Sinds het nieuwe forum mis ik zo nu en dan een smiley of een edit-lijntje als ik een draadje bekijk. Er verschijnt wel een lege ruimte op de pagina (zie plaatje), maar de bijbehorende inhoud komt pas na een refresh.

Hier had dus een edit-lijntje moeten staan
Het stomme is: soms doet 'ie het in een keer goed, soms missen er een paar per pagina (nog geen systeem in het wanneer of welke plaatjes kunnen vinden). IE zegt netjes dat 'ie klaar is.
Ik gebruikt Win'98 SE (volledig geupdate) met MS IE 5.50.4807 SP 2.
Nu ik dit schrijf zie ik dat bij de smiley's onderaan de
en
missen. Als ik er met rechts op klik, is de optie "Afbeelding weergeven" actief, maar helpt niet. (En na "Bekijk bericht" is de hele set netjes compleet... zucht...)
Help?

Hier had dus een edit-lijntje moeten staan
Het stomme is: soms doet 'ie het in een keer goed, soms missen er een paar per pagina (nog geen systeem in het wanneer of welke plaatjes kunnen vinden). IE zegt netjes dat 'ie klaar is.
Ik gebruikt Win'98 SE (volledig geupdate) met MS IE 5.50.4807 SP 2.
Nu ik dit schrijf zie ik dat bij de smiley's onderaan de
Help?
edit:
WAAAH! Nu had ik zelfs een draadje waar de achtergrondkleuren ontbraken. Wel de tabel met randjes, maar geen mooi paars/paars meer. Wederom was Refresh de oplossing, maar je denkt toch even dat je in de FAQ beland bent...
WAAAH! Nu had ik zelfs een draadje waar de achtergrondkleuren ontbraken. Wel de tabel met randjes, maar geen mooi paars/paars meer. Wederom was Refresh de oplossing, maar je denkt toch even dat je in de FAQ beland bent...
Zo scherp als een voetbal!