PLextor dvd brander info ?

Pagina: 1
Acties:

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:48
Nu ik de prijzen van dvd's steeds verder omlaag zie gaan (zag in de pricewatch een Pioneer staan voor EUR325) vraag ik mij af of Plexor ook nog een dvd brander gaat uitbrengen. Mijn 32/8/4 werkt nog wel maar ik zit voor het komende half jaar wel aan vervanging te denken en dan het liefst direct de stap te maken naar dvd. Dus als iemand info heeft hoor ik het graag.
Het valt me trouwens wel op dat er nog vrij weinig over de dvd branders wordt gesproken ondanks dat de prijzen al aardig beginnen te zakken...

"Better ask questions before you shoot"

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het rottige van DVD is dat er nog geen standaard is. Zo is er DVD rom/RAM DVD-R/RW en ook nog iets als DVD-R/RW+

DUs de fabrikanten wachten waarschijnlijk gewoon totdat er duidelijkheid is.

Verwijderd

er is inmiddels wel een standaard (blue ray) maar de fabrikanten komen daar volgend jaar pas mee op de markt, tenminste dat is wat ik begrepen heb

• Chocovla
*zucht* nog even wachten dus........

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
ik heb nog geen dvd brander maar ik vroeg mij iets af.
Als je een officiële dvd film wilt backuppen (1 voor in de auto...liever geen orginele aangezien cd's in de auto wat meer te lijden hebben)...kan dit? Zijn die films niet beveiligd?

/edit/ spelfouten /edit/

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Nope , kan nog niet en das enorm spijtig .

• Chocovla
Heb me er zelf nog wat verder in verdiept. En bij het kopieeren van films zit je zowiezo met het probleem dat de meeste films dual layer zijn en de huidige generatie dvd branders slechts single layer ondersteunt (=minder capaciteit) en dus niet gekopieerd kunnen worden of je moet al van alles uit de film slopen (Hongaarse ondertitels , Duitse geluidstrack dat soort dingen). Om toch nog eens terug te kome op die blue ray techniek deze was toch ook geschikt voor 27gb en hoger ?

Verwijderd

Heeft iemand plextor al gemail om info? anders ga ik dat ff doen....

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

ga je gang, ben wel benieuwt naar het antwoord van de belge

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:52
mikevanrooijen schreef op 02 augustus 2002 @ 00:08:
ik heb nog geen dvd brander maar ik vroeg mij iets af.
Als je een officiële dvd film wilt backuppen (1 voor in de auto...liever geen orginele aangezien cd's in de auto wat meer te lijden hebben)...kan dit? Zijn die films niet beveiligd?

/edit/ spelfouten /edit/
Film kopieeren kan wel.. alleen moet je dus je film >4.7 Gb zien te houden..
dat kan dus door alle onzin eruit te slopen (menu, trailers, making off, bonus zooi) enz..

Eventueel ook onnodige audiotracks (duits, italiaans) eruit halen.

Op die manier heb ik iig al een aantal dvd films gekopieerd, gewoon dvd kwaliteit..

www.djsmiley.com/dvdrip/

Verwijderd

Heb plextor al gemaild:

Hallo,

ik zit te twijfelen om een PlexWriter 48/24/48A te bestellen. De reden waarom ik twijfel is omdat ik eigenlijk een DVD-RW wil hebben. Deze zie ik helaas niet op de plextor site staan. Komt ie binnenkort? Wat zijn de specificaties? Ik hoop zo spoedig mogelijk antwoord van u te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Nu nog wachten op antwoord....

[ Voor 1% gewijzigd door iisschots op 06-06-2014 15:57 ]

Verwijderd

Ik heb dus nu mailtje van plextor ontvangen: :)

laat mij u vooreerst bedanken voor uw interesse in de produkten van Plextor.

Wij hebben momenteel geen plannen om een DVD recorder uit te brengen. Dit zal pas ten vroegste volgend jaar zijn.
Daarom kan ik u ook nog geen specificaties doorgeven.
Van zodra we een DVD recorder beschikbaar hebben, zal dit onmiddellijk op onze website staan.

Dus volgend jaar pas..... :(

Verwijderd

Geen reactie op dit? Dus even voor duidelijkheid:

Plextor komt volgend jaar pas met DVD-brander...

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-03 13:42

Barca

In Search Of Sunrise

Is er eigenlijk ergens een overzicht van alle DVD branders die momenteel te koop zijn, eventueel aangevuld met (gemiddelde) prijzen... van alle diverse merken... met gegevens als welke "techniek" is gebruikt voor de desbetreffende brander(s)?

Verwijderd

pricewatch voor prijzen maar verder geen id...
Pagina: 1