GC Controller kapot

Pagina: 1
Acties:

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:59

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Mijn controller viel gewoon uit onder een potje SSB:M alleen kan ik nu garantie claimen? want er rammelt wat binnen in dat ding. Ik heb er niets vreemds mee gedaan of so.

De C + A + B + X + Y + L + R doen helemaal niets meer.

Ik zit nog binnen de garantie maar vergoeden ze ook zoiets?

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

ik zou zeggen, probeer het :)

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
ja maar waar? Intertoys waar dat ding weg komt of nintendo? want ik moet een BON hebben maar die ken ik niet vinden :@:@

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

M@ximuS schreef op 01 augustus 2002 @ 19:42:
ja maar waar? Intertoys waar dat ding weg komt of nintendo? want ik moet een BON hebben maar die ken ik niet vinden :@:@
Dan zit je met een probleem, geen bon = geen garantie...

Verwijderd

Zit er niet standaard zoveel maanden fabrieks garantie op? Aangezien de cube nog maar 3 maanden uit is moeten ze toch toegeven dat ook zonder bon het nog wel in de garantie tijd zit :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 21:34:
Zit er niet standaard zoveel maanden fabrieks garantie op? Aangezien de cube nog maar 3 maanden uit is moeten ze toch toegeven dat ook zonder bon het nog wel in de garantie tijd zit :)
Maar zij weten niet of ie dan wel de intertoys gekocht is :/

Verwijderd

Daarom heb ik het ook over FABRIEKS garantie en niet intertoys garantie :) Gewoon ff Nintendo nederland of zo bellen kijken wat je kunt regelen. Als het werkt kost het een telefoon gesprekje in plaats van meteen een nieuwe controller te halen.

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
naja ik heb de pin-bon gevonden en gecopyed met de scanner.. en volgens mijn moeke moet dat genoeg zijn. Ik kon de bon niet meer vinden. Maar hierop staat de

transactie nummer + winkel + product + prijs + datum

Verwijderd

lijkt mij genoeg. Anders zijn het wel erge zeikers. Maar ja, je weet maar nooit. Ik heb ook een keer een heel probleem gehad met intertoys over een spel wat het niet deed....

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
hehe, mijn gereserveerde GC was perongeluk verkocht bij de intertoys en toen werd ik behoorlijk pissig, heb ik het zo geregeld dat ik een 2e memorycard gratis kreeg omdat ik zolang moest wachten :).. maar ik kan erg zeiken :) moeilijke vraagies stellen en zo..

Verwijderd

<ander probleem> zo zit ik ook met een kapotte controller ik was een potje Star Wars aan het doen todat het linkerstickie ineens "los schoot".
Dus het stickie licht nu los in het geheel, hij hangt er maar wat bij...
en ik heb hem ook al een beetje proberen terug te drukken zonder succes. :(

nog meer mensen met hetzelfde probleem?
En valt dit ook onder de garantie of gaan ze dan lopen zeiken dat ik maar wat voorzichtiger had moeten doen -wat ik wel was ik behandelde hem gewoon :S ? BVD

Verwijderd

:)
good luck dan maar :) Zo te horen gaat het wel lukken. Ze zien je aankomen:"oh nee, daar heb die zeikstraal van die GC-controller weer" :P

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lol mijn zusje ragt ook altijd bijzonder hard met die joypads. |:( als je het spel gewoon goed kan kun je het gewoon vloeiend doen. :D

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

schnumi schreef op 01 augustus 2002 @ 22:09:
lol mijn zusje ragt ook altijd bijzonder hard met die joypads. |:( als je het spel gewoon goed kan kun je het gewoon vloeiend doen. :D
Maar das nu net het probleem ik deed gewoon rustig met dat ding... ;(

Verwijderd

Ga in de intertoys zitten en begin en dan daar een hongerstaking totdat ze je een nieuwe geven :+

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
dat lijkt me wat te overdreven :) ernorm gaan schelden helpt wel. En dreigen met een klein rechtzaakje omdat jij wel in je gelijk staat :P

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(zie onder) |:(

[ Voor 0% gewijzigd door banaan-X op 02-08-2002 11:58 . Reden: verkeerde account ]

Verwijderd

ach ja, iedereen zn eigen manier.

ps sorry verkeerde account van boven...

