Heb het vroeger gespeeld en heb nog steeds alles, maar hoezo vraag je het trouwens??Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 19:41:
speelt iemand dat hier?
for mensen die niet weten wat het is(www.playmagic.com)
Idem dito.Tha_Freak schreef op 01 augustus 2002 @ 19:51:
Heb het vroeger gespeeld en heb nog steeds alles.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Precies, dat was ook mijn reden.Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 19:57:
Heb het gespeeld in de tijd tussen Revised en 7th edition toen ben ik er echt helemaal mee opgehouden vanwege de vele uitbreidingen.
Was gewoon niet leuk meer.
Maar zoals Maverick-X en Tha_Freak al hebben gezegd, er zijn teveel uitbreidingen bij gekomen.
Magic the Gathering Online Client
Magic: the gathering, waarde tegenwoordig?
ff 2 links naar magic topics
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
anyway, heb nog al m'n kaarten (denk 2000+ ofzo..)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Zijn ze gewoon van karton gemaakt???Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 20:19:
speelde het vroeger, toen kwam ik erachter dat het eigenlijk onzin was om zoveel geld uit te geven aan platte stukjes karton, en ben er mee gestopt
Verd*mme, ik maar denken dat ze van goud waren..
euhmm welke kaarten zijn het ???Dxta schreef op 01 augustus 2002 @ 20:30:
Heb ook nog wel een paar kaarten, iemand interesse?
Ik speel het wel eens met een paar vrienden
Wel jammer eigenlijk, het was altijd wel leuk om met een mannetje of 8 te spelen
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
en volgend jaar stage dus zal er ook weinig van komen..
ik ben samen met mn moe begonnen.. heb dus nu ook 3000+ kaarten
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Verwijderd
binnenkort komt onslaught dus wordt weer leuk
ik speel meestal ook alleen met vrienden.. misschien binnenkort eens naar een fridaynight eventje...
Verwijderd
ik had een rood damage deck, dus alleen damage kaarten en wat walls voor de creatures van de vijand (stone wall heerst)
Al die nieuwe sets kwamen uit, en Type 1 werd zo weinig nog gespeeld in de noordelijke provincies dat ik gestopt ben.
Geef mij maar een Warsteiner.
Heb dus de computerversie gespeeld
'k Had nog een vrouwelijke collega die 't wel speelde, elk weekend in een Utrechtse gameshop ofzo. Ze probeerde me nog mee te krijgen, maar ik wilde niet (met haar)
heb nog een paar decks en ruilmappen liggen
had een zooi dubbellandjes en nog heel veel andere rares
kweet zeker nog dat ik een ass kicking white weeny deck heb
maar mn laatste serie was stronghold ofzo en ik begon met spelen net voordat weatherlight uitkwam..
was dat voor 5th edition??
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
Maar ben gestopt bij exodus ofzo
Verwijderd
zelfs de magic bladen die ik las hadden het erover dat wotc de spelers zat uit te melken.
oh en de errata kwam ook me neus uit.
heb nog wel een bruut sliver deck die nog steeds ass kicked.
mag ook wel met een berg multi color land erin en ik weet niet hoeveel moxjes
You can't free a fish from water.
Verwijderd
Lolz ik heb ook een volledige sliver deck met alle slivers erindigit7722 schreef op 02 augustus 2002 @ 01:49:
heb het heel veel gespeeld maar toen die expansies om de maand uitkwamen werd het te duur voor mij.
zelfs de magic bladen die ik las hadden het erover dat wotc de spelers zat uit te melken.
oh en de errata kwam ook me neus uit.
heb nog wel een bruut sliver deck die nog steeds ass kicked.
mag ook wel met een berg multi color land erin en ik weet niet hoeveel moxjes
Owja en landen heette toch mana's ofzo
Nee, ze produceren mana, ze heten niet zoVerwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 01:52:
[...]
Lolz ik heb ook een volledige sliver deck met alle slivers erin
Owja en landen heette toch mana's ofzo
DIGIT
Als jij zoveel moxjes hebt kijk hier dan eens:
http://www.nedermagic.nl/zoeken_snel_respond.asp?titel=mox
En krijg geen hartaanval als je geen flauw benul hebt van de waarde van je kaarten
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
LOLNitroX_infinity schreef op 02 augustus 2002 @ 11:25:
[...]
Nee, ze produceren mana, ze heten niet zo
DIGIT
En krijg geen hartaanval als je geen flauw benul hebt van de waarde van je kaarten
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
holy mother of god!!!!NitroX_infinity schreef op 02 augustus 2002 @ 11:25:
[...]
Nee, ze produceren mana, ze heten niet zo
DIGIT
ik had geen idee.
hmmm maar toch doe ik ze niet weg.
te veel sentimentele waarde.
mischien ga ik later in het bejaarden huis nog eens magicken
You can't free a fish from water.
ROFLMAO.digit7722 schreef op 02 augustus 2002 @ 20:36:
[...]
holy mother of god!!!!
ik had geen idee.
hmmm maar toch doe ik ze niet weg.
te veel sentimentele waarde.
mischien ga ik later in het bejaarden huis nog eens magicken
neeee dat meen je nietVerwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 19:24:
maar wizards , maakt nu gewoon de oude kaarten weer op nieuw (sengir vampire serra angel djinns). ik vond het ook niet mer leuk maar wizards gaat met de nieuwe sets echt back to the roots
dat zal leiden tot waardedaling van de oude kaarten
alhowel iedereen natuurlijk wel liever een beta heeft maar toch
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Bier, Whiskey en Metal!!
