Toon posts:

zoeken....

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo lieve modjes :>
ik ben nogal pissed nu, en zoek een topic over een printer-vraag....
Ik heb geloof ik ook hier op got een vraag gesteld over m'n laserprinter.
Nu is dat nogal gekloot (zie sg-topic...) en ik moet de exacte data hebben van wanneer die printer die kuren kreeg...

oftewel, topic geopend door ___Joey___ met trefwoorden "printer", ik krijg geen resultaten :'( Iemand van jullie wel, plz??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De search zelf doet het niet, maar je kan wel even op je eigen naam klikken (links naast je post) ... dan zoek je op alle reacties die je zelf geplaatst hebt.

Linkje:
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/43215

Waarom de search het niet doet kun je hier vinden:
Known issues (ook dit regelmatig doorlezen)
(eerste punt)

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik neem aan dat je de vraag hebt gesteld in OH. Als ik daar de topics terugzet naar een jaar (dus alle topics van het laatste jaar laten zien) krijg ik echter maar de topics te zien vanaf 26-06. Helaas, zoals Negotiator al zei, is de search ook voor hun brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zijn er toevallig ook een aantal posts veranderd, of verwijderd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 01 augustus 2002 @ 21:37:
Ik neem aan dat je de vraag hebt gesteld in OH. Als ik daar de topics terugzet naar een jaar (dus alle topics van het laatste jaar laten zien) krijg ik echter maar de topics te zien vanaf 26-06. Helaas, zoals Negotiator al zei, is de search ook voor hun brak.
das genoeg, rond november 2001 is die printer kapot gegaan, maar daar moet ik dus bewijzen van hebben volgens m'n pa, die begint zich er opeens (na 7 maanden mij het werk te laten doen) mee te moeien, nu het bijna afgerond is :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Het probleem is dus dat als ik alle topics wil bekijken van afgelopen jaar hij maar tot 26-06 terugzoekt. Verder kan ik dus niet terugkijken. Verder natuurlijk ff Ctrl-F gedaan en gezocht op je naam, maar niets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nah, het was een topic over puntjes van die printer, daar is het hele verhaal begonnen...
Ons pap zegt dat hij minstens 6 maanden die printer vlekkeloos heeft kunnen gebruiken, maar dat is dus helemaal niet waar.... :(

Tjonge jonge ****vader.... :(
Maargoed, dan zoek ik maar even offertes van de ptt enzo, had gehoopt hier snel te kunnen vinden wat ik zocht, maar ik krijg het zelf ook niet voor elkaar :(
zoeken op ___Joey___ afgelopen 300 dagen vindt hij bij mij niets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 21:39:
[...]

das genoeg, rond november 2001 is die printer kapot gegaan, maar daar moet ik dus bewijzen van hebben volgens m'n pa, die begint zich er opeens (na 7 maanden mij het werk te laten doen) mee te moeien, nu het bijna afgerond is :( :( :(
Ehm, rond welke periode heb je het topic geopend, want je bent pas in januari geregistreerd. En enig idee welke topictitel hij ongeveer had, welk forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem al :> bedankt anyways jongens :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 21:52:
ik heb hem al :> bedankt anyways jongens :>
Wat heb je? Het topic of de factuur? Als je het topic hebt: Linkje (tenzij het natuurlijk van een kloonaccount is :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mjah, lijkt me allemaal wel opgelost zo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.