Toon posts:

Beste ADSL provider.

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben 1 van de gelukkigen die in oktober mag gaan genieten van ADSL.
Nu heb ik een vraag, het word geleverd door mx-stream kan je dan ook bij cistron een abbonement afsluiten? Ik zag namelijk dat hun netwerk word beheerd door BBNED. Als je met mxstream niet bij cistron kan, welke provider raden jullie me dan aan? ik wil ik elk geval mxstream extra en geen PLANET INTERNET 8)7

Nu zag ik ook dat er soms bij de postcodecheck bijv. in laren staat tijdelijk niet meer beschikbaar centrale zit vol? Hoeveel gebruikers kunnen er dan op een centrale?

Alvaast bedankt voor de tips :)

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

mja zoek effe op beste ASDL providers of zo iets, dit is echt al zo vaak langs geweest dat ik me niet kan voorstellen dat wat je zoekt er nog niet tussen staat, en hoe veel der op een centrale kunnen verschild nog al.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-08 20:42
Xs4all en Cistron! Dat zijn volgens mij de besten!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht ook al aan xs4all, ziet er zeer goed uit!
maar weet iemand meer over die volle centrales?

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 13:22
SithWarrior schreef op 01 augustus 2002 @ 20:06:
mja zoek effe op beste ASDL providers of zo iets, dit is echt al zo vaak langs geweest dat ik me niet kan voorstellen dat wat je zoekt er nog niet tussen staat, en hoe veel der op een centrale kunnen verschild nog al.
Moet de search het wel doen 8)7
Maar ik heb ADSL via HCCNet en ben hier zeer tevreden over, maar ik geloof niet dat je echt slechte aanbieders hebt voor ADSL.

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:31

qless

...vraag maar...

Capaciteit is per DSLAM verschillend. Er zijn er voor 200, maar ook voor 1200 gebruikers...dus ja, zo'n ding kan VOL zitten...maar hoeveel er dan opzitten is geheim

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-07 00:37

Armada

-Wat wil je weten?-

Probeer gewoon de aanvraag.
Voor wat betreft de aanbieders over MXStream zijn er geen verschillen in het basispakket, de dienst zelf. Wel zal er veel verschil zitten in de 'franje' van het pakket. Dingen die veel uit kunnen maken verschillen van geval tot geval:

- Aantal en grootte mailboxen
- Homepage grootte en bandbreedte verbruik per maand
- De mogelijkheid een server er aan te hangen
- Nieuwsservers (waarvan XS4all de beste van Nederland heeft)
- Helpdesk kwaliteit en beschikbaarheid
- Shell-access
- Ondersteuning van Linux gebruikers
- Storingenrapportage
- Extra services (grotere homepages, mailboxen, extra IP-adressen, etc.)

Vul me maar aan, als ik iets vergeet.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
http://www1.vergelijk.nl/adsl/index.html

Maar ik zal je het de moeite van het opzoeken besparen: neem xs4all :)

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 20:03:
Ik ben 1 van de gelukkigen die in oktober mag gaan genieten van ADSL.
Nu heb ik een vraag, het word geleverd door mx-stream kan je dan ook bij cistron een abbonement afsluiten? Ik zag namelijk dat hun netwerk word beheerd door BBNED. Als je met mxstream niet bij cistron kan, welke provider raden jullie me dan aan? ik wil ik elk geval mxstream extra en geen PLANET INTERNET 8)7

Nu zag ik ook dat er soms bij de postcodecheck bijv. in laren staat tijdelijk niet meer beschikbaar centrale zit vol? Hoeveel gebruikers kunnen er dan op een centrale?

Alvaast bedankt voor de tips :)
Wat wil je nou

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-07 19:18

Alpine

Twisted animator

Als je een snel abo wilt kan je beter bij BBNED kijken. De 1024/512 abo van Cistron is goedkoper als die van elke MXstream Extra abo en de upload is sneller.
Je moet wel linesharing nemen anders moet je een aparte telefoon lijn nemen. Als je nog geen linesharing kan nemen dan kan je dus beter MXstream nemen of wachten.

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Mijn ervaringen met Euronet zijn redelijk slecht. De laatste tijd is het 2x per dag een paar minuten down, en is soms ook slecht bereikbaar. Dit is in Rotterdam trouwens.

• Oculus
  • Laatst online: 09:42
Ik heb ook ADSL bij xs4all. Bijna nooit problemen! En als die er zijn, dan zijn ze binnen no time opgelost!

• zwahiel
  • Laatst online: 10-08 15:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

XS4ALL....

Waarom?

Als je hulp nodig hebt regelen zij 't voor je...
Heb je problemen schieten zij te hulp.

Ze willen zelfs voor een vlaai HUN eigen DNS records aanpassen zodat ik een DNS server kan draaien thuis (voor bijvoorbeeld http://woei.subdomein.zwahiel.xs4all.nl :) )

En bovendien zijn ze als je naar de service kijkt en ziet wat je krijgt in verhouding niet duur!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

ik heb iig de indruk van XS4ALL dat ze weten waar ze mee bezig zijn. de helpdesk en website zijn gewoon duidelijk en komen dan ook nog herinneringen naar boven dat je wel met 9600 kon inbellen in amsterdam en zonder onderbroken te worden linux 0.98 kon downen (30-50 diskettes) :)
hoop alleen dat ze spoedig duidelijkheid hebben over bbned.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Volgens mij is deze vraag al eens eerder geweest.

