[feature request] -1 behulpzaam etc...

Pagina: 1
Acties:

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
voorbeeld; een post die op Score: 3 (Overbodig) staat; maar alles behalve overbodig is, 2 puntjes waard (imo dan) en behulpzaam...hoe ga ik dat fixen? :P

wordt wel een lange rij dan, want dan moet er uiteraard ook 0 - behulpzaam, inzichtvol, interessant, etc bij :)

weet niet of dit al een x gerequest is, maar die search eh :P

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-03 23:13
Het is al eens eerder aangegeven en volgens mij is dat de taak van de Powermods. Zij kunnen voor zover ik weet tags veranderen onafhankelijk van de score om dit soort gevallen te corrigeren.

Correct me if I'm wrong.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

You're wrong. De Powermod mag dan veelbesproken zijn, maar nog steeds niet geïmplementeerd :/. Tag-problemen zijn niet echt op te lossen op het moment. -1 overgewaardeerd zou in jou voorbeeld de beste moderatie zijn.

Professioneel Hyves-weigeraar

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
'k heb er uiteraard ook een -1 overgewaardeerd overheen gegooid, maar optimaal is het niet. Verder heb je in zo een geval ook weinig aan een powermod lijkt me, om er nou elke keer iemand bij te roepen.. :)

maar als ze op het moment nog niet op te lossen zijn, wordt er in de toekomst verandering in gebracht :? :)

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
veldmuis, spijtig, maar jij kunt dat niet fiksen, doordatr je gelimiteerd bent aan maar één moderatie. De mensen die dat momenteel zouden kunnen zijn de adjes op de frontpage, en de lieve modjes. Zij kunnen een reactie meerdere keren modereren, en op die manier wel een bericht op een bepaalde score tag neerzetten.

Maar.... dat doen we eigenlijk niet. Op het moment dat we dat gaan doen, bepalen we zelf al (in mindere mate) de score van een reactie, omdat volgende moderaties minder effect hebben.

Uiteindelijk zou de PowerMod de tools hiervoor moeten hebben, maar die is momenteel nog niet geimplementeerd.

Wat ik je kan aanraden is om een overgewaardeerd uit te delen, en te leven met de foute tag (de tag is uiteindelijk inherent aan de score), of om een draadje te starten in TMF, en daar de hulp in te roepen van wat Lieve Modjes :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is de bedoeling om het modereren zo simpel mogelijk te houden. Daarom niet 10.000 items in de select box maar alleen die noodzakelijk zijn. Uiteindelijk gaat het toch om de score van een reactie en niet de modtag.

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:41
Zou je niet twee combo's naast elkaar kunnen zetten? Eentje voor score en eentje voor modtag? Zo kan je alle combinaties maken, zonder dat het een mess word...
Pagina: 1