Verwijderd

Topicstarter
sjalom,

iemand enig idee wanneer de prijzen van de digitale camera's eens gaan kelderen?de nieuwe generatie bezit inmiddels 5 mega pixels.... hoe zit het met die van 2 of 3 megapixels, wanneer worden die nou eens goedkoper....... })

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 09:34
dat wil ik ook wel eens weten want wil een camera gaan halen maar moet toch nog ff sparen :+

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 09:52
av>gt

Verwijderd

Sorry jongens maar ik ben blij dat die camera's niet zo snel in prijs dalen...

ik heb nou echt het goevel iets "speciaals" te hebben....

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-02 08:07
Ik verwacht ook niet dat ze heel snel heel veel gaan dalen.

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

Verwijderd

kijk eens naar de kodak DX3900, is 3MP camera... is in aanbieding bij albert heijn voor 399!
Op 18-08-01 was die camera nog 800 euro..tel na hoeveel de prijs is gezakt

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-03 10:27
Ik denk dat de prijzen niet zullen dalen :), want het is neit een snel bewegende markt, ik bedoel, er komen af en toe nieuwe camera's maar neit iedere maand zoals bij CPU's :).

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-03 16:02

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Tjah, wordt sparen geblazen! Denk dat de prijzen niet echt dalen hoor.
Kwaliteit kost nou eenmaal wat meer..... als jij een goedkope camera wil hebben moet je maar een trust kopen. }>

Whatever.

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 13:07
anders koop je een aldi cam ofzo :+

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 09:34
meendering schreef op 01 augustus 2002 @ 19:44:
Tjah, wordt sparen geblazen! Denk dat de prijzen niet echt dalen hoor.
Kwaliteit kost nou eenmaal wat meer..... als jij een goedkope camera wil hebben moet je maar een trust kopen. }>
die komt er geen in bij mij })
anders koop je een aldi cam ofzo
dat is toch zon medion geval???
maarja zal ok wel geen kwaliteit hebben

Verwijderd

digitale cams verkopen gewoon veel te goed. Dan ga je de prijzen toch niet verlagen?

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:54

cruncher

wanna crunch someone?

Ik denk dat ze na de vakantie (miv september) wel weer wat zullen dalen....... Vraag is dan weer een beetje voorbij.......

can you read my mind?

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Denk niet dat de digitale camera's snel veel in prijs zullen zakken. De reden dat er al 6mp camera's zijn is wel een reden voor een kleine prijsverlaging om de prijzen 'verandwoord' te houden, maar zolang de ontwikkelings kosten van de css nog erg hoog ligt (duurste onderdeel in digicam) zullen de prijzen waarschijnlijk wel op hetzelfde niveau blijven voorlopig.

Er zullen nu wel enkele personen zeggen de lens is toch duurder :?
Nope de lens valt tenopzichte van de css behoorlijk goedkoop uit, vooral de standaard ingebouwde lenzen met max 3x zoom zijn relatief goedkoop. De hogere zoomlenzen zijn weleenswaar iets duurder, maar dat merk je ook in de camera prijs.
Pagina: 1