Toon posts:

Shit! Shit!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus v3800 /32m (TV -in en -Out) met sgram, gaat ieop z'n bek als ik iets of wat met 3d of overlay (tvtuner&Divx) ga proberen!!??

het 2d gedeelte werk perfect...., het 3d en overlay gedeelte ook, mits ik met powerstrip het vinkje bij Memory Sidebanding (in diagnostics tabblad)weghaal??
weet iemand iets voor dit KL^&#$%^te Probl??

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Graag even wat meer en gedetaileerdere info please..

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Staat sidebanding standaard enabled dan? Misschien kun je hem in je bios permanent uitschakelen. ( van je vidokaart ff flashen )

Die-hard Brexiteer

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
ja je moet de bios van de v3800 flashen met een bios zonder sidebanding als je de agp-bus overclockt

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:58

Dark

who tweaked the light?

Het is niet zo erg hoor om sidebanding uit te moeten schakelen. Komt vaak voor als de AGP-Bus sneller draait dan 66Mhz., met oudere kaarten, bij overclocken dus. Bovendien is de snelheidswinst minimaal in de praktijk.

Je haalt meestal meer snelheidswinst door de agp bus te overclocken en sideband uit te zetten, dan op 66Mhz. draaien met sideband aan.

hier nog ff een quote van Creative over wat sideband doet:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>The Sideband Address Port provides an additional bus (8 lines) to pass address and command requests to the device from the AGP master. Enabling this feature will improve AGP performance.[/quote]

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, hier kan ik wat mee, ik had de moed al bijna opgegeven!
Pagina: 1