geluid werkt niet 100%

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08 10:38
Ik heb een Philips PSC 706 Acoustic Edge sound card, in bepaalde games werkt het geluid gewoon slecht...mijn broer heeft exact dezelfde geluidskaart...
ik merkte het net met de demo van The sum of all fears...bij m'n broer perfect geluid...de kogel schoten waren perfect te horen terwijl als ik schoot je helemaal niks hoorde...alsof het geluid er gewoon niet doorheen wil komen, ik heb alle stekkertjes al gecheckt, heb de options bekeken van de geluidskaart...allemaal precies zoals mijn broer heeft en toch is het niet goed..wat kan dit zijn?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Bedoel je dat het geluid erg overstuurd klinkt (Zacht gelimit misschien?) Beetje moeilijk voor te stellen hoe het nou bij je klinkt..

Download my music on SoundCloud

• devilsnight
ja misschien wel. overstuurd.tja.....het schiet geluid is er gewoon niet, ik kies een M4 geweer en mn broer ook als ik schiet lijkt het wel alsof er een demper opzit..bij m'n broer..ratatatatata :) om het maar zo te zeggen

• 4MULA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2023
Ik heb dus precies het zelfde maar dan in Americas Army. Als ik schiet hoor je alleen de hulzen vallen, terwijl als er iemand naast me staat te knallen ik dat wel hoor. :?

Heb een creative audigy player. Iemand enig idee? lijkt het zelfde probleem als de topicstarter!

I

• devilsnight
PRECIES, was ik vergeten te melden, andere teamleden die schieten hoor ik dus wel...heel raar he..enneh ik heb roguespear aan het werk nu en die geluiden zijn er wel prima in..zal wel dus een fout in SOAF demo zijn denk ik....toch vreemd dat ie bij broer prima werkt.

• 4MULA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2023
devilsnight schreef op 01 augustus 2002 @ 22:58:
PRECIES, was ik vergeten te melden, andere teamleden die schieten hoor ik dus wel...heel raar he..enneh ik heb roguespear aan het werk nu en die geluiden zijn er wel prima in..zal wel dus een fout in SOAF demo zijn denk ik....toch vreemd dat ie bij broer prima werkt.
volgens mij komt het door de EAX instellingen, zodra ik deze uit zet is het prima!

I

• devilsnight
In Sum of all fears? m'n broer heeft vandaag het spel gekocht, maar jammer genoeg nog steeds geen schiet geluiden hiero....echt fucking irritant is dit...zo vreemd ook...wanneer in MP mode mijn broer naar me schiet hoor ik dat perfect en andersom, maar gooi ik een granaat dan brokkelt het geluid helemaal in die explosie, het geluid komt er gewoon niet doorheen..nou ja...vreemd ....EAX uitzetten in demo hielp niet..zal effe met de volle versie uittesten.
Pagina: 1