[CS] Sluit af na 2-3 sec in game

Pagina: 1
Acties:

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Als ik CS opstart en ik join een online game dan sluit Counter-Strike in zijn geheel af. Soms al als het level net laad (dus na dat de connectie is gemaakt etc.) en soms na 1 tot 15 seconden.

Het gebeurt niet als ik toevallig op een bepaalde toets druk ofzo, het gebeurt voor zover ik me kan bedenken 'zomaar'.

Ik heb Counter-Strike al twee keer helemaal op nieuw geinstalleerd.

Ik heb windowsXP, in compatibiliteitsmodus uitvoeren heeft geen effect.

[Update: Ik weet nu waaraan het ligt: aan A3D en AEX. Namelijk: als ik gewoon wil spelen met maar rond de 40-50 ms dan MOETEN A3D EN AEX tegelijk aanstaan, maar dan sluit cs na een paar seconden al af. (Omdat CS naar A3D 2.0 zoekt en mijn Game Theatre XP 5.1 heeft A3D 1.0) Als ik ze niet alletwee aan heb staan (dus alleen AEX) dan heb ik steeds rond de 200 ms en dat is dus onspeelbaar. Ik heb wel al een week gespeelt zonder problemen met de twee dingen aan... Kan ik nergens instellen dat ookal heb ik A3D aangevinkt ik toch speel onder AEX en hij niet gaat zoeken naar A3D 2.0?]

Verwijderd

computerspecs plz :) wel zo handig om te posten, aangezien het daaraan kan liggen... en de nieuwe drivers? en heb je wel de huidige cs versie?

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-10 16:44
there is your problem.......

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

FragNeck schreef op 01 augustus 2002 @ 22:05:
[...]

there is your problem.......
onzin, xp werkt heel goed met CS

en verder was het niet echt een nuttige bijdrage...

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Mijn computer specificaties:

Gigabyte GA-7VRXP
AOpen Geforce 4 Ti4200
Enermax 430 Watt voeding
Hercules Game Theatre XP
512MB DDR Samsung geheugen (2700)

Ik snap er werkelijk niets van...