Toon posts:

perfecte config?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat zou de perfectste en voordeligste configuratie zijn?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Verwacht je daar nou echt serieuze antwoorden op?

Als ik niet weet hoeveel geld jij wilt uitgeven, kan ik moeilijk zeggen wat een perfecte configuratie is natuurlijk.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:21
-Athlon Thunderbird 1 Ghz
-Asus A7V
-256 MB SDRAM PC133
-30 GB IBM DTLA 2mb cache
-Asus V7700 Deluxe 64 MB
-17" monitor Iyama A701HT
-etcetc

voor maar 1099 piek bij
http://www.keeskoeleshop.nl!! :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Da's natuurlijk wel erg flauw :)

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 11:26
Perfecte config? Er zijn er zoveel. Geef eerst maar eens op hoeveel je kwijt wilt in geld.

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Perfecte config? Ik durf (wauw ;)) te beweren dat de perfecte config niet bestaat.
Elke config heeft z'n voor en z'n nadelen...

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:21
jep en elk voordeel zijn nadeel, sorry dat ik wat flauw was, maar ik kon het even niet laten :)

De enige écht nuttige reply die ik me op dit moment kan bedenken is zoiets in de trant van 'ga voor AMD', maar dan kun je weer flamewars van krijgen.

Met AMD krijg je meer waar voor je geld, maar daar staat wel tegenover dat als je non-intel koopt je soms last krijgt van compatibiliteitsproblemen.

Nou ja, hopelijk heb je hier wel wat aan, succes met het vinden van je perfecte configuratie! :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Pagina: 1