[Muis] Razor Boomslang 2000dpi, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ben dus al een tijdje op zoek naar een RB2000dpi maar ik kan hem nergens vinden waar hij te koop aangeboden word.

ook niet in de pricewatch, V&A, en de search werkt nog niet echt.

Bij deze wilde ik dus vragen wie weet waar ie in Nederland te koop is.

Alvast bedankt

[ Voor 0% gewijzigd door swipe op 01-08-2002 20:20 . Reden: toevoeging & typo ]

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 16:22
google _/-\o_

Verwijderd

www.hastec.nl (importeur) Waar te koop?

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik had google gebruikt maar ik kwam op ebay ed uit in duitsland
hartstikke bedankt :)

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 14:35

Sebazztiaan

sebas!

Razor is toch failliet? Dus dan denk ik dat je ze nergens meer kopen, dan moet ergens nog een partijtje liggen!

Verwijderd

Razer is nog niet officieel failliet, maar het gaat in ieder geval niet goed met ze. Ik zit al meer dan 2 maanden op een vervangende BS2000 te wachten maar er wordt op dit moment niets meer geleverd vanuit de fabriek.

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Nou, ik weet niet hoe lang je gezocht hebt, maar het heeft niet veel tijd in beslag genomen om em te vinden. Binnen 5 minuten had ik een linkje. Nou hier kan je hem dus nog halen.

http://212.72.56.85/fo/sh...d=571790&_requestid=27378

Maar je hebt gelijk deze muisjes verstoppen zich aardig goed vandaag de dag... ;)

Specs

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

hastec is ook een leverancier van de VObis dus je kan het aan jouw vobis aan de buurt vragen of ze een boomslang voor je willen bestellen zo heb ik het destijds ook gedaan en toen voor 150 gulden kunnen kopen is nog altijd veel goedkoper dan bovenstaande link

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

Whow duur is dat ding daar. Ik heb de mijne op een beurs gekocht (PCdump ofzo) voor 85 euro. :P

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hey don's shoot the messenger... :*)
trouwens dat was m'n eerste hit na 5 minuten en dat leek me wel voldoende, mocht ie bezwaar hebben tegen de prijs, mag ie zijn zoektocht verder zetten. :7
Zo zie je maar weer sommige lijken hun vraagjes niet echt te willen oplossen hehe... :+

Specs

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:02
ik zag er net een in V&A voorbijkomen.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Ik heb er gister 1 besteld bij de vobis, ding kost 55 pleuro's en da's de 1000, de 2000 heb de importeur niet meer. (en ze wisten in de winkel niet eens dat ze het verkochten, laat staan dat ze hem hadden, is moest ze uitleggen wie hun leverancier was. :P ) (die kende ze >:) en toen was ie besteld.)

Verwijderd

Een vriend van me heeft ooit 1 gekocht, en hij vond het een klote muis, er zijn goeie verhalen over geschreven maar is echt een miskoop , ik zou het niet kopen, koop liever een optische muis die zelfs langer meegaat :)

• Gerbaud
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-05 19:23
Ik heb zelf een 1000DPI , werkt perfect,behalve het wieltje die gaat zwaar en dat is echt vervelend :(
Maar ik heb hem van een kennis gekocht voor 35 Euro
kijk eens marktplaats ,daar stond dacht ik nog wel eentje :)

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 18:32
De 1000 dpi, merk je daar wel verschil mee met een gewone optische muis? Ik heb gister een Logitech optical Wheelmouse gekocht (die blauwe), en die is al 800 dpi. Verschil lijkt me dan niet zo groot meer.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Pagina: 1