Flater van GoT?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 18:43

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Ik spreek net Bart-Willem (L-Wacko) en hij vertelde me net dat hij gebanned is, tenminste: die melding kreeg hij.

Hij en ik stonden er eigenlijk wel van versteld, aangezien hij niets misdaan heeft op het forum en niet eens provocerende/uitdagende posts heeft gemaakt. Een keurige user met keurige posts.

Toen vroeg hij zich af of misschien zijn NS-topic de reden had kunnen zijn, zie NS-perikelen. Ik vond dat erg sterk, aangezien dat topic nog steeds open is.

Zoals jullie wel weten ben ik de mede-eigenaar van Onzinforum.nl en ben daar ook actief natuurlijk :)

Even een voorgeschiedenis erbij: de crew hier kent RobTH vast wel, die gisteren of eergisteren ofzo dit topic opende: http://www.onzinforum.nl/...879363362a&threadid=12458. Dat lijkt erg veel op het topic van Bart-Willem (dat ook eerder gestart was). Aangezien Tom op OF ook lid is, had hij misschien een verband gezien tussen het topic op GoT en dat op OF.

Het is maar een hersenspinsel hoor, maar ik zie geen andere reden tot een ban van Bart-Willem. Overigens zijn Bart-Willem en RobTH niet dezelfde figuren. Dat blijkt ook uit de manier van posten, ip's (Bart-Willem zit bij @home Den Bosch ofzo, RobtH heeft @home Tilburg), en zelfs details van de 2 topics: Bart-Willem had de NS-problemen tussen Eindhoven en Oisterwijk, RobTH tussen Tilburg en 's Hertogenbosch. Nogal verschillend dus. Ook de genoemde bedragen komen niet overeen.

In mijn ogen een ban die nogal overtrokken is. En ook al zouden ze beiden dezelfde topics hebben waarin zelfs de trajecten overeen kwamen, wat dan nog? Misschien waren ze beiden wel gepakt ofzo. :D

Zie mijn reactie ook in uibeltje in NS-perikelen.

Kan een mod/admin even toelichten waarom deze ban zo snel gezet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft hij geen mailtje gehad met een reden van bannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23

Jaymz

Keep on moving !

Hij heeft een mailtje gestuurd, en ik ben nog heel even in afwachting op hetgeen crewleden te zeggen hebben.

En zowieso is hier de bemiddelaar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 18:43

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
voor zover ik weet heeft Bart-Willem geen mail gehad :)

en zo lang zit Bart-Willem niet op GoT en wist dus niets van een bemiddelaar af :P hij kan het ook niet opzoeken op GoT omdat hij niet eens kan uitloggen en alleen een ban-mededeling ziet staan :P

hij heeft wel naar gathering@tweakers.net gemaild zei ie, en was blij dat Jaymz zo snel gemaild had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

uibeltje schreef op 01 augustus 2002 @ 16:10:
en zo lang zit Bart-Willem niet op GoT en wist dus niets van een bemiddelaar af :P
foei, de faq niet gelezen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

uibeltje schreef op 01 augustus 2002 @ 16:10:
voor zover ik weet heeft Bart-Willem geen mail gehad :)

en zo lang zit Bart-Willem niet op GoT en wist dus niets van een bemiddelaar af :P hij kan het ook niet opzoeken op GoT omdat hij niet eens kan uitloggen en alleen een ban-mededeling ziet staan :P

hij heeft wel naar gathering@tweakers.net gemaild zei ie, en was blij dat Jaymz zo snel gemaild had :)
:? Waarom open je dit topic dan, daar snap ik dan geen ene zak van zogezegd... Ik ben / we zijn ermee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:59

Wokschotel

Op 6 wielen

Waarschijnlijk moesten de ban-functionaliteiten nog eens grondig getest worden ;)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
Jah, hier is de mail van de bemiddelaar voor, waarom dit topic dan openen :?
Lijkt wel spam...

En het lijkt me wel heel bijzonder raar als ie daarvoor geband is hoor...
Je krijgt echt niet zomaar een ban, misschien is het een technische fout, komt wel meer voor de laatste dagen na de conversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Laat me raden, die BW is ook modje op www.elitelife.nl ?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ennieway, dit is (nog steeds) onder de aandacht maar dingen hebben nou eenmaal tijd nodig.

Bart-Willem zal ongetwijfeld nog van één van ons horen :)

*Klunk*
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.