Toon posts:

Magic the gathering

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
speelt iemand dat hier?
for mensen die niet weten wat het is(www.playmagic.com)

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Heb het gespeeld, en mn kaarten laatst nog met vettuh winst door verkocht dus helaas.

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2025
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 19:41:
speelt iemand dat hier?
for mensen die niet weten wat het is(www.playmagic.com)
Heb het vroeger gespeeld en heb nog steeds alles, maar hoezo vraag je het trouwens??

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 11:19
Tha_Freak schreef op 01 augustus 2002 @ 19:51:
Heb het vroeger gespeeld en heb nog steeds alles.
Idem dito.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Heb het gespeeld in de tijd tussen Revised en 7th edition toen ben ik er echt helemaal mee opgehouden vanwege de vele uitbreidingen.

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-01 22:06

Blaasvis

Cidora \o/

ik zelf speel het nog wel regelmatig blijft gewoon boeiend voor mij.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• Freak
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 19:57:
Heb het gespeeld in de tijd tussen Revised en 7th edition toen ben ik er echt helemaal mee opgehouden vanwege de vele uitbreidingen.
Precies, dat was ook mijn reden.
Was gewoon niet leuk meer.

• NitroX infinity
  • Laatst online: 00:40
4th edition speler hier :) heb al sinds het einde van schooljaar 95/96 niet meer gespeeld :(
Maar zoals Maverick-X en Tha_Freak al hebben gezegd, er zijn teveel uitbreidingen bij gekomen.

Magic the Gathering Online Client
Magic: the gathering, waarde tegenwoordig?

ff 2 links naar magic topics :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:56

scorpie

Supra Addict

Ik speelde het nog wel 2, 3 jaar geleden, dat was wel vet, ik heb heel veel mensen van school een stuk armer gemaakt ;)

anyway, heb nog al m'n kaarten (denk 2000+ ofzo..)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

speelde het vroeger, toen kwam ik erachter dat het eigenlijk onzin was om zoveel geld uit te geven aan platte stukjes karton, en ben er mee gestopt :)

• Freak
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 20:19:
speelde het vroeger, toen kwam ik erachter dat het eigenlijk onzin was om zoveel geld uit te geven aan platte stukjes karton, en ben er mee gestopt :)
Zijn ze gewoon van karton gemaakt??? :? :? :?
Verd*mme, ik maar denken dat ze van goud waren.. :D

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Heb ook nog wel een paar kaarten, iemand interesse?

Omelette du fromage!

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:14
Dxta schreef op 01 augustus 2002 @ 20:30:
Heb ook nog wel een paar kaarten, iemand interesse?
euhmm welke kaarten zijn het ???

Ik speel het wel eens met een paar vrienden

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik heb het ook gespeelt, maar speel het tegenwoordig ook niet meer.
Wel jammer eigenlijk, het was altijd wel leuk om met een mannetje of 8 te spelen

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• LordMithril
  • Laatst online: 20:16
speelde het op school nog maar ja vakantie he..
en volgend jaar stage dus zal er ook weinig van komen..
ik ben samen met mn moe begonnen.. heb dus nu ook 3000+ kaarten :D meeste 4th of 5th qua expensions begon ik ergens bij the fallen/the dark

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Ik speelde het ook maar net als hiervoor aangegeven er waren teveel uitbreidingen enzo toen werd het niet meer leuk....

Verwijderd

Ik speel het nu nog. Er zijn wel veel uitbreidingen, maar ik beperk me gewoon tot type 2 (als counterspel er in blijft :) ) als ik een deck wil maken. dus dan valt het wel mee..
binnenkort komt onslaught dus wordt weer leuk :)
ik speel meestal ook alleen met vrienden.. misschien binnenkort eens naar een fridaynight eventje...

Verwijderd

ik speelde het een hele tijd, maar toen kon ik geen mensen meer vinden om het te spelen, en ben ik gestopt, ik begin de wel weer mee.
ik had een rood damage deck, dus alleen damage kaarten en wat walls voor de creatures van de vijand (stone wall heerst)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:31
Heb het gespeeld vanaf The Dark tot Weatherlight. Heb me in die tijd goed vermaakt en ik had een hoop oude kaarten (júzams enzo) - kaarten waren in US veel goedkoper dan in NL en zo heb ik een hoop winst gemaakt en met die winst weer andere kaarten gekocht etc.

Al die nieuwe sets kwamen uit, en Type 1 werd zo weinig nog gespeeld in de noordelijke provincies dat ik gestopt ben.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:52

Tjark

DON'T PANIC

OI! m'n icon!

