Toon posts:

W2k+Voodoo3= 60Hz bij UnrealTournament

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen weekend een frisse w2k install gedaan. De nieuwe 3dfx-glide drivers d'r bij gezet. Nu zit ik met een probleem:
De windows desktop-refreshrates zijn OK, maar tijdens een spelletje UT maakt het niet uit op welke resolutie ik speel, ik krijg altijd een refreshfreq. van 60Hz.

De refreshrates van de windows desktop staan dus goed. Ik heb ook al geprobeerd om via unrealconsole Preferences->Rendering->Glide->RefreshRate de refresh naar 70, 80, 85 te zetten, maar ik blijf tegen die 60Hz aankijken:(

Iemand een oplossing?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Je register doorploegen en de Hz handmatig instellen. In Directx gaan spelen en dan met DXdiag.exe of zo handmatig refresrates instellen voor de resoluties. Misschien in je driverfile dingen prutsen als je daar de refreshrates kan vinden. Dit is een common probleem met W2k. Bovenstaande stappen zijn DE manier om het aan te pakken, naast het programma Powerstrip.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

registry?, neuj, gwoon in console "preferences" intypen en dan bij graphics (ofzow), bij glide de goeje refreshreet instelle.., it's as simple as that

I see dead pixels...

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:34

Dark

who tweaked the light?

Kijk ook eens in je unrealtournament.ini onder
[GlideDrv.GlideRenderDevice] vind je RefreshRate=xxHz. Vul bij xx het door jou gewenste getal, sla de file op, en speel!

edit:

je hebt toch wel de glide api geselcteerd in ut? vraag ik me net af? als je d3d gebruikt kan je de refresrate forceren met dxdiag...

• Wekkel
  • Laatst online: 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Jotheman, in de bovenste post staat, dat ie dat allang geprobeerd heeft :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal idd eens kijken onder [GlideDrv.GlideRenderDevice] al denk ik dat dat niet werkt omdat ik al via pref->renderer->glide daar heb zitten spelen. Als dat niet helpt zal ik dus even door de .inf gaan kijken en de registry doorspitten.

Ik zal de resultaten posten!
Thnx

• jotheman
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

ehe,, woeps,, volgunde keer toch maar de HELE post doorleze....

I see dead pixels...

• Lord Maximus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 09:57
ehm. stomme vraag mischien. Maareh.
Heb je al eens geprobeerd de monitor Settings in W2K te forceren.
b.v. als je een 17" scherm hebt dan de monitor als SVGA 1024x768 85Hz in te stellen?? kan mischien helpen.

• FiRePaTH
  • Laatst online: 24-07 01:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ik heb precies hetzelfde onder win2000 met Quake3 en alle andere opengl/d3d games :( Steeds 60Hz...... en normale refresh staat gewoon op 100Hz ofzo echt vaag :?

Ik heb een Asus V7100/t GF2 MX en nee, je kan het nergens in de menu's regelen ...

Anybody a solution?

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• Bu588
  • Laatst online: 22-12-2025
Gewoon Powerstrip installeren en de instellingen goed zetten, ik speel UT nu op 800x600@120 Hz :P

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Pagina: 1