Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Ik heb dat dus ook..... ben benieuwd... produktiefoutje?
I love watercooling
Canon Digital Ixus V3
Ik vraag me eigenlijk ook af wat de beste ondergrond is voor een optische muis... (welke kleur of kleuren en moet daar een raster ofzo inzitten???
Een witte ondergrond is het beste, zwart daarentegen minder omdat de kleur zwart alles absorbeert.
heb zelf logitech cordless mouseman optical zonder problemen.
[Antiek mode ON]
Als je wel een flink raster gebruikt dan doet me dat denken aan de eerste muizen die optisch waren.
Die zijn al flink wat jaartjes oud maar daar werd een muismat bijgelevert met een bepaalde structuur.
[Antiek mode OFF]
Dus een A4-tje zou de problemen op kunnen lossen??
Hmmm eens proberen dan...
Verwijderd
ik gebruik tegenwoordig ook alleen nog maar een aan mijn bureau getaped A4tje...werkt echt het beste met opticals. de meeste problemen had ik altijd met bureaus met houtnerf structuur, daar kan zo'n ding niet echt goed mee omgaan.omitz schreef op 01 augustus 2002 @ 23:18:
puur wit?
Dus een A4-tje zou de problemen op kunnen lossen??
Hmmm eens proberen dan...
Staan allemaal tips in.
Heb dus de logitech cordless mouseman optical en in dit boekje werdt gezegd dat als ik een donkere ondergrond nam dat het meer batterijen verbruikt.
Ook dat glinsterende ondergrond niet goed is.
Had zelf een hele koele muismat met tux erop.
Jammergenoeg glinsterde tux teveel en schoot dus ook mijn pijltje stukjes de kanten uit zonder dat ik dat wilde.
Eeeh a4tje moet wel lukken, zit mooie structuur in alleen is een beetje stroef.
Ik denk dat er wat niet goed zit rond de drivers die je hebt.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Ik heb net met een wit a4-tje lopen gamen, zonder ook maar 1 probleem.
Het gebeurde nog wel eens dat tijdens het schieten ik in het wilde ga ronddraaien (altijd in de lucht) maar sinds dat witte a4-tje heb ik er, tot nu toe, geen last meer van.
Enne manual?? was is dat
Mouse drivers niet laden met msconfig! (C:\WINDOWS\PCHEALTH\HELPCTR\Binaries\msconfig.exe)Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 23:52:
ik heb sinds een paar weken ook een dual optical en heb er nog nooit problemen mee gehad ! behalve dat het wieltje niet werkt in UT..weet iemand daar misschien een oplossing voor ?
En dan doet ie ut wel... vraag me niet waarom...
Verwijderd
mousedriver uitschakelen met ctrl-alt-del of de regfix downen op de logitech site. dan kun je weer wapens wisselen in UTVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 23:52:
ik heb sinds een paar weken ook een dual optical en heb er nog nooit problemen mee gehad ! behalve dat het wieltje niet werkt in UT..weet iemand daar misschien een oplossing voor ?
This too shall pass
Verwijderd
Verwijderd
soms idd een haartje of stof voor de sensor, dan trilt de cursor, maar blijft min of meer op dezelfde positie
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Verwijderd
maar er ligt idd een houten bureauw onder. ik zal een wit a4tje proberen