Hoe kan ik met JavaScript een snelkoppeling plaatsen op het bureaublad? Toevoegen in favorieten is geen probleem, alleen het plaatsen op de desktop... kan dit uberhaupt wel?
kan niet
verschil server-side -> clientside
als dat zou kunnen dan zou je ook iemands harddisk kunnen formateren
verschil server-side -> clientside
als dat zou kunnen dan zou je ook iemands harddisk kunnen formateren
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Maar sommige sites plaatsen wél een een snelkoppeling... hetzij ik die plaatsing dan moet bevestigen. Dit moet toch kunnen neem ik aan?
mmmm vaag ik heb ookal eerder zoiets geprobeerd maar toen werkte het niet 
ik ga nu ook ff kijken of ik het kan vinden
ik ga nu ook ff kijken of ik het kan vinden
edit:
kheb gekeken maar niks gevonden
maar als je die sites weet dan kan je daar toch in de source kijken
kheb gekeken maar niks gevonden
maar als je die sites weet dan kan je daar toch in de source kijken
[ Voor 0% gewijzigd door JSchut op 01-08-2002 13:49 . Reden: geen zin om een nieuwe post te plaatsen ]
check eens deze site!
LET OP: je virusscanner slaat op tilt bij het bezoeken (die files heb ik gewoon gedelete), maar dat klopt volgens de site beheerders
(zie ook eerste alinea)
LET OP: je virusscanner slaat op tilt bij het bezoeken (die files heb ik gewoon gedelete), maar dat klopt volgens de site beheerders
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dat script werkt bij mij NIETBtM909 schreef op 01 augustus 2002 @ 13:49:
check eens deze site!
LET OP: je virusscanner slaat op tilt bij het bezoeken (die files heb ik gewoon gedelete), maar dat klopt volgens de site beheerders(zie ook eerste alinea)
Het kan wel met ActiveX.. maar dan moet de gebruiker het uitvoeren bevestigen. Eerlijk gezegd zou ik voor een icoontje nooit die moeite ondernemen. Bovendien zou ik een site al nooit schrijfrechten op mn hard disc geven daarvoor.
Pagina: 1