Toon posts:

HTML image splitter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb ene vraga over dit programma. Als ik een gif ga bewerken(of een jpg) en ik sla hem op dan krijg ik in donkere gedeeltes vervagingen en stippeltjes en dergelijke. Plaatjes worden dan een stuk minder mooi.

Even voor d eduidelijkheid image splitter is ene programma die plaatjes kan slicen en zodoende bepaalde delen een hyperlink kan toekennen.

Voor de genen die dit programma gebruiken of degenen die zo ook kunnen helpen, graag...

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.rmwebsolutions.nl/bedoel.gif

Dit is wat ik bedoel, dat groen stuk geeft rare verkleuringen, iemand tips hoe ik dit kan voorkomen?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Encode 'm als .gif. Dit heeft hier geen last van, aangezien gif niet lossy is (hoewel daar ook weer een hele discussie over is geweest :P).

Anders je jpeg-quality naar 100% halen. Maar warom niet gewoon zonder tekst opslaan en met een layer de tekst er opzetten?

Verwijderd

Topicstarter
Dit programma werkt niet met layers, en het is ook niet bedoeld als website, maar een image die in een e-mail komt.

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja en gif heb ik ook al gebrobeerd maar tevergeefs

• HunterPro
  • Niet online
Waarom post je alles achter elkaar? Dit geeft een beetje een idee van posts scoren, iets waar we hier niet zo blij mee zijn ;)

gebruik liever dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif

als ie in een email komt, als image, kan je 'm dus ook gewoon als HTML doen. Maar dat terzijde.

Als je programma GIF's uitgooit die artefacten vertonen is je programma niet goed. Pak een ander programma, zoals Paint Shop Pro, of als je 'm hebt liggen: Photoshop. Copy/paste (of middels een .bmp bestand) naar één van deze grote jongens, en sla 'm op als .gif. Gegarandeerd dat je niet dat soort rotzooi langs je platen hebt.

• Suepahfly
  • Laatst online: 13-08 14:09
Als je een aan een gedeelte van je plaatje een linkje wil hangen dan maak je toch gewoon een imagemap.
Outlook heeft volgens mij voledige html ondersteuning. Dus een imagemap moet ook wel lukken.

Sla anders je plaatje op als PNG. is lossles en kan 16 miljoen kleuren aan.

Je kunt ook kijken naar 'Ditter' o.i.d. bij export / opslag instellingen. Zet deze eens op 0%

Verwijderd

Topicstarter
TANX hij doet het, het was de PNG instelling
Pagina: 1