Ik heb een SB Live Player 1024 en een oude Cambridge Soundworks Desktop theatre set (de witte). Bij de laatste zat geen aparte kabel om 'm op die digitale uitgang van de Live! Player aan te sluiten. Nu vraag ik me af hoe ik dus de minijack uitgang met de digitale coax ingang van de decoder kan verbinden. Ik heb nu een gewone minijack naar tulp kabel gebruikt en één van de tulpjes in de digitale ingang gestopt, maar de decoder geeft aan geen digitale signaal te ontvangen. Dit zou ook nog iets kunnen zijn wat ik in de driver moet aan- of uitzetten. Heeft iemand dit toevallig gedaan of weten jullie hoe ik dit kan doen?
Digitale output staat standaard op ON, misschien heb je + en - op de aansluiting verwisseld?
Ik zit ermee dat je van een stereo minijack naar een enkele tulp plug ga. Ik heb dus drie uitgangssignalen (l,r en aarde) naar een enkele tulp. Hoe moet ik deze aansluiten? Of heeft een digitaal signaal geen aarde nodig en moet ik dus l en r naar de tulp zetten?
je hebt toch een sb Live! kaart ?
waarom heb je L en R in een plug zitten dan?
waarom heb je L en R in een plug zitten dan?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
De digitale plug op de SB Live! Player is een stereo minijack (bij mijn weten). L en r is misschien geen gelukkige keuze om de onderdelen aan te geven, maar het feit is dat op een stereo minijack 3 signalen staan.
Bij de Desktop theatre DTT2500 en de FPS2000 zit er een apart doosje/stekkertje bij wat op die minijack wordt aangesloten. Ik moet dus eigenlijk weten wat daarin gebeurt.
Bij de Desktop theatre DTT2500 en de FPS2000 zit er een apart doosje/stekkertje bij wat op die minijack wordt aangesloten. Ik moet dus eigenlijk weten wat daarin gebeurt.