• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Jammer dat de search nog niet of niet goed werkt.
Vraag van een kennis, als ik een filmpje dat is opgenomen met mijn digitale camera., wil afspelen, dan krijg ik van de mediaspeler het antwoord,
Kan de videogegevensstroom niet afspelen; er is geen geschikt decompressieprogramma gevonden.
Hij zegt, het icoontje is gelijk aan die van een plaatje, maar het moet een filmpje zijn.
Divx codex updates zijn al geinstalleerd, wat vergeten we nu?

Verwijderd

ik denk niet dat die camera de filmpjes in Divx codeerd dus je zult het in een andere codec moeten zoeken. (handleiding camera :?) download mediaplayer de codecs niet automatisch ?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

welke camera? zal wel wat handiger.

Ik denk dat het mjpeg is, dus zoek eens even daarop. Download anders virtualdub en kijk in file-information om te zien wat voor codec er gebruikt wordt. (zelfs als ie codec niet kent, geeft ie wel waarschuwing van can't find XXXX-code)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 13:07
athlonkmf schreef op 01 augustus 2002 @ 23:13:
welke camera? zal wel wat handiger.

Ik denk dat het mjpeg is, dus zoek eens even daarop.
idd.
makkelijkste is denk ik om even quicktime down te loaden, die speelt ze hoogstwaarschijnlijk wel af.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-03 10:29
Download en installeer het nimo codec packet te vinden via google (ergens op de divx-digest site dacht ik).
In dat pakket zitten alle codecs dus je misschien ooit nodig zult hebben (Dus ook vast wel die van jouw cam filmpje)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Ik kan beter laat dan nooit reageren, me pc was in de stress,
ik ga zoeken en ermee aan de gang, thx
hier staatie dus.
http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html
Pagina: 1