KT-7 RAID... WTF, MOET IK DAT WEGBUIGEN OFZO???

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 20:40

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Abit KT-7 RAID gekocht.

En nu zit er op het cpu socket in het midden een soort draadje wat als cpu temperatuurmeter dient.

Alleen steekt die zo ver uit dat ik mijn processor niet in het socket kan plaatsen.

Moet ik nu dat 'ding' ombuigen ofzo???

Ik wil het niet forceren ofzo, want ik wil wel de mogelijkheid om te cpu temp. te meten :)

ThanX!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Gewoon midden in een v-tje vouwen zoudat ie midden onder tegen je cpu drukt :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Lees dan toch eerst de handleiding! Daar staat heel duidelijk in wat je met dat dingetje moet doen!

Verwijderd

Tweakers lezen natuurlijk nooit eerst de handleiding :)
Je moet het pinnetje inderdaad ombuigen. Let op dat je het niet te ver naarbinnen buigt, anders maakt hij geen contact en heb je geen nauwkeurige uitlezing.
Buig hem steeds een stukje en leg je proc. erin om te kijken of hij goed in het voetje past. indien niet, verder buigen en opnieuw kijken.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
ThanX voor jullie snelle reactie!

Ik lees meestal wel de handleiding achteraf :)

Ik heb nog geen CPU cooler en wou een paar dagen terug alvast genieten van de specs in de handleiding is die duits :r

Bah, dat vind ik echt minder.

Ik heb al op www.abit.com gekeken, maar ik kan nergens een englse handleiding ofzo downloaden.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• humi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 22:19

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Dé antenne-innovatie voor de korte golf

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Downloading..

Ik probeerde het net te buigen, maar dat gaat nog vet moeilijk ook.

Ik heb er een tangetje bijgepakt.. nu buigt het wel, maar ik krijg dat takke draaidje nooit meer goed in het midden zo.. ik krijg er geen V in.

En net brokkelde een klein beetje van de kopje af. Ik vind dit minder worden.

Waarom moet dit zo moeilijk?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:55
Gewoon schuin buigen, zonder V, heb ik ook gedaan. er er staat een Manual op Cd.

Verwijderd

Ik snap niet dat je er zo problemen mee hebt? Die tang had je niet echt nodig gehad. Ik heb hem gewoon met mijn duim een beetje naar onder gebogen. Eeh voila...
Als hij niet helemaal precies meer in het midden zit is dit heus niet zo'n probleem hoor.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
jah, ik heb hem nu maar een eind krom gebogen. Nu is het nog steeds wachten op mijn Cooler :'(

Maar ik kan haast niet meer wachten, ik ga denk maar eens een goedkopie cooler kopen zodat ik alvast kan gaan beginnen. :)

• sharkzor
  • Laatst online: 12:36
duw de processor er gewoon met een beetje geweld in. zit ie gelijk goed. bij mij hoefde ik trouwens dat dingetje niet te verbuigen. (kt7-no raid)

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:38
wat een gezeur over zo'n lullig sensortje. dat ding leest niet eens goed uit!!!

beetje tweaker boort een gat in zijn heatsink op de plaats waar de core van de proc zit, en doet daar zo'n Asus p2t sensortje in!! da's veel nauwkeuriger!!!

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 18:23 schreef sp_strikwerda het volgende:

beetje tweaker boort een gat in zijn heatsink op de plaats waar de core van de proc zit, en doet daar zo'n Asus p2t sensortje in!! da's veel nauwkeuriger!!![/quote]Ja das slim, precies in het midden boor je een stuk ijzer uit je heatsink. Daar waar de CPU het heetst wordt.

...

• Albinoraptor
En waarom zou dat ding niet goed lezen?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 20:12 schreef Albinoraptor het volgende:
En waarom zou dat ding niet goed lezen?[/quote]Omdat Taiwanezen slecht Engels kunnen...
(kennen ??)
:o

• Albinoraptor
Heel leuk hoor, HOOI. :)=):)

Verwijderd

Volgens mij leest dat dingetje wel goed uit hoor....

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

bij mij niet, zegt fijn dat het 68 graden is. bij een niet overgeclockte duron 600 + cooler.

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Pagina: 1