*insert signature here

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:58

PromWarMachine

Forsaken Archer

Jah vroeger, maar bij de tutorial had ik al dit idee >> :O

Heb dus de computerversie gespeeld ;)
'k Had nog een vrouwelijke collega die 't wel speelde, elk weekend in een Utrechtse gameshop ofzo. Ze probeerde me nog mee te krijgen, maar ik wilde niet (met haar) :+

Dividend for Starters

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 00:28

JaWa

zie hier een icon

hmm ik speelde het ook
heb nog een paar decks en ruilmappen liggen
had een zooi dubbellandjes en nog heel veel andere rares
kweet zeker nog dat ik een ass kicking white weeny deck heb
maar mn laatste serie was stronghold ofzo en ik begon met spelen net voordat weatherlight uitkwam..
was dat voor 5th edition??

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

Lolz Ik speelde et ook (3 jaar geleden ofzo) en heb nog alle kaarten (heel veeel 8))
Maar ben gestopt bij exodus ofzo

Verwijderd

als iemand in limburg nog kaarten nodig heeft.. ik heb er nog zeker zo'n 3000 liggen. Ook nog heel veel rares. En enkele series bijna compleet. Zitten in meerdere dozen en klappers aangezien ik geen zin en tijd heb om alles uit te zoeken kan iedereen die serieus is eens komen kijken een een bod geven. mail naar pietjepaladon@hotmail.com voor meer info.

• digit7722
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

heb het heel veel gespeeld maar toen die expansies om de maand uitkwamen werd het te duur voor mij.
zelfs de magic bladen die ik las hadden het erover dat wotc de spelers zat uit te melken.
oh en de errata kwam ook me neus uit.
heb nog wel een bruut sliver deck die nog steeds ass kicked.
mag ook wel met een berg multi color land erin en ik weet niet hoeveel moxjes

You can't free a fish from water.

Verwijderd

digit7722 schreef op 02 augustus 2002 @ 01:49:
heb het heel veel gespeeld maar toen die expansies om de maand uitkwamen werd het te duur voor mij.
zelfs de magic bladen die ik las hadden het erover dat wotc de spelers zat uit te melken.
oh en de errata kwam ook me neus uit.
heb nog wel een bruut sliver deck die nog steeds ass kicked.
mag ook wel met een berg multi color land erin en ik weet niet hoeveel moxjes
Lolz ik heb ook een volledige sliver deck met alle slivers erin :P
Owja en landen heette toch mana's ofzo :D

• NitroX infinity
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 01:52:
[...]

Lolz ik heb ook een volledige sliver deck met alle slivers erin :P
Owja en landen heette toch mana's ofzo :D
Nee, ze produceren mana, ze heten niet zo :)

DIGIT
Als jij zoveel moxjes hebt kijk hier dan eens:
http://www.nedermagic.nl/zoeken_snel_respond.asp?titel=mox

En krijg geen hartaanval als je geen flauw benul hebt van de waarde van je kaarten :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

NitroX_infinity schreef op 02 augustus 2002 @ 11:25:
[...]

DIGIT

En krijg geen hartaanval als je geen flauw benul hebt van de waarde van je kaarten :)
LOL

• jdh009
  • Laatst online: 22:19

jdh009

FP ProMod
wie heeft er een island (mana) iemand zei dat ie veel waard was 8)7 lol ik wil black lotus!!!!

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• digit7722
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

NitroX_infinity schreef op 02 augustus 2002 @ 11:25:
[...]

DIGIT

holy mother of god!!!!

ik had geen idee.

hmmm maar toch doe ik ze niet weg.
te veel sentimentele waarde.
mischien ga ik later in het bejaarden huis nog eens magicken :)

You can't free a fish from water.

• NitroX infinity
digit7722 schreef op 02 augustus 2002 @ 20:36:
[...]

holy mother of god!!!!

ik had geen idee.

hmmm maar toch doe ik ze niet weg.
te veel sentimentele waarde.
mischien ga ik later in het bejaarden huis nog eens magicken :)
ROFLMAO.

Verwijderd

Topicstarter
maar wizards , maakt nu gewoon de oude kaarten weer op nieuw (sengir vampire serra angel djinns). ik vond het ook niet mer leuk maar wizards gaat met de nieuwe sets echt back to the roots :)

• JaWa
  • Laatst online: 18-01 00:28

JaWa

zie hier een icon

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 19:24:
maar wizards , maakt nu gewoon de oude kaarten weer op nieuw (sengir vampire serra angel djinns). ik vond het ook niet mer leuk maar wizards gaat met de nieuwe sets echt back to the roots :)
neeee dat meen je niet
dat zal leiden tot waardedaling van de oude kaarten
alhowel iedereen natuurlijk wel liever een beta heeft maar toch

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• LordMithril
zijn er eigenlijk hier in nederland (liefst omgeving R'dam) nog toernooien warbij je bijna alle kaarten + sets mag gebruiken? ik vind het namelijk klote dat je soms bepaalde series niet mag gebruiken.. mijn decks zijn meestal erg goed maar ik zou ze nooit vol kunnen gebruiken op zo'n gelimiteerd toernooi ;(

Bier, Whiskey en Metal!!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:33

Maximus

There is no substitute

iemand nog 4 Laquates Champion liggen van de Torment serie?