PhD i.o.
Verwijderd
Het gaat om een Black Lotus, maar geen normale, een 'Arena Black Lotus Jumbo Card'.
Volgens de verkoper van deze kaart werden ze alleen aan winnaars van het Arena toernooi gegeven.
De afmetingen van de kaart zijn ook Jumbo, 6x9 inch, ofwel ong. 9x13,5 cm.
Iemand een id van de waarde??
waarde een een klein btje ofzow
ik heb nog 2 laq champs liggen!
This is the Way.
Verwijderd
Ik heb aantal jaren geleden nog een MTG op de PC gehad. Weet iemand of er weer een nieuwere PC versie is? en of die misschien ook online kan?
Verwijderd
Er is een online versie van het spel Magic Online, gratis te downen op de site van Wizards of the Coast.
Kost wel knaken per spel enzo. Wel een heeeeeele goede versie van het spel.
Verwijderd
In het echie komt het er niet van.
Hoewel ik ze nooit heb verzameld heb ik heb wel nog een heel pak kaarten (2 harddisks hoog). Ik kreeg de hele buts in 1 keer van een kennis.
doe je die Laq Champions weg? dan wil ik ze welHIValicious schreef op 11 september 2002 @ 15:25:
iik speel!!!!
waarde een een klein btje ofzow
ik heb nog 2 laq champs liggen!
PhD i.o.
Ik wil graag van mijn partij af, ik ben dan van plan gewoon een lijst te maken en daar wil ik dan enkele shops mee uitproberen.
Magic: The Gathering, dat waren nog eens tijden op het VWO! Nu tijd om het geld er maar weer uit te halen
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
1
2
3
4
5
| Cabal Covers - Torment - 4x Chainers Edict - Torment - 2x Duress - 7th Edition - 4x Oddysee - Buried Alive - 1 Entombs - Torment - 4x |
Zo ja als je een paar van deze kaarten heb dan kan ik wel met je ruilen tegen kaarten die meer waard zijn
PhD i.o.
De kaarten die jij noemde ken ik niet eens
[Edit] En zoals ik al zei, ik heb niet echt tijd om uitgebreid te ruilen etc, ik wil zo`n groot mogelijke partij tegelijk wegdoen, ik weet dat ik er dan niet het maximale aan geld kan uithalen, maarja, tijd is ook geld!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
en welke kaarten heb je tussen die 3000 anders wil ik wel eens ff kijke
This is the Way.
Mother, will they like this song?
Mother, will they like this song?
Verwijderd
Verkopen zal dus niet zo makkelijk zijn.
Alles draait tegenwoordig om de nieuwe sets.
Ook spelen we, met een aantal vrienden, elke zoveel maanden een toernooitje... Hardstikke leuk.. en veel geld hoeft het allemaal niet te kosten. Wij spelen regelmatig met common-decks en dan heb je voor 10 euro al een heel goed deck.
Less = more
Verwijderd
Moet hier in hoogvliet eigenlijk is wat mensen vinden.
Heb nog zat koele kaarten en doe ze toch niet weg.....
Dus mensen uit hoogvliet? spelen?
Verwijderd
Als je er niet voor wilt betalen kun je magic Online spelen met Apprentice. Dit programmatje is freeware en wordt ook in leagues gespeeld e.d. Je moet wel je tegenstanders IP hebben anders kun je niet spelen. Meestal kun je op IRC wel tegenstanders vinden.
daar is jesters cap 8.17 euro...
die 4th editions enzo worden voor zover ik weet juist nog meer waard omdat die gewoon niet meer uitkomen en ze de nieuwere kaarten (op de laatste set na dacht ik) nog makkelijk wegblazen..
en ja ik kan t weten aangezien ik alleen maar "oude" kaarten heb.. en ik won makkelijk van mensen met de nieuwere decks..
kaarten als royal assasin ofzo zie je nooit in die nieuwe decks.. en die gasten die ermee spelen kennen Tim (Prodigal Sorcerer) niet eens.. weenie deck vs 3 tims... muhhahahahaha
en magic online vind ik btw al helemaal niks.. het leuke van magic is juist dat je je tegenstander in de gaten moet houden.. zo kan je zien offie bluft of niet.. das veel leuker dan naar een paar sprites zitten kijken.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ik ken de prijzen van mensen als Blue Troll en die slaan nergens op. Waar het om gaat is als je die kaart kwijt wil raken, krijg je er gewoon dat geld niet voor. Zij werken met een winstmarge van 60% en geven dus ook niet veel meer dan 2 euro.
Oude kaarten zijn geen hol meer waard omdat ze niet gespeeld mogen worden in toernooien. De formaten van het moment zijn T2 en Block Constructed (www.wizards.com/sideboard voor uitleg) en daarin mag je die oldies niet spelen. Als je ze niet mag spelen in toernooien, is er dus geen vraag naar (of minder iig). Minder vraag=minder waard.
Als je in officiele toernooien aan komt zetten met Royal Assasins en Tim's (Duh ken ik Tim) dan kun je het vergeten, je wint geen pot. 1/1 voor 3=bad..
Just my two cents.
Jeroen Remie.