Toon posts:

[Cherry] Beetje koffie over toetsenbord. Wat nou ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is net een beetje zwarte koffie (echt maar een paar druppels) over mijn Cherry toetsenbord heen gegaan. Nou doet ie een beetje raar. Plots opspringend startmenu of explorer. wat kan ik er het beste tegen doen. Ik heb m even open gehad maar kan zo 1 2 3 niets zien.
Zou gewoon opdrogen voldoende zijn of .....

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:55
gewoon laten opdrogen.

Last.fm
Films!

Verwijderd

Topicstarter
Heb al verdergaande tips gehad als onder de kraan spoelen !!!
Ben ik toch een beetje huiverig voor. Staks doet ie niks meer.
Ga de föhn eens uit de kast halen.

Verwijderd

Wegspoelen met een btje Cherry??
Ik denk dat je hem het beste een tijdje kan laten drogen en hem dan nog eens proberen.

Verwijderd

Opdrogen is waarschijnlijk voldoende. Anders kan je altijd nog het toetsenbord demonteren en schoonmaken met een licht vochtige doek (helemaal uitgewrongen)

Verwijderd

Onder de kraan afspoelen moet je allleen doen als het toetsenbord "spill proof" is...
En dan goed laten drogen...

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-04 22:24

nimm2

.

gewoon dat ding uit elkaar slopen en niet bang zijn dat ie niet meer in elkaar kan. het blijkt namelijk zo te zijn dat een toetsenbord uit maar een paar onderdelen bestaat. je maakt m ZO schoon!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

pecies .... zorg dat ej weet waar je toesten vandaan komen .....

de fohn is allen maar goed om je toetsen vast te smelten

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Geloof dat ie ver droog is intussen. Geen plots opspringende vensters meer.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Uit ervaring ;)

Op laten drogen of als het net gebeurd is meteen je keyboard ondersteboven houden en het er eeb beetje uitschudden, dat helpt ook heel goed :)

* FastBunny heeft wel vaker last van drinken in zijn keyboard :+

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-07 18:06

Ryceck

Constants and Variables

De laatste keer dattik drinken over me tobo heen gooide was het een halve liter sinasappelsap (grote glazen en veel dorst :+ ).

Jus is dus niet goed want da gaat plakken en dan gaan je toetsen...... HEEL errug vaag doen :X

Ik heb dus maar een niuewe gehaald (degene die ik had was een cheap-krijg-gratis-bij-computer tobotje)... maar ik heb nu een mooie Logitech I-net Navigator..... Maar NOOIT maar dan ook NOOIT meer drinken in de buurt van me tobo :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Pagina: 1