[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Uhm... wat is het probleem dan? Computer rebooten.........?
Je bedoelt dat je pc nu kuren vertoond? kun je dan wat specifieker zijn?
Je bedoelt dat je pc nu kuren vertoond? kun je dan wat specifieker zijn?
waarom zou hij vastgelopen zijn?RAZORDUDE schreef op 01 augustus 2002 @ 20:37:
toen liep ineens de computer vast
Verwijderd
dat heb ik ook al is gehad toen maakt ik kortsluiting omdat ik me lcd beetje lomp van me molex af haalde
Verwijderd
gebeurt mij ook wel eens (vaker in NWN trouwens).
maareh, is het een piep vial je internal speaker, of via je geluidskaart?
maareh, is het een piep vial je internal speaker, of via je geluidskaart?
ik denk de pc speaker, maar ik weet het niet zeker...
Ik weet één ding zeker het komt via zijn PC speaker, en die lange piep ik geloof dat het iets met je geheugen of video kaart heeft te maken. controleer effe of alles er nog goed in zit misschien is er wel iets los getrild of zo iets
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Wat zijn de temp van CPU en Systeem. Misschien is het een warmteprobleem
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Het kan inderdaad het 'temperatuuralarm' zijn. Kijk eens met MBM of in je BIOS wat daar voor waarden staan.
De lange piep die jij bedoelt krijg je alleen als je je pc aanzet, dus bij initialisatie van alle hardware.Splasher schreef op 01 augustus 2002 @ 22:12:
Ik weet één ding zeker het komt via zijn PC speaker, en die lange piep ik geloof dat het iets met je geheugen of video kaart heeft te maken. controleer effe of alles er nog goed in zit misschien is er wel iets los getrild of zo iets
Wel kan het de 'waarschuw-als-de-temp-te-hoog-is-sensor-functie-dinges' zijn. Dus dat je in je BIOS een bepaalde waarde hebt aangegeven als max en dat als je daaroverheen komt, je een waarschuwingssignaal krijgt dat de temperatuur boven het aangegeven maximum komt (snappie nog ?)...
Pagina: 1