Toon posts:

Serieuze problemen met me 19" IIYAMA Vision Master Pro 451.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi. Sindskort ben ik terug van vakantie (3 weken).
Ik doe mijn pc aan en mijn monitor begint te flippen als ie in de inlog scherm van winxp komt. Met flippen bedoel ik net zoals je teveel Hz gebruikt en je monitor niet aan kan.
Normaal heb ik hem op 1280 x 1024 op 100Hz, maar dit kan ik nu maar max op 75Hz hebben. na 1024x768 - 75Hz+ begint mijn monitor te flippen.

Ik heb hem ook nog ff op een andere pc (amd 1.4 gf2 gts) geprobeerd maar dan heb ik hetzelfde, dus het ligt dus niet aan mijn videokaart.

Ik heb de monitor nog maar een jaar, ik heb dus ook nog 2 jaar garantie, ik moet mijn bon ergens hebben maar die kan ik dus ff niet vinden :(
Hulp gevraagd.
Dit zijn mijn specificaties :

MSI kt3 Ultra (geen aru)
Amd Athlon xp 2200+ (niet overclocked)
256MB pc2700 333mhz DDR
Geforce 3 GTS ti 200 64MB DDR

Bijvoorbaat Dank!

Verwijderd

hahaha sorry dat ik moet lachen maar kijk heel ff in de search daar staan een HELEBOEL topics...ik heb die monitor ook en het is een klote ding

voor problemen direct contact opnemen met IIYAMA en NIET, ik herhaal NIET met Teleplan.

IIYAMA zit in Oude Meer (Zuid- Holland)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

ik heb de monitor ook en hij rocks :P, hij is een keer terug geweest vanwegen een of andere productiefout. De bon heb je niet nodig, alleen het serienummer aangezien ze hem gewoon op komen halen.

www.iiyama.nl ergens rechts boven klikken geloof ik

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de Search al geprobeerd.
Maar de Search funtie heeft problemen :(

Magoed, als ik niks kan vinden dan bel ik die iiyama in Oude meer.
THnX Voor de Tip!
Stel ik vind mijn bon niet terug, doen ze daar dan moeilijk over?
Want hij is gewoon gekocht (door me broer) in een winkel (1 jaar geleden).

Verwijderd

Topicstarter
------------
ik heb de monitor ook en hij rocks , hij is een keer terug geweest vanwegen een of andere productiefout. De bon heb je niet nodig, alleen het serienummer aangezien ze hem gewoon op komen halen.

------------

Ja daar had ik al ff naar gekeken. Ik heb Service > Storingsmelding geklikt maar dan vragen ze ook naar het "Garantiekaart nummer" en die heb ik dus ff niet bij de hand. Is dat een verplichte veld? Want het is rood gekleurd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 18:41:
------------
ik heb de monitor ook en hij rocks , hij is een keer terug geweest vanwegen een of andere productiefout. De bon heb je niet nodig, alleen het serienummer aangezien ze hem gewoon op komen halen.

------------

Ja daar had ik al ff naar gekeken. Ik heb Service > Storingsmelding geklikt maar dan vragen ze ook naar het "Garantiekaart nummer" en die heb ik dus ff niet bij de hand. Is dat een verplichte veld? Want het is rood gekleurd.
maar die moet je dus niet gebruiken want dan kom je bij Teleplan!!!

Iiyama Benelux BV

Breguetlaan 10 B 1438BC OUDE MEER

020-4460404

En laat je niet afpoeieren want ze zeggen dat je je eerst moet aanmelden...gewoon zeggen dat je geen zaken doet met Teleplan

Verwijderd

Ik heb het ding ook, had ook de bekende productiefout.
Istie ff weg geweest, probleem was verholpen (het lichter-donker worden af en toe) maar de laatste tijd begint het weer :(. Voor de rest een best rulende monitor.

Verwijderd

volgens mij heeft 1/3 van alle tweakers dat klote ding |:(

zie ook:

IIyama Pro 451 probleem (dit houd je wel ff bezig :) )

TELEPLAN :(

Verwijderd

Ik heb hem gekocht na heel lang sparen, toen ik hem kocht kostte hij nog 1400 piek :(. Maar hij bevalt voor de rest heel goed, alleen dat geflikker zo heel af en toe is irritant. Prima beeld, je kunt er echt heel lang achter zitten, maar voor dat geld had dat geflikker van mij wel weggemogen :).
Pagina: 1