers) in een array plaatsen...
nu had ik bedacht dat ik de getalletjes met een loop uit de db kon halen, er punten tussen zetten, en er later een array van maken
dus:
de getallen die ik uit de db haal zijn geformateerd als getal in access, in deze pagina zijn ze niet gedeclareerd of whatever...
dit gaat allemaal goed en waarden krijgt een value als bv 17,19,20,23,..........,24
daarna wil ik er een array van maken
dit gaat goed denk ik, krijg geen foutmelding...
maar als de waarden getallen gebruikt gaat worden, krijg ik deze foutmelding van het component terug:
dit is de bewuste regel 119
voor wie het nog niet snapt, de dat uit de db wordt gebruikt voor een grafiek...
Platform IIS/Asp 2.0
Language = serverside VBscript
weet iemand wat ik fout doe of juist moet doen..!?
nu had ik bedacht dat ik de getalletjes met een loop uit de db kon halen, er punten tussen zetten, en er later een array van maken
dus:
de getallen die ik uit de db haal zijn geformateerd als getal in access, in deze pagina zijn ze niet gedeclareerd of whatever...
code:
1
2
3
4
5
6
| While (.........)
waarden = waarde & "," & Recordset1.Fields.Item("minimum").Value
Wend |
dit gaat allemaal goed en waarden krijgt een value als bv 17,19,20,23,..........,24
daarna wil ik er een array van maken
code:
1
| getallen = array(waarden) |
dit gaat goed denk ik, krijg geen foutmelding...
maar als de waarden getallen gebruikt gaat worden, krijg ik deze foutmelding van het component terug:
code:
1
2
3
4
5
| ChartDirector fout '800a8000' Error converting argument 1 to type class DoubleArray /uptime/multiline.asp, regel 119 |
dit is de bewuste regel 119
code:
1
| Call layer.addDataSet(data0, -1, "getallen") |
voor wie het nog niet snapt, de dat uit de db wordt gebruikt voor een grafiek...
Platform IIS/Asp 2.0
Language = serverside VBscript
weet iemand wat ik fout doe of juist moet doen..!?