Bij Regenboog heb ik 6 glostings gekocht van elk 3,3 meter. Bij die strings zit telkens een batterijpakketje (met de nodige elektronica) om de strings van spanning te voorzien. Bovendien zit er een plug-aansluiting in voor (denk ik) externe voeding 
Ik heb wat vragen bij dit spul; diezelfde vragen heb ik ook al voorgelegd aan Regenboog en aan Recom, maar tot nu toe geen antwoord gehad
Mijn vragen over dit spul:
1) Kan ik de batterijpakketjes aan elkaar koppelen door snoeren te maken tussen die externe aansluitingen, zodat ik bijvoorbeeld 2 strings kan laten werken op 1 setje batterijen, terwijl ik toch 2 van die doosjes-voor-batterijen gebruik?
2) Kan ik de strings zelf ook parallel of in serie aansluiten? Indien ja: hoeveel? dus 2 parallel, 3 parallel, etc en 2 in serie, 3 in serie etc.... (als dit laatste trouwens sowiezo mogelijk is, ik weet niet hoe de boel geschakeld is; het krimpkousje aan het uiteinde van zo'n string heb ik nog niet losgetrokken... ik heb liever eerst wat zekerheid voordat ik aan het klooien ga
Dus als iemand ervaring heeft en de antwoorden weet: please let me know
Ik heb wat vragen bij dit spul; diezelfde vragen heb ik ook al voorgelegd aan Regenboog en aan Recom, maar tot nu toe geen antwoord gehad
Mijn vragen over dit spul:
1) Kan ik de batterijpakketjes aan elkaar koppelen door snoeren te maken tussen die externe aansluitingen, zodat ik bijvoorbeeld 2 strings kan laten werken op 1 setje batterijen, terwijl ik toch 2 van die doosjes-voor-batterijen gebruik?
2) Kan ik de strings zelf ook parallel of in serie aansluiten? Indien ja: hoeveel? dus 2 parallel, 3 parallel, etc en 2 in serie, 3 in serie etc.... (als dit laatste trouwens sowiezo mogelijk is, ik weet niet hoe de boel geschakeld is; het krimpkousje aan het uiteinde van zo'n string heb ik nog niet losgetrokken... ik heb liever eerst wat zekerheid voordat ik aan het klooien ga
Dus als iemand ervaring heeft en de antwoorden weet: please let me know
edit:
voordat de vraag komt wat ik the f*ck moet met 6 van die dingen:
3 voor een vriend van me...
Maar dan nog: waarom dan nog zoveel:
We gaan samen nachtverlichting maken voor een vlieger...
Bovendien ga ik ze daarna (denk ik) gebruiken op m'n Alleweder (3-wiels-ligfiets met stroomlijn)
voordat de vraag komt wat ik the f*ck moet met 6 van die dingen:
3 voor een vriend van me...
Maar dan nog: waarom dan nog zoveel:
We gaan samen nachtverlichting maken voor een vlieger...
Bovendien ga ik ze daarna (denk ik) gebruiken op m'n Alleweder (3-wiels-ligfiets met stroomlijn)
[ Voor 0% gewijzigd door WFvN op 01-08-2002 13:20 . Reden: zie edit zelf ]