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
hehe ikheb een nieuwe gekregen :)

Verwijderd

Das netjes, maar toch vreemd. Tuurlijk, alles kan in principe kapot maar vaak zijn hetde goedkope 3rd-party controllers die het snel begeven. Originele houden het vaak verschrikkelijk lang vol (tot nu toe bij al mn consoles :))

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Behalve de N64 controllers , die waren echt niks waard .

M'n GC controller vind ik behoorlijk kwalitatief , niet DC-quality maar aardig in de buurt , veel beter dan de sucky feeling die ik heb bij een PS2 controller

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Desolation Angel schreef op 02 augustus 2002 @ 14:32:
Behalve de N64 controllers , die waren echt niks waard .

M'n GC controller vind ik behoorlijk kwalitatief , niet DC-quality maar aardig in de buurt , veel beter dan de sucky feeling die ik heb bij een PS2 controller
Ik vond die DC controller in het begin zo wennen juist. Iets te groot. Verder is er naar mijn mening ook niks mis met de PS(2) controller.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Hmz, PS2-controller is wel lekker, Xbox-controller ligt ook goed in de hand, maar die GC-controller zuigt. Ik vind die knoppen ook enorm vaag geplaatst en hij is gewoon te klein en te licht.

• Brainsnack
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01 22:46
De GC-controller is de meest innovatieve joypad ooit gecreeerd.De vormgeving is nagenoeg perfect.Het gevoel is zo natuurgetrouw als het maar kan zijn.
De PS2-joypad is ook een heel erg goede joypad,waarmee iedereen snel uit de voeten kan.
De standaard PAL geleverede X-box controller is,zoals bekend,te klein voor ons Europees volk en ook de Amerikanen hebben hier moeite mee (maar die zijn in alle opzichten nogal 'groot' :P).
Gelukkig dat nu ook de eigenlijke joypads beschikbaar zijn voor deze redelijke console,waarvan misschien in de toekomst het gelijk zal blijken.Maar lijkt me toch sterk :*)

[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wat zit jij nou te ijlen?? de standaard meegeleverde Xbox controller hier is veel te groot dat bedoel je. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 14:41:
Hmz, PS2-controller is wel lekker, Xbox-controller ligt ook goed in de hand, maar die GC-controller zuigt. Ik vind die knoppen ook enorm vaag geplaatst en hij is gewoon te klein en te licht.
Ik vind die XBox controller juist te groot. En ik heb best grote handen, daar ligt het niet. Ik vind vooral die vier knoppen te dicht op elkaar zitten.

Maar ik las in de PU dat de Japanse XBox controller ook in de EU uitkomt ?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Brainsnack
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01 22:46
Oops,mijn fout |:(

Ik was weer eens veels te enthousiast 8)7

[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 02 augustus 2002 @ 15:06:
[...]

Ik vind die XBox controller juist te groot. En ik heb best grote handen, daar ligt het niet. Ik vind vooral die vier knoppen te dicht op elkaar zitten.

Maar ik las in de PU dat de Japanse XBox controller ook in de EU uitkomt ?
ja. :) ook een leuk detail. alle spellen die je op de E3 kon spelen werden standaard met de japanse gespeelt dus nergens geen EU/US Xbox joypad te zien. :D

• Xof
  • Laatst online: 18-01 18:15

Xof

offtopic:
Heb je de test van Eddy Zoey nagedaan? Kijken of de controler het volhoud als je hem onder de auto legt :P

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 02 augustus 2002 @ 15:06:
[...]

Ik vind die XBox controller juist te groot. En ik heb best grote handen, daar ligt het niet.
Ja, dat vond ik eerst ook. Behalve die achterste knoppen vind ik niet echt lekker, die vaak voor remmen en gas gebruikt worden.

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
PS2 controller vin ik nogal slecht kwa samenstelling , 2 sticks staan slecht geplaatst en de achtertriggers zouden analoog moeten zijn ipv de druktoetsen irritant drukgevoelig te maken .

Verwijderd

.........Men neme een schroevendraaier.......

Verwijderd

bolus
Pagina: 1