Toon posts:

Gratis internet (used the search - but didn't work)

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een collega van mij wil graag een internetverbinding op haar laptop. Aangezien ze over een paar maanden waarschijnlijk kabelinternet neemt (dat kan nu nog niet, omdat haar huis nog niet klaar is), heeft ze mij gevraagd om een gratis internetverbinding op haar laptop in te stellen. Nu weet ik dat er diverse providers zijn die gratis internet aanbieden, maar dat per provider de voorwaarden nogal verschillen. Ik ben dus op zoek naar een gratis provider om te kunnen internetten. Ze is niet van plan om complete software, foto's, mp3'tjes etc. te downen, dus een simpele toegang bij een gratis provider zonder al te veel gedoe is voldoende. Wie heeft er een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:22

dominic

will code for food

zonnet

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 14:27
DirectInternet van KPN 06760-12321.
Loginnaam kpn en geen wachtwoord. Werkt ideaal en kan meteen internetten.

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is wel de bedoeling dat ze lokaal kan inbellen, om de kosten van de telefoontikken beperkt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• getty
Al die gratis providers hebben tegenwoordig 06760 nummers. Ik weet alleen niet precies of dan nou duurde is als lokaal bellen :?

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 23:36
www.internetten.nl is ideaal om abonnementen uit te zoeken en te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:17

bfm

kpn had toch weer es iets nieuws :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DirectInternet van KPN is inderdaad ideaal voor dit geval. En erg duur is het niet. Zie deze pagina.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Die 06760 nummers zijn tegen Lokaal tarief weet ik zo goed als zeker.
Las het laatst in een wanadoo brief die me baas had gekregen. Was nummerwijzigiging naar dat 06760 nummer, met opmerking dat tarief lokaal was:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 11:11

RUFFNECK

Poentje

Psychokiller schreef op 01 augustus 2002 @ 22:55:
Die 06760 nummers zijn tegen Lokaal tarief weet ik zo goed als zeker.
Las het laatst in een wanadoo brief die me baas had gekregen. Was nummerwijzigiging naar dat 06760 nummer, met opmerking dat tarief lokaal was:)
Hoef niet per se, die nummers kunnen wel veschillen en vallen soms goedkoper uit dan lokaal.
Men vriendin heeft een accountje bij 12move. HELEMAAL NIKS te klagen. En 10 procent korting op starttarief en tikken volgens mij (toendertijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-10 21:56
TMFweb / Myweb.
Heb ik ook, en ik bel in op een lokaal nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 22:42
06760-075030 als ik het goed uit mn hoofd ken. is zonnet. controleert niet op userid trouwens, dus kan zo inbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• getty
JorisSt schreef op 02 augustus 2002 @ 01:28:
06760-075030 als ik het goed uit mn hoofd ken. is zonnet. controleert niet op userid trouwens, dus kan zo inbellen.
Is dat zo, onthouden dan voor als reserve van DirectInternet. Niet dat ik hier een modem heb maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 22:31
JorisSt schreef op 02 augustus 2002 @ 01:28:
Controleert volgens mij WEL op userid en wachtwoord. Maar op www.zonnet.nl kan je a la minuut gewoon een accountje maken.

Het tel.nr. is trouwens 06760-75030 (dus een 0 minder).

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en tiscali dan? dan is tot nu toe de enige waarbij ik geen verbindproblemen heb, en de snelheid niet opeens tot nul dropt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik had voor mn mxstream 2 tel providers; Tiscali extra (of hoe dat ook heet, het kostte iig geld) en Planet Internet (=gratis) , en planet internet was vaak nog sneller ook.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar zo'n 06760 nummer kun je niet instellen als een voordeelnummer, een lokaal inbelnummer van een gratis provider, dat dus niet begint als een 06760 nummer kun je volgens mij wel instellen als voordeelnummer. Heb je weer een korting van 10%. Wie het kleine niet eert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar die 06760 nummers zijn standaard toch al 10% goedkoper? dat was zeg maar de oplossing van kpn daarvoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DirectInternet nemen: http://www.kpn.com/br2/ng...ID=44770&site=0&channel=0

standaard 10% korting & aangepaste tarieven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.wanadoo.nl is helemaal gratis... nog wel tenminste...
Pagina: 1