Toon posts:

Cursor blijft hangen maar comp zit niet vast...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb een Logitech Cordless Itouch Desktop setje en ik draai xp, maar het probleem is dat de cursor om de zoveel tijd blijft hangen, waarna ik weer opnieuw moet opstarten...
Het toetsenbord kan ik ondertussen nog wel gebruiken...

Met een andere toetsenbord en muis doet ie het wel gewoon goed...

Zal dit een defect van het desktop setje zijn, of kan er een andere oorzaak zijn, zoals conflikt met andere hardware, of een software update of zo...???

Verwijderd

Topicstarter
Is er helemaal niemand die ook maar een klein ideetje heeft???
Of die een adviesje heeft?

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

zitten er batterijen in je muis ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Verwijderd

zo te zien heb je een via sjip set, moet je ff usb drivers van viaarena.com halen. Heeft bij mij wel gewerkt

Verwijderd

Topicstarter
De batterijen moeten oke zijn, maar toch ff checken ja...
Zouden die usb drivers ook kunnen helpen als je hem via een ps2-pluggetje op de ps2 aansluiting hebt aangesloten, want daar heeft ie het probleem ook mee...
Maar ik zal ze proberen, Thanks!

Verwijderd

Zorg ervoor dat je de receiver zo ver mogelijk van pc en beeldscherm plaatst, dat wil nog wel eens werken. Bovendien ff de laatste drivers van Logitech downloaden. Wel eerst de oude uninstallen voor je ze installeert. In je muis altijd goede batterijen doen (Durac#ll Ultra).
Heb je altijd dit probleem gehad, of is het later ontstaan? Zoja, heb je iets geinstalleerd, hard- en/of software, waarna het is begonnen?

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf begin gehad...
Nieuwe PC...
Pagina: 1