PhD i.o.

Verwijderd

mmm, ik geef dit topic nog maar ff een schopje, want ik heb een hele rare kaart gevonden had er nog nooit van gehoord dus, ik heb jullie hulp nodig.
Het gaat om een Black Lotus, maar geen normale, een 'Arena Black Lotus Jumbo Card'.
Volgens de verkoper van deze kaart werden ze alleen aan winnaars van het Arena toernooi gegeven.
De afmetingen van de kaart zijn ook Jumbo, 6x9 inch, ofwel ong. 9x13,5 cm.
Iemand een id van de waarde??

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:57

NoTimeRemains

I know

iik speel!!!!

waarde een een klein btje ofzow

ik heb nog 2 laq champs liggen!

This is the Way.

Verwijderd

Ik speel ook magic.. hier nog vele kaartjes liggen :)
Ik heb aantal jaren geleden nog een MTG op de PC gehad. Weet iemand of er weer een nieuwere PC versie is? en of die misschien ook online kan?

Verwijderd

Ik speel magic voor mn beroep. Lekker toernooitjes over heel de wereld enzo. Goeie shit. :D

Er is een online versie van het spel Magic Online, gratis te downen op de site van Wizards of the Coast.

Kost wel knaken per spel enzo. Wel een heeeeeele goede versie van het spel.

Verwijderd

Speel het alleen nog maar op de pc.
In het echie komt het er niet van.
Hoewel ik ze nooit heb verzameld heb ik heb wel nog een heel pak kaarten (2 harddisks hoog). Ik kreeg de hele buts in 1 keer van een kennis.

• Maximus

Maximus

There is no substitute

HIValicious schreef op 11 september 2002 @ 15:25:
iik speel!!!!

waarde een een klein btje ofzow

ik heb nog 2 laq champs liggen!
doe je die Laq Champions weg? dan wil ik ze wel :)

PhD i.o.

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-01 12:24

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Weet iemand een goede plek om de kaartjes te verkopen?
Ik wil graag van mijn partij af, ik ben dan van plan gewoon een lijst te maken en daar wil ik dan enkele shops mee uitproberen.

Magic: The Gathering, dat waren nog eens tijden op het VWO! Nu tijd om het geld er maar weer uit te halen :|

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Maximus

Maximus

There is no substitute

heb je nog 4 van de volgende kaarten:

code:
1
2
3
4
5
Cabal Covers - Torment - 4x
Chainers Edict - Torment - 2x
Duress - 7th Edition - 4x
Oddysee - Buried Alive - 1
Entombs - Torment - 4x

Zo ja als je een paar van deze kaarten heb dan kan ik wel met je ruilen tegen kaarten die meer waard zijn

PhD i.o.

• Twee Dee

Twee Dee

Ik heb voornamelijk 4th edition en Ice Age(w.o. Jester's Cap en Mask). Een klein beetje revised, En dan nog redelijk wat van de series rond die tijd, Chronicles, Homelands, Alliances en nog wat.

De kaarten die jij noemde ken ik niet eens :D

[Edit] En zoals ik al zei, ik heb niet echt tijd om uitgebreid te ruilen etc, ik wil zo`n groot mogelijke partij tegelijk wegdoen, ik weet dat ik er dan niet het maximale aan geld kan uithalen, maarja, tijd is ook geld! :p

• scorpie
  • Laatst online: 18:56

scorpie

Supra Addict

ik speelde ook magic, heb nog zo'n 3000 kaarten liggen hierzo :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

verkoop ze aan mij, ik zoek nog kaarten (nieuw is een beetje te duur :|)

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 23:57

NoTimeRemains

I know

www.vkrmagic.nl is de beste denk ik

en welke kaarten heb je tussen die 3000 anders wil ik wel eens ff kijke :)

This is the Way.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik ken Jeroen Remie, de nummer 4 van de wereld :D zit nu naast me :P

Mother, will they like this song?