Maar voor mij is er geen betere dan Xs4all. Veel mogenlijkheden en een hele goede usenet server.

• Hahn
  • Laatst online: 12:10
Ik heb ook een vraagje:
Iemand in #spielerij had het er over dat hij een 8 mbit (up)/1 mbit (down) verbinding zou nemen (even snel als Cistron MAXX dus) maar dan voor 92/93 euro. Dit vond ik wel interessant, maar nu ben ik vergeten wie dat zei en welke provider dat was. Weet iemand hier een provider die deze snelheid aanbiedt voor 92/93 euro?

Bij voorbaat dank :Y)

The devil is in the details.

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

-]MaRc0[- schreef op 02 augustus 2002 @ 17:30:
Ik heb ook een vraagje:
Iemand in #spielerij had het er over dat hij een 8 mbit (up)/1 mbit (down) verbinding zou nemen (even snel als Cistron MAXX dus) maar dan voor 92/93 euro. Dit vond ik wel interessant, maar nu ben ik vergeten wie dat zei en welke provider dat was. Weet iemand hier een provider die deze snelheid aanbiedt voor 92/93 euro?

Ff kijken.. 99 vindt je te duur, maar 92/93 vind je een goede deal?
* Armada pleurt van zijn stoel van het lachen...

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Alpine kwam op het lumineuze idee:
Als je een snel abo wilt kan je beter bij BBNED kijken. De 1024/512 abo van Cistron is goedkoper als die van elke MXstream Extra abo en de upload is sneller.
Moet hij dat wel willen en dan moet hij ook bereid zijn een schandalig hoge entree-fee te betalen van € 200 (ex BTW)...

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Armada schreef op 02 augustus 2002 @ 19:06:
[...]

gehehe lol, dit is echt vaag. Topicstarter, wat wil je nou, kom met concrete punten want dit is een slecht soepje :P :D

• Hahn
Armada schreef op 02 augustus 2002 @ 19:06:
[...]

Het scheelt anders wel 15 gulden (fuck de euro)! :P
Nee, maar het viel me op dat een andere provider voor minder geld hetzelfde bood.

Verwijderd

Ik krijg ook adsl in oktober!!!!!!!!!!! Ben er vandaag achter gekomen en kan wel huilen van geluk. geen €350+ telefoonrekeningen meer. Ik had de hoop al opgegeven dat we in dit boerengat ooit kabel of adsl kregen, maar het gebeurt dan toch eindelijk.

Bij speedtest staat het eweka ADSL Premium (ADSL bbned) bovenaan qua snelheid, heeft iemand ervaring met dit pakket.
Ik ga zowieso voor een max abbonement want ik wil een redelijke upload hebben.
en ik las dat eweka geen limiet heeft.
dus das ook prettig

• zwahiel
  • Laatst online: 10-08 15:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

die van 92 pleuro is een actie, na een jaartje moet je iets meer dan 99 pleuro betalen...

Dat was al eens hier in IT of HK voorbij gekomen...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Trouwens voor € 90,75/maand ben je bij Cistron al onder de pannen. Je moet alleen per jaar betalen, maar dan is het ook geen tijdelijke actie.

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
XS4ALL.
Why?
Problemen worden snel opgelost.
Als je een netwerk erachter bouwt helpen ze je!

Vorige keer dat het eruit lag was volgens mij Mei ofzo.
Mijn server staat nu al continu 8 weken aan. En geen 1 keer lag het internet eruit.
Altijd een vaste en stabiele snelheid.

Voor je games is het ook ideaal.
Op een nederlandse server haal ik zo een ping van 20-35
En als je ergens zit is hij stabiel.
Zat toenet nog q3a te spelen. en mijn ping wisselde van 22-27

succes!

Verwijderd

Armada, Dat voor een jaar vooruit betalen en korting krijgen kan alleen het eerste jaar. Daarna gaat je abbonnement automatisch over in een maandelijkse betaling.

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik zie in de voorwaarden niet dat het naar een maandelijkse periode wordt omgezet.
16.2 De Overeenkomst wordt steeds met een Periode verlengd, tenzij voor zover zij uiterlijk 14 dagen voor afloop van de betreffende Periode schriftelijk is opgezegd tegen de laatste dag daarvan. Voor Breedbanddiensten geldt echter dat de Overeenkomst voor onbepaalde tijd wordt verlengd, en dat zij alsdan schriftelijk opgezegd kan worden met inachtneming van een opzegtermijn van 45 dagen.
http://www.cistron.nl/node.php?id=107

Volgens mij wordt deze dus weer vrolijk voortgezet met een jaar en dus het bijbehorende tarief...

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-08 14:28
concepts en cistron en dan hun grootste abbo's!!!

