Toon posts:

Diablo items dupen op battlenet

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen hou ik items dupe op Bnet?
Of hoe je kunt saven in een hacked game? (savecharacter?)

-- cheater --

Verwijderd

:r :X :{

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11 17:02

Soullie

Planeshift

Val dood mensen zoals jij hebben dat hele spel verneukt... ga aub ergens anders cheaten..

l4m0r... mensen zoals jij doen met diablo wat wallhackers doen met CS... julie hebben voor mij het hele spel verneukt...

Verwijderd

Soullie schreef op 01 augustus 2002 @ 20:39:
Val dood mensen zoals jij hebben dat hele spel verneukt... ga aub ergens anders cheaten..

l4m0r... mensen zoals jij doen met diablo wat wallhackers doen met CS... julie hebben voor mij het hele spel verneukt...
zo kannie wel weer...

topicstarter: een beetje zoeken en je hebt het zo gevonden, maar ga het dan niet hier vragen, het wordt hier niet op prijs gesteld

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:41
ach dat je heat in singleplayer is jou probleem maar online cheaten is gewoon vrij triest...
dan ben je wel de grootste newb die er rondloopt (maja je bent niet de enige t zijn er helaas genoeg &{ )...
online cheaten is de online community verzieken dus gewoon lame

• Soullie

Soullie

Planeshift

zo kannie wel weer...
Mja sorry idd wat overdreven.. :)

maar ik heb dit spel lang gespeeld en dit soort mensen hebben het letterlijk naar de klote geholpen... :(

Verwijderd

Soullie schreef op 01 augustus 2002 @ 21:19:
[...]

Mja sorry idd wat overdreven.. :)
het is al goed hoor O+ :> O+

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-11 19:41
ik vind verdubbelen van items nog het minst erge, ik bedoel als ik een leuke armor heb gevonden, wil ik die ook wel effe op andere characters zetten

en het is nou niet extreem moeilijk ofzo

• Soullie

Soullie

Planeshift

monkel schreef op 01 augustus 2002 @ 21:21:
ik vind verdubbelen van items nog het minst erge, ik bedoel als ik een leuke armor heb gevonden, wil ik die ook wel effe op andere characters zetten

en het is nou niet extreem moeilijk ofzo
Als je dat op Single Player doet boeit dat niet, maar battle.net (closed) is speciaal gemaakt tegen dat soort zaken.. alle items moeten gevonden worden.. dit soort mensen cheaten dus waar het absoluut niet de bedoeling is...

er is een goed alternatief voor open battle.net daar mag je cheaten zoveel je wilt.

Nou ja laat maar gaan... schijnbaar keuren veel mensen dit gedoe goed hier.

Verwijderd

zoek zelf maar eens op het web :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.