probleem met account

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:30
Hey mensen, ik wist niet precies waar ik dit moest plaatsen dus zet ik het hier.

Een vriend van mij heeft zixh aangemeld maar had problemen met het inloggen, als het goed is had hij wel een password van jullie ontvangen, zijn nick is Mr. Z ik hoop dat jullie wat kunnen regelen want aangezien je maar een account op een email adres kan krijgen, iig al bedankt namens hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 14:25
Hij kon ook even mailen naar gathering@tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ah dat wist hij niet denk ik, ik ook niet btw, mgoed nu het hier staat is het wel zo makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Kun je ook wat specifieker zijn dat "het gaat niet"?
Wat voor foutmelding krijgt hij?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
dat wist hij namelijk niet meer :|( maar ik denk zoiets in de trand van user_not_allowed weet ik veel. Hij had iig probs, alleen jammer dat hij niet meer weet welke, misschien kunnen de admins gewoon de bestaande inactieve account deleten zodat hij zich weer kan aanmelden op het emailadres wat hij in gebruik heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Heeft hij wel z'n account geactiveerd dmv de link in het mailtje? Geen idee of dit nog nodig is (was dit uberhaupt ooit nodig) daarvoor is het te lang geleden dat ik het zelf moest doen. Maar zoiets kan ik me herinneren van andere LA topics.

[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 01-08-2002 22:03 . Reden: herrineren :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
dat weet hij dus ook niet meer :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het beste is als hij het even nog een keertje op nieuw probeert en mailt naar gathering@tweakers.net wat hij probeert en wat de foutmelding(en) is (of zijn) die hij krijgt.

De nickname Mr. Z kon ik in ieder geval in de useradmin niet vinden, dus de kans is erg groot dat hij zijn account nog niet heeft geactiveerd. Dat doet hij door in de e-mail (waar ook het wachtwoord in staat) op de link te klikken om zijn registratie te bevestigen.

Mocht dat het niet zijn denk ik dat hij toch het beste zelf even kan mailen met gathering@tweakers.net :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.