DIe nieuwe Zalman Vga koeler.

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32835

Topicstarter
Van de front nieuws: Zalman kondigt ZM50-HP heatpipe VGA-koeler aan .

Ik ben van plan deze te gaan kopen voor me nieuwe Video kaart die ik ga kopen eind augustus maar is dat koelblok dan wel in nederland te koop en hoe gaat die +/- gaat kosten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:04
quote van 1 van de replies op het artikel:
Even voor de geintresseerden, ik heb deze cooler al een aardig tijdje op het oog voor mijn Asus v8440DT en ik heb ook al met Zalman gemailed.
Ik vroeg om wat meer informatie en ook de levertijd enzo, en ik kreeg o.a. dit terug:

From the middle of August, we will release two kinds of VGA heatsink with heatpipe and
also you will be able to purchase them through our distributors(H.Essers / Space Promotion) in The Netherlands.
-. ZM80-HP for High end card(GF4 Ti, Radeon 8500)
-. ZM50-HP for mid & low(GF4 MX, 7500)

Over de prijs konden ze nog niets zeggen helaas.

Edit: Hmm ik lees nu pas dat ze zeggen dat deze 50-HP ook op een GF4Ti4600 kan... beetje tegenstrijdig met wat ze tegen mij zeiden (al geloof ik dat toch eerder)
Najaaaa als ze maar snel komen is het goed
eerst effe lezen graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32835

Topicstarter
ik lees nooit die reply's heb ik zelfs uitgezet :) staat zovaak onzin bij snap je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54742

en dit is nieuws? Sorry hoor maar dit is al een geruime tijd bekent (http://www.ccmod.com/nieuws.php/90)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 20:31

Whuzz

Dodgeball!

Anoniem: 32835 schreef op 01 augustus 2002 @ 19:31:
ik lees nooit die reply's heb ik zelfs uitgezet :) staat zovaak onzin bij snap je
En kennelijk ook vaak nuttige replies dus. |:(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 10:19
ff ontopic kan die koeler ook op een gf 3 ti 200 :?

want er staat wel -. ZM50-HP for mid & low(GF4 MX, 7500) maar kan deze ook op mijn gf3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:21
anders ff modden toch :? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-07 22:25

Silentpuma

To much mind...

ff ontopic kan die koeler ook op een gf 3 ti 200

want er staat wel -. ZM50-HP for mid & low(GF4 MX, 7500) maar kan deze ook op mijn gf3??
jij ook de link eerder in deze topic niet gelezen? |:(Nog een keer: http://www.ccmod.com/nieuws.php/90
En voor als je deze NOG niet leest: er staat in dat makkelijk een GeForce 4 kan koelen, dus jouw (miezerige >:) ) GeForce 3 TI 200 ook vast wel |:( want die is vandaag de dag een 'mid-kaart'

En BTW, jullie vergeten helemaal wat die arme topicstarter heeft gevraagd:
Van de front nieuws: Zalman kondigt ZM50-HP heatpipe VGA-koeler aan .

Ik ben van plan deze te gaan kopen voor me nieuwe Video kaart die ik ga kopen eind augustus maar is dat koelblok dan wel in nederland te koop en hoe gaat die +/- gaat kosten??
Sry jong, ik kan je helaas niet helpen. Maar ik moest even reageren op de anderen: damn wat kunnen jullie z***** zeg! Start your own (n00b) topics! :(

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:04
Sry jong, ik kan je helaas niet helpen. Maar ik moest even reageren op de anderen: damn wat kunnen jullie z***** zeg! Start your own (n00b) topics!
niet zo gefrustreerd joh, z'n vraag werd met het eerste antwoord al beantwoord

chill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 15:02

Maximus

There is no substitute

shit man, dit staat allemaal op de frontpage :) Bij features en dan geloof ik ZALMAN PRODUCT. iig daar heb ik hem weg.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Laatst online: 15-07 10:19
Silentpuma schreef op 01 augustus 2002 @ 20:57:
[...]

jij ook de link eerder in deze topic niet gelezen? |:(Nog een keer: http://www.ccmod.com/nieuws.php/90
En voor als je deze NOG niet leest: er staat in dat makkelijk een GeForce 4 kan koelen, dus jouw (miezerige >:) ) GeForce 3 TI 200 ook vast wel |:( want die is vandaag de dag een 'mid-kaart'

En BTW, jullie vergeten helemaal wat die arme topicstarter heeft gevraagd:

[...]

Sry jong, ik kan je helaas niet helpen. Maar ik moest even reageren op de anderen: damn wat kunnen jullie z***** zeg! Start your own (n00b) topics! :(
Het mag dan wel een miezerige kaart zijn maar ik heb gewoon geen geld voor een ti 4600 omdat ik maar een jongen van 15 ben met een minimum loon gesnope })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb gemaild met space promotion en hier is de reply:
Goedenmiddag,

De Zalman ZM50-HP en ZM80-HP zullen binnen 2 à 3 weken leverbaar zijn. De prijzen liggen resp. rond 25,- en 30,-.

Met vriendelijke groet,

Pepijn Franssen
Space Promotion
i can't wait!

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Juup schreef op 10 september 2002 @ 19:08:
Ik heb gemaild met space promotion en hier is de reply:

[...]

i can't wait!
Prijs valt me nog best mee :) Voor een stille VGA-koeler maar 30 euro :9~

Anoniem: 41007

Hehe, ik hoef niet te wachten, check mijn VGA kaartje:

Afbeeldingslocatie: http://www.ccmod.com/images/upload/a_28_80hp0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ccmod.com/images/upload/a_28_80hp1.jpg

Anoniem: 62082

Is dat niet een beetje over de top???
je bent toch op zn minst 2 pci sloten kwijt, ...
en hoe warm wordt ie???

Anoniem: 41007

35.5 graden 1 slot kwijt!

Anoniem: 54742

echt alleen ccmod.com komt met dit soort nieuws he, volgens mij is dit een wereld primeur van hun, goed bezig hoor die gasten. Laat ik ccmod.com maar es vaker bezoeken, wtf ik zie dat jullie ook een exclusief review hebben van die multicolor ccfl. (niet als spam bedoelt, ze doen het gewoon GOED !)
Pagina: 1