Verwijderd

-]MaRc0[- schreef op 02 augustus 2002 @ 17:30:
Ik heb ook een vraagje:

Dat is Eweka die je bedoeld. En ze zijn nog sneller ook! Als snelste getest van Nederland zelfs. Voor 92,50.
Zijn ook mijn topic: Gistron of Eweka.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
cistron maxx is echt een goede dienst maar aso duur maar als je het kan betalen....

Als je gewoon mxstream wil en geen planet moet je xs4all nemen, die hebben beste service enz enz... :)
Planet is trouwens wel nog iets beter met service alleen zit datalimit van 1gb aan je webspace van 25mb en bij xs4all is dat 5gb voor 50mb. Ik gebruik zelf die ruimte erg vaak om en is het dus handiger een xs4all abbo te nemen.

Verwijderd

Armada schreef op 03 augustus 2002 @ 10:10:
Ik zie in de voorwaarden niet dat het naar een maandelijkse periode wordt omgezet.

[...]

http://www.cistron.nl/node.php?id=107

Volgens mij wordt deze dus weer vrolijk voortgezet met een jaar en dus het bijbehorende tarief...
nee hoor. Na die jaar gewoon per maand. Dat was al zo, maar in de nieuwe aangepaste voorwaardes is het wat duidelijker omschreven:

artikel 5:
- 5.5 is toegevoegd. Wie ADSL voor het eerste jaar vooruit betaalt, gaat
daarna automatisch terug naar maandelijkse betalingen. Dit is logisch
nu het contract na dat eerste jaar voor onbepaalde tijd wordt
voortgezet.

Verwijderd

Novah schreef op 04 augustus 2002 @ 05:32:
cistron maxx is echt een goede dienst maar aso duur maar als je het kan betalen....

Als je gewoon mxstream wil en geen planet moet je xs4all nemen, die hebben beste service enz enz... :)
Planet is trouwens wel nog iets beter met service alleen zit datalimit van 1gb aan je webspace van 25mb en bij xs4all is dat 5gb voor 50mb. Ik gebruik zelf die ruimte erg vaak om en is het dus handiger een xs4all abbo te nemen.
Cistron Maxx is inderdaad erg duur. Maar ik vind snelheid gewoon leuk. (ik zal niet zeggen belangrijk).
En ik heb nu Fast ASDL bij Mxstream. Dus ik betaal al bijna hetzelfde bedrag als Cistron Max! Terwijl ze wel ruim 6 keer zo snel zijn...
Lijkt me niet moeilijk, ik ga overstappen!
Alleen twijfel ik nog. Eweka of Cistron? Eweka is sneller volgens de testen. Qua download dan, qua ping, upload en connectie is Cistron weer iets sneller.
Maar wel weer iets duurder.

• Redleg
  • Laatst online: 15-07 09:25
Ik heb zelf een tijd xs4all fast gehad, en ik kan zeggen nooit problemen mee gehad. Snelle service, vriendelijk en snelle ractie op mail :) Nu heb ik Cistron maxx omdat ik meer snelheid wilde, ik kan je zeggen die heb ik nu :) Ook altijd zeer vriendelijk en redelijk snel tebereiken. Ze hebben praktisch geen storingen de ene keer dat ik er uit heb gelegen, was doordat bbned een paar verbindingen weg moest halen bij kpn-qwest. Verder zal ik even wat specs geven.

Xs4all 1024/256:
Gemiddelde download: 110 kB/s
Gemiddelde upload: 25 kB/s
Gemiddelde ping: 21

Cistron 7800/512:
Gemiddelde download: 650 kB/s
Gemiddelde upload: 52 kB/s
Gemiddelde ping: 20

Kortom ik ben over beide tevreden alleen ik wilde meer snelheid en die kon xs4all niet bieden.

Verwijderd

Tja ik heb Mxstream Basic in combinatie met Planet en het bevalt me uitstekend. Zelden storingen, en altijd tegen de 52kbs download. :)

Verwijderd

Armada,

Zie de nieuwe algemen voorwaarden:

>> - 5.5 is toegevoegd. Wie ADSL voor het eerste jaar vooruit betaalt, gaat
>> daarna automatisch terug naar maandelijkse betalingen. Dit is logisch
>> nu het contract na dat eerste jaar voor onbepaalde tijd wordt
>> voortgezet.

Dit stond er eerst ook al, alleen niet erg duidelijk. Cistron heeft vorige week wat teksten gewijzigd omdat ze voor niet helemaal eenduidig waren

• Hahn
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 05:27:
[...]

Dat is Eweka die je bedoeld. En ze zijn nog sneller ook! Als snelste getest van Nederland zelfs. Voor 92,50.
Aah! Dank u! (En het zal wel Cistron zijn, in plaats van Gistron ;))

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 10:57

Crazy D

I think we should take a look.

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 05:27:
[...]

Tis alleen jammer dat de meesten maanden zitten te wachten voordat ze aangesloten zijn....

Exact expert nodig?

Verwijderd

Tsja, je moet er wat over over hebben he omde grootste bandbreedte van particulier nederland te hebben :)
Pagina: 1