winamp vraagje

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:51
hallo,

ik heb een logitech optische/draadloze muis en toetsenbord (zwart)

en daar zit een playknop op, als ik die indruk kom ik in winamp, alleen krijg ik geen nummers te zien die ik eerder geselecteerd heb.

hij geeft dan alleen maar dit aan: 1. % 1 en dus geen nummers.

wie weet hoe winamp wel gelijk nummers afspeel, zonder dat ik eerst opnieuw nummers in de lijst moet zetten.

bvd en gr. tim

ps. hij heeft het sinds november '01 wel goed gedaan, maar sinds gister heb ik WinXp er opnieuw opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 13:55
Options -> Enque as deafult action

Erg basic en de winamp help wil ook wel eens helpen.. Uitproberen kan ook geen kwaad...

Welkom op GoT! Heb je de FAQ al gelezen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sn3akz schreef op 01 augustus 2002 @ 14:24:
Options -> Enque as deafult action

Erg basic en de winamp help wil ook wel eens helpen.. Uitproberen kan ook geen kwaad...

Welkom op GoT! Heb je de FAQ al gelezen??
nou nou, rustig maar hoor! :{

Is het erg? Dat iemand niet weet waar dat zit of waar die het moet zoeken? Ik zou het niet geweten hebben? Ga je tegen mij dan ook zeggen dat ik de faq nog niet heb gelezen en dat ik een n00b ben? :X

Lekker aardig.... :o

Jongen, welkom op GoT! probleem is opgelost, topic kan wegzakken denk ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ik weet het, het is een erg oud topic, maar ik heb nu precies hetzelfde probleem met winamp 2.91 en logitech 2.15.264! Iedere keer dat ik op play knop ram voor winamp delete hij de vorige playlist en komt er %1 te staan!

En als ik in winamp kijk, staat er nergens Option > Enque as default option!

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiRePaTH schreef op 12 October 2003 @ 00:09:
Ik weet het, het is een erg oud topic, maar ik heb nu precies hetzelfde probleem met winamp 2.91 en logitech 2.15.264! Iedere keer dat ik op play knop ram voor winamp delete hij de vorige playlist en komt er %1 te staan!

En als ik in winamp kijk, staat er nergens Option > Enque as default option!
in het preferences scherm (ctrl+p) bij Shell Integration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij file types wel. Enqueue as default action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ow heb het nu idd gevonden (staat wel weggemoffeld zeg...) maar heb nog steeds zelfde probleem! Steeds als ik winamp afsluit en weer op playknop ram: %1 .....

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:39

Puck

W32.Deadcode.A

regedit openen ( run > regedit) en dan dus zoeken naar winamp.exe opzo tot je wat tegen komt in een mapje van logitech waar het pad naar winamp.exe staat met %1 erachter. Die %1 eruit halen en het werkt weer goed. Zo doe ik het tenminste altijd na een schone installatie van WinXP.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ok nu werkt het wel goed! :)

Nu alleen nog de vraag of het de fout van logitech of van winamp is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

fout van logitech