Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tv-out]Aopen GF2 GTS (FAQ gelezen)

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-11 21:44
Mjah ik heb dus een probleem met de tvout van deze kaart, ik krijg nl alleen maar zwart wit beeld. Ik heb de tv out faq gelezen maar dat mocht ook niet baten (mijn vorige vid kaart was een gf2mx, daar deed de tv out het wel. Verder is er nix verandert aan aansluitingen oid, het moet dus iets met de kaart zijn lijkt me).

In een ander topic over de kaart stond dat er ook mensen waren die er problemen mee hadden, maar dit opgelost hadde met tv tool, ik heb dit ook geprobeerd, maar nog steeds zwart wit.

Ik gok dat het ligt aan de bios/jumper settings. Ik heb in de bios "by jumper" en "pal-bdghi" geprobeert, en de jumpers staan op Pal. Ik heb het geprobeert met dets 23.11 en 28.32 en tvtool 6.5.

In dit topic ---> GeForce2 GTS DDR voor ¤ 59 =) is hij gesloten omdat ik over die tv out vroeg, maar volgens mij heeft het te maken met de kaart en niet met iets anders/tv-out FAQerigs.

Maarja, iemand anders met dezelfde kaart die het wel werkend heeft gekregen?

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-11 17:56

BertV

Handgemaakt

je moet de aopen drivers gebruiken?

(ik heb dezelfde kaart, gebruik detonators omdat ik de tv-out niet gebruik)

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-11 21:44
dat meen je niet? bah dan moet ik 20mb gaan downen met mn modempje :'(
naja thnx iig, ik ga et ff proberen

Verwijderd

Hij gaat dicht, je mag mailen als je z/w probleem echt duidelijk anders is dan in de FAQ besproken staat. Als het met de FAQ niet lukt gaat het nooit lukken (ik heb ooit een paar topics toegestaan en diegene is er nog steeds niet uitgekomen)

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-11 17:56

BertV

Handgemaakt

geef mij niet de schuld als het niet werkt eh! :P

Maar goed, ook dat biosupdat prog. werkte bij mij ook niet ( tenzij je W98 en de Aopen drivers hebt...)
Support is natuurlijk niet 100% omdat het al een oude kaart is.

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Dit topic is gesloten.