[RTCW] Mouseman dual optical

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-10 23:45
Ik heb net bovenstaande muis aangeschaft en de nieuwste drivers geinstalleerd. Ik heb een raar probleem: Als de muis geladen wordt na herstart, dan werk in het spel mijn scrollknop niet meer. Ik gebruik deze (als ik heb inklik) om om een Medic te roepen.
Als ik met behulp van msconfig de muis niet laadt, dan werkt de scroll knop wel.

Overigens werkt het scrollen wel in de console, maar het klikken met het scrollwielletje dat gaat dus niet lukken bij het laden van die mouseware-shit... :'(

Heeft iemand hier een oplossing voor (of ervaring mee?).
Enne hoe erg is het als de muis niet geladen wordt bij het opstarten van de computer dan?

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Verwijderd

zolang de drivers zijn geinstalleerd. Je bedoelt die programma ofwat?? Dat is gewoon een vermakkelende configuratie scherm van je muis dat je ook gewoon in windos heb. Misschien heb ik het verkeerd.... :P

• omitz
ik heb geen idee, maar als ik dat uitschakel met msconfig, dan heb ik er opeens geen last meer van.. das toch vaag, lijkt mij...

Verwijderd

omitz schreef op 01 augustus 2002 @ 22:30:
Ik heb net bovenstaande muis aangeschaft en de nieuwste drivers geinstalleerd. Ik heb een raar probleem: Als de muis geladen wordt na herstart, dan werk in het spel mijn scrollknop niet meer. Ik gebruik deze (als ik heb inklik) om om een Medic te roepen.
Als ik met behulp van msconfig de muis niet laadt, dan werkt de scroll knop wel.

Overigens werkt het scrollen wel in de console, maar het klikken met het scrollwielletje dat gaat dus niet lukken bij het laden van die mouseware-shit... :'(

Heeft iemand hier een oplossing voor (of ervaring mee?).
Enne hoe erg is het als de muis niet geladen wordt bij het opstarten van de computer dan?
Check even in je logitech mouse software of je onder het scrolwieltje het webwiel heb of iets anders , zo ja zet hem dan op "middelste knop" en dan zou het weer moeten werken :)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-10 08:37
Logitech muis + drivers = nono

nooit drivers voor die muis installen, dan herkent ie em met veel geluk als een 3 knops muis en met nog meer geluk werken dingen als je scrollwiel...

Installeer je ze niet, dan werkt alles perfect en pakt windows (me of hoger) em als een 4-knops muis

• omitz
ok, ik zal het eens proberen
maar ik ga toch eerst Elander zijn optie uit proberen...
(morgen, ben bekaf nu)

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
mmm... een bind om medics te roepen. Misschien wat meer kogels ontwijken? :P

Maar idd... Drivers installen voor een muis onder Windows is vaak onzin is mijn eigen ervaring

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 03:46
Dat had ik ook en je moet effe naar de site van logitech en bij drivers van je muis staat iets over scrollen in qauke3. RTCW maakt gebruik van Qauke3 engine dus dat geld ook voor RTCW. Dan moet je iets downen en toevoegen aan je register en dan werkt het weer. Als je nieuwe drivers moest halen had je dat ook kunnen lezen, zelfs mijn is het gelukt. :P

• omitz
ik ga meteen ff kijken.
Dank!

Verwijderd

Wat je ook kunt doen is CTRL-ALT-DEL, en dan EM_EXEC afsluiten. Deed bij mij wonderen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 15:40:
Wat je ook kunt doen is CTRL-ALT-DEL, en dan EM_EXEC afsluiten. Deed bij mij wonderen.
Wat is EM_EXEC ??

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Muis drivers.

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
laat je muis gewoon door windows installeren en installeer zeker geen MouseWare
ik had het probleem ook maar het was verholpen nadat ik MouseWare verwijderd had

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• jasjenl
  • Laatst online: 31-10 13:36

jasjenl

Liab A Tymo

KeRsTmAnNeKe schreef op 02 augustus 2002 @ 00:05:
nooit drivers voor die muis installen, dan herkent ie em met veel geluk als een 3 knops muis en met nog meer geluk werken dingen als je scrollwiel...

Installeer je ze niet, dan werkt alles perfect en pakt windows (me of hoger) em als een 4-knops muis
Als ik de vierde muisknop van m'n mouseman wil kunnen gebruiken, moet ik toch echt wel logitech drivers installeren, anders herkent windows xp 'm toch echt alleen maar als gewone 3 knops muis (scrollwieltje werkt dan al wel) en kan ik de duimknop niet gebruiken..

Verwijderd

met die MouseWare drivers is niks mis, gewoon een kwestie van instellen, je kunt bij ej Muis opties in configscherm instellen dat je die scrollknop aan een bepaalde functie bind, als je dit nou gewoon aan 'klikken' oid bind ben je klaar..

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Had je die Regfix for Gamers al neergehaald die Logitech hier speciaal voor heeft? Toen werkte mijn scrollwheel weer in games en heb ik toch gewoon die EM_EXEC geladen..

http://www.logitech.com/i...countryid=12&languageid=1

[ Voor 0% gewijzigd door remotehost op 04-08-2002 13:19 . Reden: Hmm, die url verkloot de layout. :( ]

• omitz
ander vraagje, wie weet hoe je in rtcw dat 4e muisknopje kunt binden aan een wapen.
Met linker en rechter en midden is het mouse1, mouse3 en mouse2. Maar " bind mouse4" werkt niet. Iemand een idee wat wel werkt?

• omitz
niemand?

Pagina: 1