One Man Can Make A Difference.
En je gebruikt al de nieuwste bios
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
tjah, toch wel ...
Er is nog een andere versie uit, maar deze zou een beta zijn, en daar ben ik toch niet zo happig op.
Er is nog een andere versie uit, maar deze zou een beta zijn, en daar ben ik toch niet zo happig op.
Sidebanding kan je niet uit-zetten? Waar zie je die optie dan? Dieben ik nog niet tegengekomen... Welke Detonators gebruik je dan dat dat er in staat? Het kan aan mijn kaart liggen (GeForce2 MX400) dat die opties er niet bij staan...Sjah schreef op 02 augustus 2002 @ 14:05:
sidebanding kan iik ook niet uitzetten op mijn p4b533, maar wel met mijn drivers v/d videokaart
de driver van mijn msi 4200 staat dat toe, verder bennik het ook nergens tegengekomen .

(tis die SBA enable)
(tis die SBA enable)
Verwijderd
He die ASUS P4B533-E, kun je daar in de bios de mhz van het geheugen enzo veranderen. En tot hoever gaat het ?
De FSB is bij de P4B533 tot 200MHz in te stellen. De P4B533-E zal wel het zelfde zijn...
zou het eens moeten nakijken nog, maar denk wel dat dat hetzelfde zal zijn.
Het enige wezenlijke verschil bij een -E is dat er een raid controller opzit.
Nog vergeten vragen:
Met de detonator drivers heb je de mogelijkheid niet om die instellingen te maken.
Wel via een of ander tooltje van guru3d, maar of dit werkelijk via software kan geregeld worden dat weet ik toch zo niet.
Het enige wezenlijke verschil bij een -E is dat er een raid controller opzit.
Nog vergeten vragen:
Met de detonator drivers heb je de mogelijkheid niet om die instellingen te maken.
Wel via een of ander tooltje van guru3d, maar of dit werkelijk via software kan geregeld worden dat weet ik toch zo niet.
Ja, inderdaad, ik heb het op mijn test-systeem ook via de GeForce Tweak Utility gedaan. Jammer alleen dat die niet op Detonator 30.30 werken... Die drivers zijn lekker snel...
Heb de 30.30 nog niet geprobeerd, maar wel de zogenaamde XP drivers die veel snelheidswinst beloofden ... mijn 3d mark score was zelfs gezakt, en dat met een geforce 2 gts 64 MB
Ik blijf het toch raar vinden dat je in het bios die instellingen niet kan maken. Misschien in een latere bios update?
Ik werk nu wel met de laatste... Let's hope so.
Ik blijf het toch raar vinden dat je in het bios die instellingen niet kan maken. Misschien in een latere bios update?
Ik werk nu wel met de laatste... Let's hope so.
Heb zonet even een mailtje gezwierd naar Asus.
Heb eens gevraagd of deze opties (agp 2 x en fast writes) in de toekomst door een BIOS update eventueel wel zouden beschikbaar zijn.
Eens kijken of ze de moeite doen om een mailtje terug te gooien.
Ik laat iets weten als ik iets toekrijg.
Heb eens gevraagd of deze opties (agp 2 x en fast writes) in de toekomst door een BIOS update eventueel wel zouden beschikbaar zijn.
Eens kijken of ze de moeite doen om een mailtje terug te gooien.
Ik laat iets weten als ik iets toekrijg.
Pagina: 1