'opslaan als...'

Pagina: 1
Acties:

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Errr...ik had een vraagje:

als ik een plaatje op wil slaan en ik kies 'opslaan als...', dan kan ik alleen als Bitmap opslaan. maar ik moet een animated gif opslaan, maar ik kan alleen maar voor bitmap kiezen, onder in het uitklapvenstertje.

dat klopt dus niet, dat begrijpen jullie. ik heb Win XP Home Edition, niks gedeinstalleerd (pas een nieuwe PC), dus daar kan het ook niet aan liggen...

even een plaatje, om het nog wat te verduidelijken

Afbeeldingslocatie: http://forum.powerweb.nl/messages/14407/12465.jpg

alvast bedankt voor de hulp!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:42
was ooit eens een topic over geweest
schijnt een foutje/bug te zijn in IE

dacht ik

• ilyc
Oh, sorry, eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik 'search' vergeten ben te gebruiken.

• Crash
  • Laatst online: 22:42
ilyc schreef op 01 augustus 2002 @ 18:37:
Oh, sorry, eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik 'search' vergeten ben te gebruiken.
mjah, die werkt toch niet (naar behoren) :+

• ilyc
Ow, gelukkig ;)

Errr...er komen hier toch wel mensen...toch? :)

Verwijderd

Temp. internet files wegflikkeren of een fatsoenlijke browser gebruiken :P

• ilyc
Errr...never change a winning team, eh! Voor de rest functioneert IE naar behoren. En zal de Temp. Inet Files weggooien resultaat hebben? In elk geval bedankt, ik ga het proberen.

Verwijderd

Ik heb het al 3 keer gehad de afgelopen jaren. Alleen opnieuw instaleren van windows werkte. IE herinstalatie, en verschillende updates werkten niet.

• ilyc
Hey, thanks MREn, ik heb de Temp. files gedelete en nu kan ik als BMP en GIF opslaan. Nog niet ideaal, maar het is een stap in de goede richting!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

ilyc schreef op 01 augustus 2002 @ 18:32:
als ik een plaatje op wil slaan en ik kies 'opslaan als...', dan kan ik alleen als Bitmap opslaan. maar ik moet een animated gif opslaan, maar ik kan alleen maar voor bitmap kiezen, onder in het uitklapvenstertje.
Heb je dit op alle sites die je bezoekt of alleen bij sommige sites? Ik heb dat probleem namelijk ook wel eens, maar alleen bij bepaalde websites, terwijl ik op andere sites geen problemen heb.

Voor mij is de oplossing om gewoon een andere browser ernaast te installeren. Normaal gebruik ik IE5 maar als ik dit probleem ergens tegen kom open ik gewoon even Mozilla of Opera ofzo en sla zo'n bitmap daarmee op.

• ilyc
Hmm, dat is idd een idee! Ga ik doen! :)

• PromWarMachine
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

ilyc schreef op 01 augustus 2002 @ 19:03:
Hey, thanks MREn, ik heb de Temp. files gedelete en nu kan ik als BMP en GIF opslaan. Nog niet ideaal, maar het is een stap in de goede richting!
Meer kan ik ook niet, dat ligt gewoon aan IE :/

'k Gebruik 'm zelf ook hoor :X Maar voor wat ingewikkeldere dingen heb ik Opera 8)

Dividend for Starters

Pagina: 1