termalstrip verwijdere, maar hoe???

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
Morge komt mijn nieuwe koeler binnen de wisperrock 2 :Z
Daar heb ik AS II bijbesteld.

Mijn vraag is op de core van mijn cpu zit nog een termalstrip van mijn vorige koeler, maar hoe kan ik die er het beste afhalen met spiritus ofzo???

Niet dat starx mijn cpu naar de kloten is :o (niet dat zon groot probleem is want is toch maar een 1ghz duron ;) )

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
ik krab die zooi er altijd voorzichtig vanaf met m'n nagel

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Voorzichtig eraf pulken en ff cleanen met wasbenzine......veel plezier morgen :7

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
TheBoneCollector schreef op 01 augustus 2002 @ 18:14:
Voorzichtig eraf pulken en ff cleanen met wasbenzine......veel plezier morgen :7
Thnx hopen dat iknu wel kan slapen, want die coolermaster maakt iets te veel herrie vind ik :'(

• Leon O.
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Leon O.

Inderdaad voorzichtig krabben met je nagel of iets van plastic (GEEN MESJE!) en dan de laatste restjes verwijderen met aceton en tot slot schoonmaken met isopropyl alcohol.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Als je een buro hebt met een goede scherpe rand kun je ook het volgende doen:

Zet het koelblok onder een hoek van ong 45 graden met de onderkant van de strip tegen de rand van het buro. Duw nu voorzichting het koelblok naar beneden; als het goed is houd je een frummel thermal pad over. Laatste restjes verwijderen met wasbenzine.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Chemist schreef op 01 augustus 2002 @ 22:08:
Als je een buro hebt met een goede scherpe rand kun je ook het volgende doen:

Zet het koelblok onder een hoek van ong 45 graden met de onderkant van de strip tegen de rand van het buro. Duw nu voorzichting het koelblok naar beneden; als het goed is houd je een frummel thermal pad over. Laatste restjes verwijderen met wasbenzine.
Euh, Chemist, hij wilde de core schoonmaken, niet het koelblok. Het advies dat jij gaf zou ik persoonlijk niet zo snel uitvoeren met de proc.. ;)

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Met de search en de alternatieve search is dit wel te vinden, is al vaker langsgekomen, hier een link met daarin nog meerdere links :) Hoe krijg ik die ouwe koelpasta er makkelijk af???

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.