Verwijderd

[sarcasme modus]
wow, stoer!!!
[/sarcasme modus]

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Wel he :P

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Not really. Ennuh, ik zit dus nogal in de scene, en ik weet ook dat kaarten uit oude sets als 4th, Revised en Ice Age op de echte toppers na (Dubbellandjes, Birds of Paradise) geen hol meer waard zijn. Jesters Cap was vroeger heel veel waard en nu mag je blij zijn als je er 2 euro voor krijgt.
Verkopen zal dus niet zo makkelijk zijn.
Alles draait tegenwoordig om de nieuwe sets.

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

IWriteCode

Less = more

Magic is nog steeds, na bijna 10 jaar spelen, een van mijn favoriete tijdverdrijvingen...

Ook spelen we, met een aantal vrienden, elke zoveel maanden een toernooitje... Hardstikke leuk.. en veel geld hoeft het allemaal niet te kosten. Wij spelen regelmatig met common-decks en dan heb je voor 10 euro al een heel goed deck.

Less = more

Verwijderd

Speel helaas niet meer.
Moet hier in hoogvliet eigenlijk is wat mensen vinden.
Heb nog zat koele kaarten en doe ze toch niet weg.....

Dus mensen uit hoogvliet? spelen? >:)

Verwijderd

Als je een beetje kunt spelen is Magic Online een uitkomst. Je kunt ieder moment van de dag een draft spelen en daarmee kun je weer extra drafts winnen. Het kost wel geld, maar het wordt niet voor niks MODO (Magic Online, Dumb Opponents) genoemd. De amerikanen waar je doorgaans tegen speelt zijn slecht en je kunt dus als je het een beetje kunt eigenlijk non-stop gratis spelen. Als je zo goed bent dat je winst blijft maken kun je zelfs kaarten online verkopen en zo er geld mee verdienen.

Als je er niet voor wilt betalen kun je magic Online spelen met Apprentice. Dit programmatje is freeware en wordt ook in leagues gespeeld e.d. Je moet wel je tegenstanders IP hebben anders kun je niet spelen. Meestal kun je op IRC wel tegenstanders vinden.

• LordMithril
uh prowl.. check voor de gein http://www.bluetroll.nl/ eens..
daar is jesters cap 8.17 euro...
die 4th editions enzo worden voor zover ik weet juist nog meer waard omdat die gewoon niet meer uitkomen en ze de nieuwere kaarten (op de laatste set na dacht ik) nog makkelijk wegblazen..
en ja ik kan t weten aangezien ik alleen maar "oude" kaarten heb.. en ik won makkelijk van mensen met de nieuwere decks..
kaarten als royal assasin ofzo zie je nooit in die nieuwe decks.. en die gasten die ermee spelen kennen Tim (Prodigal Sorcerer) niet eens.. weenie deck vs 3 tims... muhhahahahaha

en magic online vind ik btw al helemaal niks.. het leuke van magic is juist dat je je tegenstander in de gaten moet houden.. zo kan je zien offie bluft of niet.. das veel leuker dan naar een paar sprites zitten kijken.

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Je hebt gelijk wat betreft Magic Online betreft. Ik speel zoals ik eerder al zei toernooien over heel de wereld en MODO komt niet eens in de buurt van echt magic. Het is gewoon een ander spel met dezelfde regels. Het bluffen enzo is juist de reden dat magic zo leuk is. Maar MODO is wel een leuk alternatief als je geen medespelers hebt.

Ik ken de prijzen van mensen als Blue Troll en die slaan nergens op. Waar het om gaat is als je die kaart kwijt wil raken, krijg je er gewoon dat geld niet voor. Zij werken met een winstmarge van 60% en geven dus ook niet veel meer dan 2 euro.

Oude kaarten zijn geen hol meer waard omdat ze niet gespeeld mogen worden in toernooien. De formaten van het moment zijn T2 en Block Constructed (www.wizards.com/sideboard voor uitleg) en daarin mag je die oldies niet spelen. Als je ze niet mag spelen in toernooien, is er dus geen vraag naar (of minder iig). Minder vraag=minder waard.

Als je in officiele toernooien aan komt zetten met Royal Assasins en Tim's (Duh ken ik Tim) dan kun je het vergeten, je wint geen pot. 1/1 voor 3=bad..

Just my two cents.

Jeroen Remie.

• Twee Dee

Twee Dee

Laat dit mijn eerste (en laatste??? 8)7) *SCHOPPPP* zijn!

• CT
  • Laatst online: 22:09

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Kep het nog gespeeld in de tijd dat het stoer was alles "black bordered" te hebben, dus je kapot zoeken naar die jokelhaups dingen en balllightnings en erhnam djin's balckbordered zodat je zo'n standaart fast speel deck had.. toen koste een ball lightning white border al 25piek.. nu is het geen reet meer waard :( (ik speelde tussen beta - 4th en ice age) nu h
Pagina: 1