Juist heel raar geval.
heb nu ruim een jaar een leadtek gf3 "classic" (200/460). Vorige week ineens een hanger tijdens unreal. Reboot: allemaal braggel (rare tekens). heatsink eraf (kaart is gemod) schoongemaakt, niets aan de hand op het eerste gezicht. kaart er weer in gerost (zonder heatsink, vinger op de core
) GOED beeld. WTF? heatsink er weer op, 5 uurtjes gespeeld, BAM weer lock-up. _weer_ heatsink eraf en voila goed beeld. weer even gespeeld en toen was het gebeurd: allemaal witte erm.. underscores -> _ <- door me beeld heen. Ik kaart eruit en de originele leadtek memsinks eraf gebroken en wat blijkt? mem kompleet doorgefikt, koelpasta helemaal zwart en keihard. en dat op 520 mhz mem (is 3.8 ns, 530 mhz certified).
heel raar geval, bij mij het eerste, van spontaneous memory combustion
zijn hier meer gevallen van? ik bedoel, dat het mem doorfikt _onder_ de rated speed? eigenlijk wou ik het gewoon even kwijt (frustratie, kaart was toendertijd 900 piekjes
). heb nu maar een leadtek ti4400 gehaald, kijken hoe lang die het uithoudt in mijn (inmiddels vervloekte
) pc.
PS:
zou ik nog kans maken op garantie bij leadtek? (serieuze vraag).
heb nu ruim een jaar een leadtek gf3 "classic" (200/460). Vorige week ineens een hanger tijdens unreal. Reboot: allemaal braggel (rare tekens). heatsink eraf (kaart is gemod) schoongemaakt, niets aan de hand op het eerste gezicht. kaart er weer in gerost (zonder heatsink, vinger op de core
heel raar geval, bij mij het eerste, van spontaneous memory combustion
zijn hier meer gevallen van? ik bedoel, dat het mem doorfikt _onder_ de rated speed? eigenlijk wou ik het gewoon even kwijt (frustratie, kaart was toendertijd 900 piekjes
PS:
zou ik nog kans maken op garantie bij leadtek? (serieuze vraag).
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)