ik kom tot dat loading scherm en dan boot hij weer opnieuw weet iemand hoe dat komt, eigenlijk hoe ik er vanaf kokm
Wat zijn je specs, sinds wanneer is het welke SP heb je geinstalleerd; wat meer info dus...
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
is trouwens een heel bekend probleem, ga naar veilige modus (als je daar wél in komt), klik eigenschappen deze computer -> geavanceerd -> opstart en herstelinstellingen en schakel daar "automatisch openiwe opstarten" uit
zodra er software een groot probleem veroorzaakt zal xp nu niet meer opnieuw opstarten, maar een foutmelding geven, of vastlopen.
edit: het probleem kan natuurlijk ook vele andere, diepere of minder diepere oorzaken hebben die niet op bovenstaande manier op te lossen zijn.
zodra er software een groot probleem veroorzaakt zal xp nu niet meer opnieuw opstarten, maar een foutmelding geven, of vastlopen.
edit: het probleem kan natuurlijk ook vele andere, diepere of minder diepere oorzaken hebben die niet op bovenstaande manier op te lossen zijn.
De meeste software word pas geladen als windows is opgestart, na dat geluidje (tochJorisSt schreef op 02 augustus 2002 @ 00:34:
is trouwens een heel bekend probleem, ga naar veilige modus (als je daar wél in komt), klik eigenschappen deze computer -> geavanceerd -> opstart en herstelinstellingen en schakel daar "automatisch openiwe opstarten" uit
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
neeej kom ook niet in veilige modus, en als ik er een 2de os bij hang (op 2de hdd) zou dat werken?
Dat ligt eraan of de fout door de hardware of door de software komtPhant0m schreef op 02 augustus 2002 @ 05:30:
neeej kom ook niet in veilige modus, en als ik er een 2de os bij hang (op 2de hdd) zou dat werken?
Verwijderd
Ik heb dat probleem ook, nog steeds. Ik heb nu Windows Xp er nog een keer opgezet, en zit er nu op. Maar het is wel handiger om in die anddere xp te kunnen. Maar hoe kan ik DAT (klik eigenschappen deze computer -> geavanceerd -> opstart en herstelinstellingen en schakel daar "automatisch openiwe opstarten" uit
) nou veranderen in de niet opstartende xp? veilige modus werkt ook niet. Ik heb geen sp1, en ik heb prof edition.
gr33tz
) nou veranderen in de niet opstartende xp? veilige modus werkt ook niet. Ik heb geen sp1, en ik heb prof edition.
gr33tz
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 17:29 ]
Verwijderd
Die 'automatisch opstarten' optie kan je idd nu niet meer uitschakelen...dus ff formatten en daarna meteen dat vinkje uitzetten...;)
Verwijderd
ja kga niet formatteren ik kan nu op mn computer, alleen bij die andere xp is alles goed geinstalleerd enzo...sjit kan het ook niet ergens in het register? ah de emails heb ik al terug van outlook express....dat zijn dbx bestanden en daar zitten de emails in...
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 17:57 ]
Pagina: 1