Nieuwe stereo Dolby en of AC3 +speakers +/- fl1500

Pagina: 1
Acties:

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 11:20
Hiyazz ik zoek een nieuwe stereo set met Dolbby en of AC3 = speakers voor +/- fl 1500,- Geluid hoeft niet perfect te zijn.
Welk merk en type raden jullie aan en waar te kopen.

Greetz & Thankz in Advance -=!!!KGK!!!=- :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:55

Jag

Dus jij wil zo'n beetje gratis een DD set. Nou dan kan je het beste voor zo'n kansloos sattaliet/sub systeem gaan, die zijn niet zo duur. Maar niet zo duur is toch al gauw 1000,- denk ik. En dan blijft er weinig over voor een receiver.
Maar ik ben niet zo'n surround guru.

Jag

Verwijderd

do i feel irony????

:P

• Jag

Jag

You mean sarcasm :).

Jag

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 07:53
Je kunt de Sony DAV-S300 eens proberen.

Dan heb je een Dobly Digital/DTS versterker, tuner, DVD speler, CD speler en 5 speakers + een passieve subwoofer voor rond de 1800 gulden.

Komt overal goed uit de test, zeker gezien de prijs kwaliteit verhouden. Je kunt 'm volgens mij ook rechtstreeks aansluiten op de digitale uit van bijvoorbeeld een SB Live.

• Jag

Jag

Zou je niet eens kunnen overwegen om een stereo set te kopen voor hetzelfde geld? Heb je heel wat meer waar voor je geld!
Bovendien luister je waarschijnlijk veel meer muziek dan dat je films kijkt, en voor muziek heb je aan DD geen kl**t.

Jag

Verwijderd

Wil je dus alleen de speakerset of ook cd en zo erbij? want als je alleend e speakers wilt hebben, dan moet je de Creative Desktop Theatre 2500 DTT Digital nemen, 5 speakers + subwoofer + Dolby Digital/Surround decoder, voor ongeveer ƒ599. Ik heb hem zelf ook en hij klink t beter dan m'n stereo die ik vorig jaar nieuw heb gekocht.

• -=KGK=-
neeh p.c. speakers wil ik niet meer.
Ik zoek gewoon een setje met 5 boxen die ik aan mijn p.c. kan hangen inplaats van mijn gaare ESCOM boxen.Om mp3's te luisteren en voor mijn T.V. kaart. Technics heeft toch van die mooie setjes . Wie weet waar en voor hoeveel. :)

Greetz -=!!!KGK!!!=-

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:49

BIM

Nothing interesting

Technics heeft inderdaad een Receiver met Dolby Digital.
Ik geloof iets van de SA-AX 530.
Ik was zelf ook van plan deze te kopen, echter geen geld meer.

Deze is echt nog overal te koop. Van Megapool tot Electroworld.
edit:

Sorry, voor fl. 549,- zonder boxen en met het standaard setje voor iets van fl. 1.100,-
Je moet er echter niet te veel van verwachten voor dat geld.

Greetz

• -=KGK=-
Thankz :)
Das wat ik bedoelde.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Beste dudes,

koop toch alsjeblieft niet van die "rommel"
spaar alsjeblieft toch eerst eventjes door voor iets echts goeds..
Een beetje DD 5.1 versterker alleen kost al 1500 piek..

en 5 goede luidsprekers kosten ook al 2000 piek.. en dan heb je nog geen subwoofer..

spaar eerst maar voor wat goeds.. anders krijg je straks echt spijt.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Je zegt dus zelf dat je vooral muziek wil luisteren? En als je al een film kijkt, vindt je het dan echt zo super belangrijk dat je geluid van 10 kanten wil horen?

voor 1500 piek kan je een heel eind komen, zeker 2e hands. Behalve als je Dolby-meuk gaat kopen, dan kom je inderdaad niet veel verder dan een desktop-theatre....

Verwijderd

Ga naar mediamarkt in Duitsland, daar hebje goed spul voor een goede prijs.

Zon Boston setje met 5 speakers + subwoofer en ingebouwede ac3 versterker kost daar ongeveer 1800 mark.
Redelijk prijsje, vooreen goed film geluid, verwacht btw geen wonderen hoor.
Als je echt geluid wil moet je een hk kopen voor 1000 piek en infinity speakers voor 2400 gulden.

Verwijderd

Je merkt echt geen verschil tussen de Desktop Theatre en de duurdere sets hoor, die klinken precies hetzelfde

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Geen verschil tussen desktop theatre en een goede dd 5.1 versterker + speakers ?!!
HAHAHAHAHA..
een doofe zou het verschil nog horen !

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Dolby Digital = AC3. Alleen is AC3 een gecompimeerde vorm van het Dolby Digital signaal.
Pagina: 1