Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Stukke smiley's?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:35
Sinds het nieuwe forum mis ik zo nu en dan een smiley of een edit-lijntje als ik een draadje bekijk. Er verschijnt wel een lege ruimte op de pagina (zie plaatje), maar de bijbehorende inhoud komt pas na een refresh.

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/k.vantsant/stukkeimg.jpg
Hier had dus een edit-lijntje moeten staan

Het stomme is: soms doet 'ie het in een keer goed, soms missen er een paar per pagina (nog geen systeem in het wanneer of welke plaatjes kunnen vinden). IE zegt netjes dat 'ie klaar is.

Ik gebruikt Win'98 SE (volledig geupdate) met MS IE 5.50.4807 SP 2.

Nu ik dit schrijf zie ik dat bij de smiley's onderaan de O+ en :| missen. Als ik er met rechts op klik, is de optie "Afbeelding weergeven" actief, maar helpt niet. (En na "Bekijk bericht" is de hele set netjes compleet... zucht...)

Help? _/-\o_

edit:

WAAAH! Nu had ik zelfs een draadje waar de achtergrondkleuren ontbraken. Wel de tabel met randjes, maar geen mooi paars/paars meer. Wederom was Refresh de oplossing, maar je denkt toch even dat je in de FAQ beland bent... :D

Zo scherp als een voetbal!

• p0m
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 16:03

p0m

Dit klinkt 100% als een browser probleem, de css file wordt blijkbaar niet geladen. Dus wij kunnen je niet helpen in bugmeldingen, misschien Software Algemeen ?

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:35

AntonT

One Ton!

Volgens mij ligt het aan de webserver voor static content. Ik heb kees even een schop gegeven.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

lijkt in orde nu

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.