Toon posts:

Help mijn videokaart is gecrashed!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet gisteren mijn computer aan en zie ik tot mijn grote verbazing dat alles op
4 bit kleuren staat met een resolutie van 640x480. (nee ik ben niet in veilige modus) Ik krijg ze ook niet hoger :(

Ik heb een voodoo 5500 onder xp draaien dit heeft ie altijd goed gedaan tot gisteren.

Ik heb de videokaart drivers eraf gegooid en opnieuw geprobeerd te installeren maar hij geeft steeds een error dus dat lukt niet meer.

Weet iemand wat het probleem kan zijn en welke drivers ik moet hebben?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Als ik jou was dan zou ik eerst de kaart eens testen in een andere bak, anders ook je de laatste goed werkende config. laden in xp, de moet je tijdens het booten F8 in drukken

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:00
Had dit laatst ook ineens, ff de drivers van de monitor en kaart vernieuwen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
De laaste goed wekende config lukte niet.
Ik kan de drivers dus niet vernieuwen van de videokaart. Misschien ligt het aan de drivers maar waarschijnlijk is mijn kaart kapot :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn voodoo kaart nu in een andere bak gestopt en hij werkt gewoon :).
(bedankt voor de tip djcrossfire)
Het ligt dus niet aan de kaart, alleen zit ik nu wel met een raadsel.
Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen?

Verwijderd

Dit heb ik zelf ook meerdere malen gehad, alles kon alleen maar op zn aller laagste...oplossing: Ik pak mijn driver cd'tje van mijn monitor (good old win98 :P ) en zet de 15" drivers er opnieuw op, paar keer resetten en eventueel nog wat kutten als ie niet wil en dan doet ie het weer :)

(Het komt dus niet door de kaart...denk ik daar was je zelf ook al achter gekomen)
(Ik heb een voodoo 3000)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Win XP er opnieuw opgezet maar de kaart doet het nog steeds niet :'(.
Ik ben radeloos :/ Waar kan het nog meer aanliggen? :?

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
misschien is er iets mis met de monitor zelf heb je daar eens aangedagt??? :?

kijk eens voor de zekerz heid

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
probeer eens drivers te instaleren van bijv. een standaart 17" monitor... of anders apparaat helemaal weggooien!

ik zag bijv. dat in win2000 alle oude apparaten (die al wegzijn) nogsteeds onthoud, alleen dan verborgen, ik wou mijn ip intikken voor me nieuwe netwerkkaart, stond 2000 te bleren dat een verborgen apparaat nogsteeds dat ip had.

vervolgens wizzar harware gedaan, apparaat verwijdern/ontkoppelen, vinkje verborgen hardwre aangzet en walla :)

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
je moet gewoon de monitor opnieuw installeren, heb ik al vele malen meegemaakt
Pagina: 1