heb ent 800m,b schijven gekcoht alleen als ik ze in me brander stop zegt windows dat er maar 702 mb opzit ....hoe zit dit..is mij brander (LG 12 8 32) niet geschikt voor deze cd of ligt het aan windows en nero?
Niet alle branders kunnen 90 of 99 minuten cd's aan. Ik ben bang dat jouw brander daar ook onder valt.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
1. Niet alle branders zijn ervoor geschikt (hoever je brander aan kan staat meestal wel op www.cdfreaks.com)
2. Dat soort CD's geven altijd aan dat ze maar 80-minuten kunnen bevatten. Je kán ze alleen overburnen tot 90/99/100/enz minuten.
2. Dat soort CD's geven altijd aan dat ze maar 80-minuten kunnen bevatten. Je kán ze alleen overburnen tot 90/99/100/enz minuten.
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Gebruik CDRwin 5 eens die kan wel zoveel branden, Nero vindt t niet echt fijn, maar CDRwin wil zelfs DVDs branden (4500 MB) probeer het eens uit, bij mij kon Nero er ook niet goed mee overweg, give it a try
Gelukkig staat er bij CD freaks niet zo'n irri banner over hun titelbalk met articles !!

ik kan er niets over vinden, een vriend van me heeft de lite-on 40/12/48 kan geen 90 min/800 mb branden. Ik heb vandaag een cd gekregen om te proberen, ik heb de 24/12/40
en ik zal straks proberen of het werkt.
ik kan er niets over vinden, een vriend van me heeft de lite-on 40/12/48 kan geen 90 min/800 mb branden. Ik heb vandaag een cd gekregen om te proberen, ik heb de 24/12/40
Freelance tweaker
De lite-on branders kunne zeker wel overburnen. Mijn 24/10/40 kan tot 95 min, zonder problemen. Lijkt me raar dat de nieuwere dit niet meer kunnen. En voor de topicstarter, met een beetje mazzel heeft die LG hetzelfde loopwerk als de Lite-on. Post effe het model.
heb je zeker weten overburn aangezet? Dus bij 'properties/voorkeuren' oid onder Expertfunctie overburm aanvinken en zelf instellen op 90 minuen oid.. Als je gaat branden krijg je vervolgens een melding of je zeker weet of je wilt overburnen. In dat geval forceer je de standaardinstellingen en zou ie iig moeten gaan branden. Mocht je drive het niet aankunnen dan krijg je achteraf wel een error oid..
Dan was ik niet de enige die daar vooral geen iiritante banner zagD-Devil schreef op 01 augustus 2002 @ 16:25:
Gelukkig staat er bij CD freaks niet zo'n irri banner over hun titelbalk met articles !!![]()
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Ondersteund je brander wel overburnen? Kan je in Nero terugzien, ga naar kies brander en dan kan je zien of ie kan overburnen, als het niet kan vette pech of op zoek naar een nieuwe firmware waar het wel mee kanVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 16:05:
overbrun doet het ook niet
Voor mijn oude Plextor 4x12 brander kon je met de firmware 1.07 ineens overburnen
Check CDRwin 5 nou eens die brandt zonder overburnen gewoon CDR 80s en 90s en hoger, leest niemand ofzow 
Mail mij als je meer wilt weten
Mail mij als je meer wilt weten
CDRwin 5 is van een vaag bedrijf, en brandt zeker geen 80+ min CD's zonder overburnen.
Elk softwarepakket dat meer als 700 MB op een CD perst doet dan dmv overburnen.
Wat ook nog wil helpen, temminste bij mij wel. Is om Multisessie op "geen multisessie"te zetten en bij branden de schrijfmethode op "Disc at once "te zetten ipv "Track at once" Dit werkt bij mij perfect. Doe ik dit niet dan krijg ik ook geen melding of ik wil overburnen, maar gooit ie de cd eruit en mag ik het zelf uitzoeken.rick_h schreef op 01 augustus 2002 @ 17:51:
heb je zeker weten overburn aangezet? Dus bij 'properties/voorkeuren' oid onder Expertfunctie overburm aanvinken en zelf instellen op 90 minuen oid.. Als je gaat branden krijg je vervolgens een melding of je zeker weet of je wilt overburnen. In dat geval forceer je de standaardinstellingen en zou ie iig moeten gaan branden. Mocht je drive het niet aankunnen dan krijg je achteraf wel een error oid..
Intel i7 2600K @ 4500Mhz / MSI GTX 980 Ti GAMING 6GB / Samsung 850 EVO 256GB Crucial M4 128GB en 256GB SSD / en nog wat rommel Mijn complete specs
LG 12x brander ondersteunt geen overburn en geen 90- min. cd's
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb zelf een plextor 12/10/32A, die overburnet makkelijk tot 90min. Maar als ik precies 90:00 min, of een beetje meer wil, loopt in het begin Nero vast met "Command error". Vreemd, maar als ik dan de bestanden afslank tot 89:55 dan burnt ie wel
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Moet ik een screenshot sturen ofzowDomino schreef op 03 augustus 2002 @ 13:39:
CDRwin 5 is van een vaag bedrijf, en brandt zeker geen 80+ min CD's zonder overburnen.

Geloof je het nu?
Mail me als je meer wilt weten...
Mjah, maar daarom is het nog wel overburnen, 800 MB is niet gespecificeerd in het Orange Book, dus niet elke brander kan het aan.
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
DVD Brander kan het misschien wel zonder over te branden, nooit naar gekeken eikSnikker schreef op 03 augustus 2002 @ 17:10:
Mjah, maar daarom is het nog wel overburnen, 800 MB is niet gespecificeerd in het Orange Book, dus niet elke brander kan het aan.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik geloof wel dat het bestaat, maar DIT is een screenshot van de echte CDRwin, en die zitten pas op versie 4. Doet verder ook niets af aan de opmerking van snikker, alles wat meer is als 700 MB is overburnen.
Pagina: 1