Be fast .... Be furious....
lijkt mij dat heel je registery leeg is, weinig aan te doen dan het instaleren van de programma's en dan de oude map over de nieuwe heen zetten.
mm ik heb toch nog alle snellkoppelingen en verwijzingen naar programma`s in me gebruiker map staan..
zou theoretisch toch wel mogelijk moeten zijn om die oude instellingen dan terug te krijgen..
zou theoretisch toch wel mogelijk moeten zijn om die oude instellingen dan terug te krijgen..
je start menu e.d. kopiëren van je eventuele oude accounts (Als die er nog staan)
Deze plek is te koop.
jaja die heb ik nog gewoon in die nieuwe eigenaar map?
Dit werkt dus mooi niet.. is er niet een programma dat de register hersteld of iets in die richting?KeeZ schreef op 01 augustus 2002 @ 15:33:
je start menu e.d. kopiëren van je eventuele oude accounts (Als die er nog staan)
cd er in doen en de repair modus starten
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Verwijderd
idd, kan je nu niet gewoon booten vanaf cd >> eerste repair skippen >> dus nieuwe install kiezen >> gaat ie naar vorige win versies zoeken >> vraagt ie alsnog om een repair >> die moet je dan nemen
zou wel mooi zijn
Verwijderd
Nu we het toch over instellingen hebben; de map Mijn documenten 'reset' telkens ,dus al me icoontjes worden terug gezet en automatich geschikt.Ook de status balk wordt telkens weggehaald.
Jah dat zou zeker mooi zijn maar helaas werkt dat dus niet..Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 22:01:
[...]
idd, kan je nu niet gewoon booten vanaf cd >> eerste repair skippen >> dus nieuwe install kiezen >> gaat ie naar vorige win versies zoeken >> vraagt ie alsnog om een repair >> die moet je dan nemen
zou wel mooi zijn
word dus toch maar ff alle proggies opnieuw derop zetten..
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 22:06:
Nu we het toch over instellingen hebben; de map Mijn documenten 'reset' telkens ,dus al me icoontjes worden terug gezet en automatich geschikt.Ook de status balk wordt telkens weggehaald.
Pagina: 1